-𝙴𝙿 𝟷𝟾-

2.7K 196 139
                                    

תודה על 6k בספר אוהבת אותכם❤️
נ.מ ג'ין
מצאתי את עצמי בוכה שנאמגון מצליף בי ללא הפסקה.
"ב-בבקשה תפסיק זה כואב לי! אני- בבקשה" מצאתי את עצמי מתחנן בפניו כמה זמן כבר שיפסיק. הרגשתי את הישבן שלי בוער ואני לא יופתע אם הוא דימם "אחח בייבי עוד לא הבנת שאתה לא מחלק פה פקודות, ולא אומר לי מה לעשות?!" נאמגון אמר ותפס בישבן השורף והבוער שלי. "א-אני מתחנן בבקשה!!" כשחשבתי שנגמרו לי הדמעות נפתח זרם חדש של דמעות ששטף את פניי. "היית ילד רע" נאמגון המשיך להכות את הישבן ששרף. "אני לא ילד אני נער" מילמלתי ממש בלחש שלא ישמע "ילדים רעים צריכים להיענש!" בחיי שהייתי צוחק מכל המשפטים המטומטמים האלה אם לא היה לי כואב. הוא משך בשיערות ראשי בחוזקה מושך אותם אחורה גורם לי לצרוח בעוד שהוא התקרב אל אוזניי ולחש "זה לקח, תשרוד עוד קצת וזה נגמר, תתנגד וזה ימשיך..תבחר" נאמגון אמר מלקק את אוזני גורם לי להתנשם במהירות בעוד שצמרמורות עוברות בגופי. "מתי זה נגמר? עוד כמה זמן?" שאלתי מרגיש את הדמעות ממשיכות לזרום כמו ברז פתוח ששכחו לסגור. "בקרוב בייבי בקרוב" נאמגון חזר להצליף בי בישבן. "למי אתה שייך?" נאמגון שאל מחכה לתשובה שלי "לך" לחשתי "לא שמעתי" נאמגון שאל שוב תופס בישבני הכואב ומוחץ אותו בחוזקה גורם לי לצרוח "לך!! לך דאדי!!" כיווצתי את עצמי מהכאב הלא נורמלי שחשתי בכל הגוף במיוחד בישבני. "יפה בייבי, העונש נגמר" נאמגון אמר גורם לי לנשום בהקלה ולשחרר את אחיזתי בסדינים שהיו מלאים בדמעות כמו פניי.
נ.מ כללית
גין לא הצליח ולא רצה לזוז.
הישבן שלו בער וכשהוא סיבב את ראשו הוא קלט כמה טיפות דם על הסדינים מבין שישבנו דימם מההצלפות של השוט או מהידיים של נאמגון שהיו לא מעט חזקות.
"בייבי אל תזוז אני ימרח לך משחה שתרגיע את התחת המושלם שלך" נאמגון אמר וליטף את ישבנו של גין שהתכווץ מכאב. נאמגון מרח על ישבנו של גין שהרגיש את המשחה הקרירה פוגעת בעורו החם. "תודה." גין הודה לנאמגון שהתיישב לצידו אחרי שסיים למרוח לו את המשחה, נאמגון רק חייך והרים את גין אליו מושיב אותו על מפשעתו כך ששני רגליו בכל צד של הגוף שלו; "כו-כואב" גין נאנח שנאמגון אחז בישבנו "צודק מצטער" נאמגון חייך ונישק את גין שהחזיר נשיקה והרגיש את נאמגון מלטף בעדינות את הישבן שלו בצורה שגרמה לו לגנוח לנשיקה "פאק בייבי" נאמגון המשיך ללטף את ישבנו מחייך ששמע את גין גונח. גין תופס בצווארון חולצתו מתחיל לנשק את נאמגון באגרסיביות. שתיהם לא ידעו מאיפה זה בא. "א-אה ד-דאדי" גין גנח שנאמגון החדיר לחורו הבתול אצבע יבשה "פאק אני לא ישלוט בעצמי!" נאמגון מילמל לעצמו מתחיל להרגיש את איברו מתעורר לחיים, גין גם הרגיש את זה רק שהוא לא הבין שעומד לנאמגון ועוד ממנו וזז באי נוחות על נאמגון שגנח גם הוא; "ד-דאדי" גין קרא לנאמגון שהסתכל עליו במבט שואל "מתי חוזרים? אני דואג לחברים שלי" גין מילמל בלחש את החלק האחרון "נחזור עכשיו אחרי שתתקלח" נאמגון אמר גורם לגין לחייך ולנשק אותו נשיקה קצרה לפני שהתרומם מנאמגון הולך בכאב קטן לכיוון המקלחת.
"דאדי סיימתי" גין קרא מהמקלחת אחרי עשר דקות "יופי בייבי בוא הכנתי לך בגדים" נאמגון צעק לגין כדי שישמע אותו.
אחרי כמה שניות גין יצא מהמקלחת שמגבת עוטפת את מותניו.
---
"נזוז?" נאמגון שאל את גין אחרי שהם התארגנו "כן כן" גין חייך וקפץ מעט, נאמגון גיחך מההתלהבות של גין "דאדי!" גין צעק לנאמגון שהתחיל להתקדם אל הכניסה. "מה?" נאמגון הסתובב מגלה שגין עדיין יושב על הכיסא "בוא רגע! שכחת משהו חשוב!!" גין אמר לנאמגון בדרמטיות. נאמגון התקרב לגין "מה שכחתי?" שאל "זה לא ברור? אותי!!" גין אמר לנאמגון שצחק "לא שכחתי אותך" נאמגון אמר לגין שקפץ עליו "עכשיו לא! חוץ מזה אני לא יכול כל כך ללכת כי מישהו הרג לי את הישבן!!!" גין אמר ממש לא רומז על נאמגון. נאמגון צחק מעט מהילדותיות של גין שהכה את חזהו בחולשה קובר את ראשו בשקע צווארו של נאמגון "א-אל תצחק עליי." גין לחש לצוואר של נאמגון שהרגיש את גופו מתחמם מהלחישות של גין.
---
הם נכנסו לרכב של נאמגון וחגרו אחרי שתי דקות נאמגון החל לנסוע לביתם.
גין היה עייף מדי כך ששם את ראשו על עדן החלון ונרדם.
נאמגון הגניב מבט לגין וראה שהוא נרדם, הם בדיוק עצרו ברמזור אז הוא ניצל את זה וצילם אותו כמה תמונות ושם אחת מהן בשומר מסך של הטלפון.
הם הגיעו אחרי נסיעה של כמה דקות ונאמגון לא רצה להעיר את גין כי הוא היה בטוח שכואב לו וכל זה.. הוא הרים את גין כמו כלה. גין התכרבל בו ונאמגון צחק קצת ונכנס הביתה ועלה ישירות לחדר שלהם מניח את גין. הוא כיסה אותו.
הוא יצא מהחדר לכיוון המשרד של יונגי ופוגש אותו ואת באקהיון יושבים שם, הוא התיישב איתם והם התחילו לדבר על המאפייה וקצת הרבה על הבנים.
-בערב-
גימין, גין והוסוק ישבו בסלון וראו סרט "תגידו..איפה גאנגקוק?" שאל גימין שהוא לועס פופקורן "אין לי מושג, או שהוא בבית שלו או ש..טאהיונג תפס אותו" הוסוק אמר עם חשש בקולו "אוי לא! גאנגקוק המסכן." גין אמר בטון דואג "מסכן התחת שלו" גימין אמר "נו באמת גימין" הוסוק אמר בגלל הטמטום של גימין "מה?! זה נכון! זה כואב!! ולגאנגקוק יכאב יותר..אני חושב" גימין אמר "בתכלס צודק זה כואב" שני הבנים הסכימו איתו "אבל אנחנו לא יודעים כלום" הוסוק אמר "אמאלה קולטים שהוא בטח צורח ובוכה מכאבים!" גין אמר "מי?" הם שמעו קול מאחוריהם והסתובבו מהר רואים את טאהיונג "גאנגקוק" הוסוק ענה "למה שהוא יצרח ויבכה מכאבים?" טאהיונג שאל "בגללך! עשית לו משהו?" גין שאל מהר דואג לקום לטאהיונג "לא ראיתי אותו בכלל" טאהיונג ענה "מחר אני הולך להחזיר אותו! חיכיתי מספיק והתאפקתי כמו בוגר נשבר לי" טאהיונג אמר לא נותן לבנים להגיב ועולה לחדרו. "אני מרחם על קוקי" גין אמר אחרי שהוא התיישב "גם אני" גימין והוסוק אמרו יחד "טוב בואו נמשיך לראות את הסרט" גימין אמר ממשיך לאכול מהפופקורן "טוב" הם המשיכו לצפות בסרט ולצחוק מהקטעים המצחיקים. "וואוו זה היה טוב!!" גימין אמר מחזיק בבטן שלו "לגמרי אמאלה" הוסוק אמר בזמן שגין אפילו לא יכל לדבר מרוב צחוק אז הוא רק הנהן "וואוו הקטע שהיא ה-החליקה מהסקייטבורד לתוך ה-האסלה!!!" גימין אמר בצחוק גורם לשניים האחרים לצחוק עוד יותר "לגמרי והקטע הזה שהוא עבד על חבר שלו שהם עושים אתגר המרשמלו ובמקום מרשמלו בפעם השלישית הוא זרק לו ביצה וזה אשכרה נכנס לפה שלו ונשברה הביצה!!" גין אמר גורם לשלושתם ליפול על הרצפה מרוב צחוק.

אחרי כמה דקות שהם נרגעו, ניגבו דמעות צחוק ונשמו הוסוק היה הראשון לפצות את הפה; "בואו נישן ביחד" הוסוק אמר "אממ..הבנו שאתה דלוק עליי!! אבל יש לי בן זוג שאני אוהב" גימין אמר מניף את שיערו הדמיוני אחורה. הוא לא שם לב למילים שיוצאות לו מהפה ואחרי שהבין מה אמר הוא הסמיק "אווו גימיני!!!" הוסוק וגין עשו קולות שגרמו לגימין לכסות את פניו במבוכה. "דייי" גימין אמר מת מחום.
"רוצים?" הוסוק שאל שוב "יש לי בן זוג" גימין אמר שוב "יא!!!! זה פשוט שתמיד היינו עושים את זה שהיינו קטנים! גם עם קוקי אבל הוא לא פה" הוסוק אמר מכה את גימין "אחח היד היד!" גימין אמר בכאב "יואו סליחה גימיני! שכחתי! סליחה!!" הוסוק אמר בלחץ מחבק את גימין "סתם!!" גימין אמר צוחק על הוסוק "יש לך מזל שיש לך שבר אחרת אני הייתי מטביע אותך בתוך גלידה" הוסוק אמר גורם לשלושתם לצחוק "בתוך גלידה? אני ממש מפחד! זה הכי טוב שלך?!" גימין שאל תוך כדי צחוק "סתומו כבר ובואו נישן אני עייף מת!" גין אמר והם הנהנו נשכבים מחובקים בספה מתכסים."לא להטריד אותי בלילה הובי..." גימין לחש "נחשוב עלייך" הוסוק אמר והם נרדמו.

22.12.2019

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now