-𝙴𝙿 𝟸𝟷-

2.9K 204 35
                                    

אומיגאד תודה על 11k זה ממש מטורף!!
בחיים לא חשבתי להגיע למספר הזה.
באמת תודה! אני ממש אוהבת אותכם❤️❤️
בבוקר:
טאהיונג התעורר ראשון והסתכל על גאנגקוק שישן צמוד אליו ״פאק״ טאהיונג לחש לעצמו נושך את השפה התחתונה שלו, טאהיונג הרים את היד והתחיל ללטף את השיער יורד ללחיים השמנמנות של גאנגקוק ״ד-דאדי..״ קולו של גאנגקוק נשמע ״ממ בייבי?״ טאהיונג לחש מסתכל על גאנגקוק שהעביר את ידיו על קעקועיו של טאהיונג ״מה השעה?״ גאנגקוק שאל בלחש ״9:30 בבוקר״ טאהיונג ענה ברוגע ״שיט! אני מאחר לבית ספר!״ גאנגקוק אמר בלחץ מבהיל את טאהיונג ״אני לא מאמין! ישאירו אותי שעה, אוף אין לי כוח לחיים, אני קופץ מהחלון״ גאנגקוק אמר בייאוש וקם במהירות מהמיטה ״בייבי, תירגע״ טאהיונג אמר מצחקק למראו הלחוץ של גאנגקוק ״סתם יתקשרו להורים שלי ויעשו לי שיחה איתם״ הוא המשיך למלמל.
זה לא הפעם הראשונה שהוא מאחר והזהירו אותו שאם לא יפסיק יתקשרו להורים שלו ויתחילו להשאיר אותו שעות.
״אוף אין לי כוח״ קרא גאנגקוק בתסכול ״אין לי פה בגדים בכלל״ גאנגקוק נאנח בפעם המיליון.
״בייבי דיי להיות לחץ!!״ טאהיונג אמר מושך את גאנגקוק המבוהל למיטה ״אהה״ גאנגקוק צעק ״משוגע, אתה מנסה להרוג אותי??״ גאנגקוק התבכיין וטאהיונג עלה מעליו ״בייבי בוי תירגע, לא תלך היום לבית ספר וזהו..אתה גם לא יכול, לא הספקת להתרפא ממש מהתאונה״ טאהיונג הרגיע את גאנגקוק ״בסדר..״ גאנגקוק חיבק את טאהיונג ״ובקשר לבגדים אל תדאג היום אני ישלח כמה אנשים לקנות לך בגדים ושיקחו אותך לקחת את הדברים שלך מהבית״ טאהיונג אמר ״תודה דאדי״ גאנגקוק אמר ״אני צריך לקום ולהתארגן לפגישה שלי״ טאהיונג אמר ״דאדי לא! בבקשה! יהיה לי משעמם! אני גם רוצה להיות איתך, גם אתמול הייתה לך פגישה!״ גאנגקוק אמר תופס בטאהיונג חזק לא נותן לו לזוז ״בייבי זאת פגישה מאוד חשובה! מצטער אבל אני חייב ללכת״ טאהיונג אמר גורם לגאנגקוק לשחרר את זרועותיו מסביבו של טאהיונג בעצב ״טוב״ גאגנקוק אמר משפיל את ראשו וקם מהמיטה למקלחת לצחצח שיניים. ״בייבי״ טאהיונג הולך אחריו רואה את גאנגקוק מצחצח שיניים בחוזקה ״תיזהר אתה תפצע את עצמך!!״ טאהיונג אמר לגאנגקוק, אך גאנגקוק לא התייחס אליו.
גאנגקוק התכופף ושטף את הפה כמה פעמים, יורק את משחת השיניים לכיור, הוא התרומם וניגב את פיו כמה פעמים.
״בייבי״ גאנגקוק שמע את טאהיונג קורא לו והסתובב ״מה?״ ״אני אעשה את זה כמה שיותר מהר״ טאהיונג אמר מחזיק לגאנגקוק במותניים ומקרב אותו אליו ״א-אבל דאדי אוף״ גאנגקוק נאנח מניח את ידיו על חזהו של טאהיונג ״משעמם לי פה! ואני רק עכשיו חזרתי, עדיף ללכת לבית ספר..״ גאנגקוק אמר בפרצוף עצוב ״אז שאני יחזור נלך לבלות, לכל מקום שתרצה.״ טאהיונג אמר בחיוך ״באמת דאדי?״ גאנגקוק שאל בשמחה ״כן בייבי״ טאהיונג אמר, גאנגקוק חיבק את טאהיונג בשמחה.
טאהיונג רכן כדי לנשק את גאנגקוק, אך גאנגקוק משך את ראשו אחורה מונע את הנשיקה וגורם לפה של טאהיונג לפגוע בצווארו.
״דאדי~ אממ אל תנשק אותי״ גאנגקוק ״למה לא?״ טאהיונג נפגע קצת, ״לא ציחצחת שיניים״ גאנגקוק אמר ״זה לא אכפת לי״ טאהיונג אמר רוכן שוב אבל גאנגקוק שוב מנע את זה ״אבל לי זה כן״ גאנגקוק אמר ״אאוץ, טוב אני יצחצח אבל אתה חייב לי נשיקה!!״ טאהיונג אמר וגאנגקוק הנהן.
טאהיונג סיים לצחצח שיניים וחיכה שגאנגקוק יביא לו נשיקה,
טאהיונג התקרב לגאנגקוק שהתרומם על קצות אצבעותיו בשביל להגיע לטאהיונג, הוא הניח את ידיו בעדינות של החזה של טאהיונג והדביק את שפתיהם לנשיקה קצרה והתנתק ממנו. ״זאת לא נשיקה״ טאהיונג רטן כמו ילד קטן ומשך את גאנגקוק לנשיקה עמוקה ומתוקה.
גאנגקוק איגרף את ידיו על חזהו של טאהיונג,
אחרי כמה דקות הם התנתקו מהנשיקה וגאנגקוק הסמיק וברח לחדר מתחבא בשמיכה.
״בייבי אני זז לא תגיד לי להתראות?״ גאנגקוק שמע את טאהיונג שואל, הוא הוציא את ראשו מהשמיכה רואה את טאהיונג עומד ליד הדלת עם חליפה שנמתחה על גופו באופן מושלם.
גאנגקוק נשך את שפתו התחתונה, קם מהמיטה ורץ אל טאהיונג קופץ עליו.
״דאדי אתה כזה סקסי״ גאנגקוק לחש לאוזן של טאהיונג ״תודה בייבי, אני חייב לזוז קדימה״ טאהיונג אמר מחבק את גאנגקוק שלא יפול.
״אני אתגעגע אלייך מאוד, תעשה את זה מהר״ גאנגקוק ביקש ״בייבי..אתה יודע שאני מנסה״ טאהיונג נאנח ״אני יודע אבל...פשוט משעמם לי, אבל אני אסתדר, אתה זוכר מה הבטחת לי נכון?״ גאנגקוק שאל ״מה הבטחתי לך?״ טאהיונג שאל ״דאדי!! אני לא מאמין!״ גאנגקוק צימצם את עיניו בפליאה ״אני זוכר! אל תדאג״ טאהיונג אמר צוחק, הוא הצמיד את גאנגקוק אליו יותר ״אהה~״ גאנגקוק גנח בלחש ״פאק בייבי~ הגניחות שלך מחרמנות אותי״ גאנגקוק הסמיק, הסמיק קשות.
״דאדי...אתה מביך אותי!״ גאנגקוק אמר, טאהיונג חייך והצמיד את גאנגקוק לקיר שהוא עוד עליו מנשק את גאנגקוק בעדינות ובעמיקות.
גאנגקוק התנתק אחרי כמה דקות ״כמה אוויר יש לך״ גאנגקוק התנשם בעדינות מלקק את שפתיו ״כמה שצריך״ טאהיונג אמר בחיוך, קורץ לגאנגקוק.
״בייבי קדימה אני חייב לזוז כבר״ טאהיונג אמר מוריד את גאנגקוק ממנו ״אז מה אני אעשה אחרי שתלך?״ גאנגקוק שאל את טאהיונג, מתחילים להתקדם ביחד לדלת הראשית ״תהיה עם חברים שלך״ טאהיונג אמר ״ומה כבר נעשה? נראה שוב טלוויזיה?״ גאנגקוק שאל, נוחר בבוז.
הם גם נשארו בבית בשביל להיות איתו ולדאוג לו.
״תחשבו על משהו..תפעיל את המוח הקטן והיפה שלך!״ טאהיונג אמר צוחק מעט.
״יא! אתה לא הולך לישון הלילה!!״ גאנגקוק אמר, זה נשמע דיי סוטה.
גאנגקוק שם לב לפרצוף התחמן והסוטה והחרמני של טאהיונג.
ואז הוא הבין שזה היה נשמע סוטה במיוחד.
״ל-לא התכוונתי לזה! התכוונתי למקומות שאני רוצה שנלך אליהם! אלוהים איזה סוטה!״ גאנגקוק אמר מגמגם בתקיפות.
״לך כבר נו! לפני שאני לא אתן לך ללכת בכלל״ גאנגקוק אמר שראה שמחכים לו כבר ולא רצה לעכב אותו יותר ממה שעיכב אותו.
״ביי בייבי בוי, תזכור את מה שהבטחת״ טאהיונג אמר קורץ לגאנגקוק ״יא! חתיכת סוטה״ גאנגקוק אמר, עושה פרצוף זועף.
טאהיונג נישק את גאנגקוק פעם אחרונה, וארבעת הבנים יצאו מהדלת.
״משעמם לי!!!!״ גאנגקוק צעק נופל על הספה.
הבנים יצאו לפגישה שלהם וגאנגקוק, ג׳ימין, ג'ין והוסוק נשארו  בשעמום.
״אני מת!!״ גימין אמר בשעמום מחבק את הכרית לידו.
״בואו נצא לבלות״ הוסוק הציע ״אני לא חושב שהם מסכימים לנו״ גימין אמר ״מי שואל?״ ג'ין אמר ״דיי נו בואו נצא משעמם לי!״ גאנגקוק אמר ״אתה שקט! טאהיונג לא יהרוג לך את התחת״ שלושתם אמרו וגאנגקוק ציחקק מסמיק קצת.
״אז בואו נבקש אישור מהם..״ גאנגקוק אמר מרים את הכתפיים ״סבבה אבל אתה מבקש״ הוסוק אמר וגאנגקוק הנהן הולך לחדר לקחת את הטלפון. הוא התקשר לטאהיונג, מתיישב על המיטה ומחכה שיענה לו. ״היי בייבי..״ הקול של טאהיונג נשמע בטלפון וגאנגקוק נבהל מעט. ״היי דאדי״ גאנגקוק הסמיק מעט. ״כבר התגעגעת אליי?״ טאהיונג שאל בשעשוע ״ל-לא! פשוט רציתי לשאול אותך משהו.״ גאנגקוק אמר חצי שקר חצי אמת, הוא התגעגע אליו, אבל הוא כמובן לא יודה בזה ויביך את עצמו ויגיד את זה בקול, ועוד לטאהיונג. ״מה רצית לשאול?״ טאהיונג שאל מעיר את גאנגקוק מהמחשבות שלו.
״רציתי לשאול אם אנחנו יכולים לצאת, כאילו אני ג'ין גימין והוסוק...״ גאנגקוק שאל מחכה לתשובה בפרצוף לחוץ, הוא שמע את טאהיונג נאנח ״בבקשה דאדי, אנחנו לא רוצים להיות פה עד שתחזרו,בבקשה!״ גאנגקוק הוסיף ״לאן חשבתם ללכת?״ טאהיונג שאל ״לא יודע..לפארק, לקניון, סתם להסתובב, לאכול, לכל מקום שנרצה. הייתי בבית יותר מדי זמן..אני מרגיש בכלא כשאני יושב בין ארבע קירות בשיעמום״ גאנגקוק אמר ״אוקיי בייבי..״ ״יש תודה דאדי!״ גאנגקוק אמר ״אבל שומרים יבואו איתכם ולא יזוזו מכם, אוקיי?״ טאהיונג שאל ״אוקיי דאדי..״ גאנגקוק הסכים, לא הפריע לו העיקר לצאת מהבית ״ואם אתם רוצים לקנות משהו תגידו לשומרים הם כבר יקנו לכם.״ טאהיונג אמר ״תודה דאדי״ גאנגקוק אמר בשמחה ״ביי דאדי״ ״ביי בייבי״ השיחה התנתקה.
"חֶבְרֶה!!" גאנגקוק צעק יוצא מהחדר ״מה אתה צועק יא בהמה?!״ גימין צעק בחזרה ״הבהמה הזאת השיגה אישור! יאללה אתם לא רוצים לצאת?״ גאנגקוק אמר ״חוץ מזה אתה יותר בהמה ממני וכלום יודעים״ גאנגקוק הוסיף וגימין צחק מהנהן כהסכמה ״הצלחת לשכנע אותו?״ הם שאלו מופתעים קצת ״נע..זה היה קל מדי, אמרתי לו שאני אעניש אותו אם לא״ גאנגקוק אמר מעיף את השיער שאין לו אחורה ״והוא פחד והסכים״ גאנגקוק הוסיף ומיד אחרי זה שלושתם הבנים פרצו בצחוק וגם גאנגקוק אחרי כמה שניות, ״זה היה טוב מדי!!!!״ הם אמרו וגאנגקוק נופף בידו כמו מלך.
——
הם החליפו בגדים מפיג'מות ויצאו ששומרים איתם.
הם הגיעו לקניון ״בואו נלך לסרט אימה״ הוסוק אמר ״אבל אני מפחד״ גימין אמר ״אני יודע בגלל זה אני רוצה שנלך לסרט אימה״ הוסוק אמר וקרץ לגימין ״יא!!!״ גימין צעק גורם להוסוק לצחקק קצת ״בואו פשוט נלך כבר לסרט..יש את הסרט אימה ׳ורוניקה׳ ראיתי את התקציר שלו, בואו נלך לראות אותו זה נראה מעניין״ גאנגקוק אמר (הוא מעניין. אני ראיתי את הסרט ולא פחדתי אבל חברות שלי צרחו מפחד וזה היה מצחיק)
״סבבה״ כולם הסכימו חוץ מגימין אבל הם הכריחו אותו.
—-
הם יצאו מהסרט וגימין עוד שנייה התעלף, זה הפחיד אותו וכולם צחקו עליו, הוסוק צחק על הסרט, גאנגקוק וגין צפו בשקט, וגימין..טוב גימין.. פשוט לא הפסיק לצרוח, מלא אנשים הסתכלו עליו ברוגז שכל שנייה הוציא צרחה חזקה מפיו אבל נמסו שראו את החיוך הקטן והביישני שלו בעוד שסומק חלש עיטר את פניו שראה את כמות האנשים שהסתכלו עליו ואפילו כמה נשכו שפתיים ובחנו אותו.
״אתה כזה פחדן!״ הוסוק אמר לגימין בצחקוק ״אתה רוצה למות בכוח?? לך לבאקהיון שיהרוג לך את התחת!! ו-ואז יעשה לך דברים אסורים ולא תמימים בכלל!״ גימין אמר מרים את הקול, גורם לכמה אנשים להסתכל עליהם ״י-יא!!״ הוסק אמר מסמיק שראה את האנשים שהסתכלו עליהם, מזהים את הנער הצרחן עוד מהסרט. ״ה-היי?״ הם שמעו קול מהצד והסתובבו רואים איש גבוה ושרירי ״היי?״ גימין השיב בשאלה שראה שהאחר בוחן אותו ״רציתי לשאול איך קוראים לך?״ השרירי אמר גורם לגימין לבחון מהשיער השחור שלו לעיניים הירוקות שלו ואז לגוף שלו ״קוראים לי גימין״ גימין אמר בולע את הרוק לא משמיע קול בעוד שחבריו והשומרים מסתכלים על הסיטואציה ״נעים מאוד לי קוראים ריימונד״ אמר הגבוה שעונה לשם ריימונד, מושיט את ידו ללחיצת יד, גימין הסתכל על היד כמה שניות לפני שהושיט גם הוא את ידו הקטנה ולחץ את ידו היחסית גדולה. ״אפשר את המספר שלך?״ ריימונד שאל ״אני מצטער אבל יש לי חבר״ גימין מלמל מובך, גורם לריימונד להוריד את החיוך ״אוף כל החמודים והיפים תפוסים.״ ריימונד אמר באנחה ״מצטער..״ גימין מלמל משחק עם אצבעותיו מתבייש ״זה בסדר קטני~״ ריימונד אמר בחיוך קטן ופרע את שיערו של הצעיר יותר שחייך אליו מעט.
ריימונד הלך משאיר את גימין מובך וסמוק.
חבריו של גימין התחילו להתגרות בו וגאנגקוק עשה תנועות סקסיות ליד גימין ״כולם מתחילים איתך~״ גאנגקוק אמר תוך כדי שהוא רוקד מעט תוך כדאי ציחקוקים ״קוקי כולם בוהים בך תפסיק״ ג'ין אמר שראה שכל העיניים על הצעיר מבינהם, גאנגקוק הרים את העיניים ובחן את הסביבה רואה בנים ובנות נושכים שפתיים ומסתכלים עליו בעיניים רעבות,
הוא אפילו ראה אצל חלק מהבנים זקפה קטנה וציחקק לעצמו ״ממ אז עכשיו תורי לתפוס את העיניים״ גאנגקוק אמר קורץ לכמה בנים.
״בואו כבר מטומטמים״ ג'ין אמר באנחה אחרי כמה שניות והם המשיכו ללכת מדברים בינהם וצוחקים על מה שקרה.
—-
אחרי כמה שעות של בילוים ממושכים התכוונו לחזור הביתה, הם התחילו להתקדם ליציאה מהקניון, היה חשוך.
הם נכנסו לרכב וגם השומרים והתחילו לנסוע חזור הביתה.
הם הגיעו הביתה והלכו כל אחד לחדר שלו, גאגנקוק נכנס להתקלח, מחליט להתחיל להתארגן אחרי שטאהיונג יחזור.
הוא התרגש.. מאוד.. הוא לא ידע אם לקרוא לזה פגישה או דייט, זה דייט. זה מה שהוא החליט עם עצמו. הוא יצא מהמקלחת רואה שהחדר ריק, מחייך לעצמו טיפה וזרק את המגבת על הריצפה ליד הדלת נשאר עירום לחלוטין.
אחרי כמה שניות שהוא מרגיע את עצמו ואומר שהכל יהיה בסדר הוא הרגיש את הדלת נפתחת והוא הסתובב מהר מגלה את טאהיונג שהביט עליו ונשך את שפתיו, גאנגקוק צעק בבהלה ״אהה״ קטן והסמיק, הוא הסתכל וראה שהמגבת נמצאת ליד הדלת ממש ליד הגבר שבחן אותו ברעב מתחיל להרגיש את מכנסיו מתהדקים טיפה.
הוא התקדם מהר אל טאהיונג מתכופף ולהרים את המגבת לא יודע שנותן לטאהיונג נוף יפה לישבן שלו ולאיזורים הכי פרטים שלו, טאהיונג הצליף בישבן של גאנגקוק בחולשה גורם לגאנגקוק לקפוץ ולהפוך לאדום יותר ״ד-דאדי״ גאנגקוק אמר ושיפשף את ישבנו בכאב. טאהיונג התחיל להתקדם לגאנגקוק שראה את זה והתקדם אחורה, כל צעד של טאהיונג קדימה גאנגקוק לקח צעד אחורה. ״ד-דאדי״ גאנגקוק בלע את הרוק של עצמו נופל על המיטה שטאהיונג מעליו ״פאק בייבי״ טאהיונג אמר מתכופף מעט אל גאנגקוק ומסניף אותו מעט ״אתה מריח טוב״ טאהיונג הוסיף נושק לצווארו של הצעיר שהוציא אנחות וגניחות חלשות מפיו ״אהה~״ ״פאק בייבי~״ טאהיונג גנח עולה לאט לאט לקו הלסת של גאנגקוק ואז לשפתיו מנקר את שפתיו ואז מצמיד את שפתיהם לנשיקה ארוכה, הוא נשך את שפתיו של הקטן גורם לו לגנוח לתוך הנשיקה והבוגר כמובן ניצל את זה והחדיר את לשונו לנשיקה מרגיש את לשונו של גאנגקוק משתלבת עם שלו, הוא התחיל להוריד יד אחת לכיוון הגוף של גאנגקוק מלטף אותו גורם צמרמורות עונג בגוף של הקטן.
״אהה דאדי~״ גאנגקוק גנח שטאהיונג חזר למשק את צווארו, ממשיך ללטף את גופו, עוד לא מגיע לחלק התחתון.
גאנגקוק זרק את הראש לאחור ונשך את שפתיו ״פאק~״ גאנגקוק מילמל מרגיש את טאהיונג מרים מעט את ישבנו ומצליף בו ״לא לקלל בייבי״ וגאנגקוק הנהן כמו ילד טוב
״דאדי!״ הקטן החסיר פעימה שהרגיש את האחר נוגע באיברו ויורד לחור שלו ״דאדי..״ טאהיונג הסתכל על גאגנקוק שנראה מפוחד ״הכל בסדר בייבי?״ טאהיונג הסתכל בעיניו של גאנגקוק שנראה כאילו הוא בעולם אחר ״בייבי?״ טאהיונג שאל מחזיק בלחיו של גאנגקוק בשתיי ידיו ״בייבי!!״ טאהיונג התחיל לנער את גאנגקוק שראה שדמעות עומדות על קצה עיניו ומתחילות לזלוג באיטיות ״גאגנקוק.״ טאהיונג התחיל לסטור בחולשה רבה ללחי של גאנגקוק בשביל לפקס את הצעיר שנראה מאוד חיוור. גאנגקוק הסתכל עליו בבהלה ״לא! בבקשה לא! אני מתחנן!״ גאנגקוק התחיל לבכות והעיף את טאהיונג ממנו מתרחק כמה שיותר ״אני מתחנן..״ גאנגקוק חיבק את הברכיים שלו בפחד, רועד כולו.
״גאנגקוק״ טאהיונג התקדם ותפס בגאנגקוק שלא הפסיק להתנגד וחיבק אותו ומנסה להרגיע את גאנגקוק שמנסה לצאת מהחיבוק עד שהוא נרגע ״בייבי זה אני..״ טאהיונג לחש תופס שוב פעם בלחיו של הקטן וגורם לו להסתכל לתוך עיניו עמוק.
״דאדי״ גאנגקוק אמר וחיבק את טאהיונג ״א-אני מפחד..״ ״הכל יהיה בסדר בייבי אני פה, אני שומר עלייך״ טאהיונג אמר וליטף את גבו ושיערו של גאנגקוק עד שהוא נרדם.
טאהיונג נאנח והתרומם משכיב את גאנגקוק והולך להביא את הפיג׳מה של הצעיר, טאהיונג הלביש את הצעיר וכיסה אותו, מחליף בגדים גם הוא בעצמו ומצחצח שיניים.
הוא נכנס למיטה ומחבק את הקטן שהתכרבל בו גורם לו לצחוק מעט ולנשוק לראשו נרדם לאט לאט...

אז...התגעגעתי אני מודה!!
2,300 מילים. פרק ארוך כפיצוי על הרבה זמן שלא עלה❤️
תשמרו על עצמכם כמה שיותר, ואל תצאו מהבית. תקשיבו להוראות.❤️❤️
28.3.2020

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now