- 𝙴𝙿 𝟹𝟹 -

1.7K 83 65
                                    

היה לי מחסום כתיבה ארוך💔
שלוש חודשים שלא העלתי מרשה להרוג אותי.
קצת הרבה באיחור אבל שנה טובה בייבז❤️✨
-
נ.מ גאנגקוק
״ממ..״ נאנחתי מתהפך על בטני ״טאה?״ לחשתי והרמתי את ראשי שהיה קבור בכריות, לא מבחין בו בחלל החדר, בטח הייתה לו פגישה חשובה או משהו, התרוממתי מהמיטה והתקדמתי אל עבר חדר המקלחת עם הטלפון שלי, קצת בצליעה, אחרי הכל טאהיונג לא ריחם על התחת שלי אתמול בלילה, תזכירו לי מה עשיתי שהגיע לי המכות על התחת האומלל שלי.
-
״מקלחת היא לא מקלחת בלי שירים״ לחשתי לעצמי ודילגתי אל עבר חדר הארונות לוקח בוקסר שחור, מכנס טרנינג וחולצה לבנה של טאהיונג, מתלבש במהירות וקופץ על המיטה.
נאנחתי מעט וחייכתי, לוקח את הטלפון מהשידה ומתעסק בו מעט, נכנסתי לאינסטגרם מסתכל על התמונות שהעלתי, רוב התמונות היו שלי ושל טאהיונג ביחד, נאנחתי בחיוך והתחלתי לענות להודעות, מצטלם, מעביר את הזמן עד שדלת החדר נפתחה פתאום גורמת לי לקפוץ מעט במקום ״דאדי?״ התרוממתי שראיתי שכל בגדיו מלאים בדם ״אתה בסדר?? מה קרה??? נפצעת???״ שאלתי אותו במהירות ״אני בסדר בייבי, אני לא זה שנפצע פה.״ הוא אמר גורם לי לכווץ את גבותיי בחשיבה ״אז מי?...״ שאלתי בחשש ״האקס שלך.״ הוא ענה וחייך חיוך מרוצה גורם לי למעוד, ״מה??? מה עשית לו??״ שאלתי, שלא תבינו לא נכון, לא דאגתי לג׳אמין בשום צורה, ״בוא נגיד שאני לא משתתף בצערם של המשפחה שלו.״ הוא אמר וגיחך ברשעות ״א-אתה הרגת אותו?״ גימגמתי בהלם, ״ברור. הוא לא יפגע בך ויצא מזה בקלות, או בחיים.״ הוא אמר, גורם לדמעות לעלות לעיניי ״א-אתה הרגת אותו בשבילי?״ שאלתי, הוא באמת עשה דבר כזה בשבילי?
״ברור שכן! אז בשביל מי אם לא בשבילך?״ הרגשתי דמעה אחת זולגת מעיניי ואחריה עוד ״תודה טאה״ קפצתי עליו בחיבוק חזק מנשק אותה בחוזקה, שומע אותו צוחק, מנשק בחזרה.

--
נ.מ כללית
"רוצים לשמוע בדיחה?" גימין שאל שכולם ישבו ביחד "ננס אם זאת עוד בדיחה כושלת כמו המוח הלא קיים שלך אז תחסוך מאיתנו , תודה." גאנגקוק אמר בזמן שמצץ את הסוכריה שטאהיונג קנה לו "יא! רוצה למות?" גימין הרים את הבננה באיום "אוו גימין לא ידעתי שאתה בקטע של בננות" גאנגקוק אמר "אני בקטע של הבננה שלך" גימין אמר בחיוך סוטה "וואטדפאק גימין פשוט ספר את הבדיחה הכושלת שלך וגמרנו!" גאנגקוק אמר ועשה תנועת הקאה "שאני לא יגמור אותך! דביל!" גימין אמר "אתה? ננס, אדיוט, גמד, וחסר שכל, תגמור אותי? מרוב שאתה נמוך לא תגיע לברך שלי יא טמבל!" גאנגקק צעק "יאא! אני יותר גדול ממך!" השני אמר "עוד יותר עצוב יותר גדול אבל יותר נמוך!" גאנגקוק החזיר וחייך בניצחון "אני- פשוט תספר כבר את הבדיחה גימין!" גין קטע את השני "אוקיי;
יום אחד, איש אחד טבע במים,
ועברה ספינה והם אמרו לו:
״אתה צריך עזרה?״
הוא אמר, ״לא תודה, אלוהים יציל אותי.״
ואז עברה עוד ספינה והם אמרו לו, ״אתה צריך עזרה?״
והוא אמר, ״לא תודה, אלוהים יציל אותי.״
ואז הוא טבע ועלה לשמיים
והוא אמר, ״אלוהים, למה לא הצלת אותי?״
ואלוהים אמר, ״שלחתי לך שתי ספינות גדולות, יא טמבל.״
אני לא יכול זה יותר מדי טוב!!!!״ גימין אמר שהוא צוחק בקול רם "זאת הבדיחה? ידעתי שזה יהיה כושל כמוך." גאנגקוק אמר בזמן שנחר בבוז "אתה כושל!! עובדה שמישהו צחק!" גימין גונן על הבדיחה שלו "מי בדיוק? אפילו גין היונג לא צחק מרוב כושלות, ולו יש את הבדיחות הכי כושלות... אחרייך" גאנגקוק אמר "היי!! ממש לא נכון!" גין התפרץ שהבין שהשני הרגע ירד עליו "האמת שזה נכון היונג" הוסוק התערב ושתק אחרי שהשני זרק לו מבט רצחני "מה שתגידו." הוא אמר ונחר בבוז.

--

"גימין אתה עכשיו נגד יונגי" גאנגקוק אמר בזמן שהתנשף, אחרי שהם ישבו ודיברו הוסוק החליט שבא לו להזיז לאחרים את התחת וגרר אותם לעשות ספורט, ועכשיו הם עומדים בחצר האחורית הענקית של הבית ועושים תחרויות "מה? זה לא פייר! זה כמו שתשים חתול ועכבר ביחד, זה חזק נגד חלש!" גימין אמר "מי החתול ומי העכבר?" יונגי שאל, לגמרי חושב שהשני התכוון שזה לא פייר כי גימין ה"עכבר" "ברור שאתה העכבר! אני מכסח אותך!" גימין אמר בגאווה "זה לא פייר בשבילך!" הוסיף, גורם לבן זוגו לגחך "נחיה ונראה בייבי" יונגי אמר ועמד בקו ההתחלה שגין הדביק "3...2...1.. וגווו" גאנגקוק צעק והזוג התחילו לרוץ, בהתחלה יונגי נתן לגימין לעבור אותו אבל לקראת הסיום הוא הגביר את הריצה ועבר את גימין והגיע לקו הסיום. "כמה צפוי זה היה יונגי ניצח." גאנגקוק אמר בזמן שצחק על חברו העצבני "שתוק דביל!" גימין אמר "שברת את ליבי כמו את הספינה בסערה בים, כמו שתלמידים הורסים שולחנות בבית ספר כמו ש- שאתה חופר וחסר שכל סתום תפה!" גימין נקטע על ידי גאנגקוק, "דיברתי אל יונגי בכלל!" גימין צעק והתיישב על הכיסא, "בייבי אתה יודע שזה לא בכוונה זה פשוט אצלי, ככה אני, מהיר חתיך ומושלם" יונגי אמר וכך גרר את גימין לוויכוח.

-
״אמת או חובה גימין?״ ג'ין שאל שהם ישבו במעגל "חובה" השני אמר "חובה עלייך להכניס את הראש לאסלה" גאנגקוק התערב "אני ידחוף את הראש שלך וגם יוריד את המים יא דביל אחד!" גימין צעק על השני, "וואי גימין סתום ותקשיב לחובה שלי..." גין אמר, לוחש לגימין את החובה באוזן שחייך והנהן "סוף סוף משהו שאני אהנה ממנו." גימין אמר, מתרומם מהרצפה ומתהלך למטבח במהירות, חוזר אחרי שניות עם כוס מים בידו.

"חתיכת דביל! מה אתה שופך עליי מים???" גאנגקוק צרח "חובה של ג'ין היונג." גימין סיכם במשפט, למרות שהוא נהנה מאוד מהחובה הזאת; "חכו חכו שניכם." גאנגקוק אמר.

--

"יאאא!!!!!!!!" צרחה נשמעה  "איכ!!!! אלוהים קח אותי!!" גימין "רק אני לוקח אותך בייב" יונגי אמר "אעאעאאעאע שזה יעוף ממני!" גין צרח שג'וק היה על הרגל שלו "גאנגקוק אתה ילד מת!" גימין וגין צרחו כפה אחד ״החזרתי לכם" גאנגקוק אמר ויצא מהחדר; "אני אהרוג אותך!" גימין צרח.

--

"אההה~"

"פאק אה~"

"לאט יותר!!~"

"פאקינג שיט זה כואב!!!~"

.

.

.

"מה אתה גונח? כולה נדפקה לך האצבע במיטה" הוסוק אמר שגאנגקוק לא הפסיק לצעוק "כולה??? זה יותר כואב מג'ין במחזור" גאנגקוק אמר "הגזמת! אין שום דבר שיותר כואב מג'ין במחזור." הוסוק אמר "צודק, טוב תמשיך את המסאז'" גאנגקוק אמר, גורם לשני לגלגל עיניים ולהמשיך את המסאז' שהוציא מהשני שלל גניחות יפות, "יש לך מזל שטאהיונג לא פה אחרת..." הוסוק אמר, מצחקק קצת, "איפה הוא באמת?" גאנגקוק שאל, קובר את פניו בכרית "למטה רואים משחק כדורגל או משהו... כאלה מושפעים העיפו אותנו לפה בשביל שלא נציק להם." גימין שעד עכשיו היה בשקט אמר "חה! חצופים." גין גיחך בשקט, "בואו נלך להציק להם!" גאנגקוק וגימין אמרו ביחד; "סוף סוף יש משהו שאנחנו מסכימים עליו." גאנגקוק אמר, "נכון נכון טוב יאללה בואו.״

-
24.1.2021

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now