-𝙴𝙿 𝟸𝟼-

2K 164 117
                                    

יום מקסים🌟

"הגענו" טאהיונג אמר מוציא את גאנגקוק מֵהַבְּהִיָּה הממושכת שלו בנקודה מסויימת ברכב, הוא הרים את ראשו והופתע לראות את הים "מ-מה? אבל לא הבאתי בגד ים.." גאנגקוק אמר בביאוס ״אני הבאתי לך ולי.״ טאהיונג, צוחק שגאנגקוק קפץ בהתרגשות ומחא כפיים ״איי כמה זמן לא הייתי בים״ גאנגקוק נאנח בחיוך קטן ״אתה שמח?״ ״כן מאוד״ גאנגקוק ענה בחיוך, יוצא מהמכונית וסוגר את הדלת, מחכה לטאהיונג.
הם הגיע בדיוק בזמן בשביל לצפות בשקיעה,
טאהיונג אירגן להם מקום שקט וריק לגמרי.
״וואו דאדי!!״ גאנגקוק התלהב ומחא כפיים תוך כדי קפיצה במקום ״אתה אוהב?״ טאהיונג שאל ״מה יש פה לא לאהוב? תודה דאדי״ גאנגקוק בחן את המקום, שמיכה פרוסה על החול ועלייה מונחים כל מיני מאכלים טעימים, נרות דלוקות התפזרו להן מסביב ויצאו מראה רומנטי ויפה ״תודה דאדי!!״ גאנגקוק קפץ על טאהיונג ונישק אותו ״אני שמח שאתה אוהב.״ טאהיונג אמר אחרי ניתוק הנשיקה.
הם התיישבו והתחילו לדבר, טאהיונג סיפר בדיחות וגאנגקוק היה עסוק בלהחזיק את הבטן מרוב כאב ולבכות מרוב צחוק, טאהיונג הסתכל עליו וציחקק.
הם אכלו ונהנו, ״בוא נכנס למים!!!״ גאנקוק קרא בשמחה ״אוקיי בייבי, נלך להחליף לבגד ים״ טאהיונג אמר גורם לגאנגקוק לקפוץ משמחה ולרוץ לשירותים הציבוריים, אחריו טאהיונג.
הם נכנסו לים ״ק-קר!״ גאנגקוק נצמד לטאהיונג מחפש את חום גופו, טאהיונג ציחקק והרים את גאנגקוק עליו מרטיב את שיערו במי הים ״בוא נשחה.״ גאנגקוק אמר וירד מטאהיונג ״לא רחוק מדי״ טאהיונג אמר וגאנגקוק הנהן, טאהיונג צלל מתחת למים מרטיב את שיערו, מוציא את הראש מהמים ומסרק את שיערו לאחור עם ידו ״אתה כזה סקסי דאדי״ גאנגקוק אמר מלטף את חזו ושרירי בטנו של טאהיונג ״תודה בייבי גם לך לא חסר.״ טאהיונג אמר מניח נשיקה קטנה על שפתיו של הקטן, שם את משקפי השמש שלו על עיניו, גאנגקוק נשך את שפתיו מהמראה עוצר נשימה של הבוגר ונישק את שפתיו של האחר מרגיש אותו מנשק בחזרה, תופס במותניו ומחדיר את לשונו לפיו של הקטן ומרגיש את לשונו של השני גם נכנסת, מנסה לקחת שליטה על נשיקה, טאהיונג גיחך מעט, לוקח שליטה על הנשיקה גורם לאנחה לצאת מפיו של גאנגקוק.
גאנגקוק הניח את ידו על החזה של טאהיונג כסימן לעצירה, מנתק את שפתיהם.
אחרי ששחו די הרבה זמן הם יצאו מהמים, מתיישבים על השמיכה ומתחילים לדבר.
גאנגקוק ששכב על יריכו של הבוגר פנה לטאהיונג; ״ד-דאדי?״ גאנגקוק שאל בהיסוס ״כן בייבי?״ טאהיונג השיב מוריד את ראשו מעט לקטן מתחיל ללטף את שיערו גורם לאחר להתמסר לליטופיו ״א-אתה זוכר שרצית שאני אספר לך על העבר שלי ולא הסכמתי והבטחת לי שלא תחקור?״ גאגנקוק שאל נושך את שפתו התחתונה במעט לחץ, צובט את ידיו עם ציפורניו ״כן״ טאהיונג אמר ובחן את פניו של הקטן, מצליח לזהות שהוא לחוץ ״למה אתה שואל?״ הבוגר שאל, מחזיק את ידיו של גאנגקוק, מונע ממנו לצבוט את עצמו ולהשאיר סימנים כואבים (חברים שלי כל הזמן מתלוננים שאני צובטת אותם ושזה כואב להם, אל תציקו לי אני לא יעשה את זה חצופים פיכ אה כן ואם אני לא יצבוט אני ינשך🤷🏻‍♀️) ״אממ חשבתי אולי לספר לך על העבר שלי..״ הקטן אמר בהיסוס, לוחץ מעט את ידיו בתוך האחיזה של הגדול, טאהיונג הזדקף למשמע המילים ״אתה בטוח בייב? אתה לא חייב, אתה יכול לקחת את הזמן עד שתהיה מוכן.״ המילים של טאהיונג חיממו לגאנגקוק את הלב, הוא מודה לטאהיונג שלא לחץ עליו כמו בהתחלה ״אני בטוח.״ גאנגקוק אמר והזדקף, כבר לא שוכב על טאהיונג אלא יושב מולו, טאהיונג עודד מעט את הצעיר מחזיק את ידיו ״תקח את הזמן״ גאנגקוק נשם עמוק והתחיל ״אוקיי.. לפני שלוש שנים, בגיל 14 הבנתי שאני גיי, ההורים שלי קיבלו את זה אבל לא יצאתי בפני הבית ספר ובפני כולם, רק ג'ין, הוסוק וג׳ימין ידעו מזה. אחרי שנה הגיע לבית ספר תלמיד חדש קים ג׳אמין (Jaemin) התחברנו די מהר והיינו חברים עד שיום אחד הוא התוודה בפניי שיש לו רגשות אליי, שמחתי ממש כי זה היה הדדי.. היינו ביחד חודשיים וקצת, לא היה ביננו שום מגע אחר חוץ מנשיקות ולפעמים קצת נגיעות בישבן כי עוד לא הייתי מוכן לשכב, הייתי מאושר איתו ע-עד ש-שגיליתי שהוא ב-בוגד בי עם חבר טוב שלי, תיאו, אחרי המקרה רציתי להיפרד ממנו, כבר הייתי בדרך לעשות את זה, אך ברגע שאמרתי לו ״בוא נפרד״ הוא.. הוא התהפך עליי וכלא אותי אצלו בבית, הוא שיקר להורים שלי שאני אשן אצלו כמה ימים ונסע לטיול קטן ביחד, א-אבל הוא אנס אותי והתעלל בי, הוא הרעיב אותי ולא נתן לי לשתות, הכל היה מהיר מדי, כואב מדי, לא מתחשב מדי, לא הייתי מסוגל יותר, הוא עשה לי את הקעקוע שיש עליי, (JM+JK=FOREVER) בכוח, לא משנה כמה ניסיתי להתנגד...
חשבתי שאני הולך למות, אני באמת ראיתי את החיים שלי מסתיימים בגיל 15 וקצת״ גאנגקוק נשם עמוק מרגיש את ידיו של טאהיונג מתהדקות ולוחצות על ידיו הקטנות, גאנגקוק לא הרים את מבטו, הוא פחד להסתכל על טאהיונג.
״אחרי שבועיים שהוא התעלל בי, תיאו התקשר אל ג׳אמין, שהם סיימו לדבר ג׳אמין חשב שהוא ניתק את השיחה אבל לא, ותיאו שמע את הכל, את זה שהוא אונס אותי, שהוא מתעלל בי, הכל.
תיאו התקשר להורים שלי וסיפר להם את כל מה שהוא שמע בשיחת טלפון.
ההורים שלי הזמינו משטרה, הוא הוזמן למשפט א-אבל לא עשו לו כלום, הוא בא ממשפחה עשירה אז היה להם קל להוציא אותו חף מפשע למרות שהם ידעו שהוא לא, השיחה בין תיאו לג׳אמין הייתה מוקלטת, הם חשבו שאני משקר! למרות כל הסימנים על הגוף שלי. עד היום הוא חופשי וכל פעם שנתקלתי בו הייתי מקבל התקפי חרדה, וגם עכשיו אני מקבל התקפי חרדה באשמתו. הייתי מטופל אצל פסיכולוגית ונתנו לי כדורי שינה, דיכאון, וכדורי הרגעה להתקפי חרדה. א-אני שונא אותו! הוא בילה עם חברים וחגג בזמן שאני הייתי סגור בחדר וניסיתי להתאבד. אם לא ההורים שלי, גימין, ג'ין והוסוק, לא הייתי פה כנראה... ובגלל אותו מקרה גילו בבית ספר שאני גיי.. ולא קיבלו את זה בעין יפה, טוב לא כולם, חלק קיבלו וחלק כמו החבורה של ריי ואית׳ן לא קיבלו את זה והיו מרביצים לי, תיאו כל הזמן ה-היה מבקש סליחה אבל אני לא מסוגל לסלוח לו, אולי יום יבוא ואני אסלח לו, למרות שאני מרחם עליו, ג׳אמין רצה אותו רק בשביל סקס, שיחק בו, ורק רצה את הגוף שלו..״ גאנגקוק סיים בבכי, הוא העלה את מבטו אל טאהיונג וראה את פניו הזועמות אבל העיקר מופתעות, טאהיונג חיבק את גאנגקוק ונתן לו לפרוק עליו, הוא ליטף את ראשו וגבו ומדי פעם טפח על גבו ״אל תדאג בייב אני אטפל בו. אני אגרום לו להצטער על היום שהוא נולד בו.״ טאהיונג לחש לאוזנו של גאנגקוק, הוא כעס, מאוד. הוא כבר דמיין איך הוא מוציא לג׳אמין את כל האיברים, איך הוא מענה אותו וגורם לו להתחנן שיהרוג אותו מהר. ״אני אוהב אותך בייבי, הכי בעולם!״ טאהיונג לחש לגאנגקוק ונישק את ראשו ״ג-גם אני אותך דאדי.. תודה שאתה פה״ גאנגקוק אמר והסתכל על פניו של טאהיונג, הוא רכן מעט קדימה ונישק בעדינות את שפתיו של הבוגר, טאהיונג החזיק את מותניו וקירב אותו אליו, מושיב אותו עליו שכל רגל בצד אחר של הגוף, הוא הניח את ידיו על הישבן של הצעיר ומחץ אותו מעט, מנתק את הנשיקה ״בייב אני בחיים לא אעשה לך את מה שהוא עשה, אני אוהב אותך הכי בעולם. אתה המלאך שלי, ורק שלי. ואף בן זונה לא ישנה את זה.״ טאהיונג אמר לגאנגקוק, מביט עמוק בעיניו. ״גם אני אוהב אותך״ גאנגקוק לחש וחיבר שנית את שפתיו עם שפתיו טאהיונג.

--

26.7.2020

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now