-𝙴𝙿 𝟸𝟽-

1.9K 149 59
                                    

אני מרגישה שהסיפור הזה מדרדר מפרק לפרק 😕💔
-
הפרק מוקדש ל jeon_lian_
אישתי שהיה לה לפני יומיים הולדת😍
-
״נהנת היום בייב?״ טאהיונג שאל בעודו מניח את ידו על יריכו של גאנגקוק מלטף אותה מעט שידו השנייה על ההגה, נוסעים הביתה.
״כן, מאוד.. זה היה מאוד מקסים ומהמם תודה דאדי״ גאנגקוק חייך חיוך קטן, מתרומם מעט ונושק ללחי של הבוגר ״אני ממש שמח שנהנת ונפתחת ככה בפניי.״ טאהיונג אמר בחיוך, לוקחת אחת מידיו של גאנגקוק בשביל לנשוק לה ולשלב את אצבעותיהם "הרגשתי מוכן, תודה שלא לחצת עליי והנחת לזה שביקשתי.." גאנגקוק אמר בלחש "אני אוהב אותך, גם אם לא הראתי את זה בהתחלה, לא רציתי להלחיץ וללחוץ עלייך, רציתי שתרגיש שאתה מספיק סומך עליי בשביל לספר לי דברים, במיוחד עם זה ההעבר שלך." טאהיונג אמר וגאנגקוק נשך את שפתו התחתונה באהבה, מרגיש דמעות זעירות עולות לעיניו "ת-תודה" גאנגקוק אמר, מושך באפו "בייב אל תבכה." טאהיונג אמר, עוצר את הרכב ברמזור ומנגב את דמעותיו של הקטן "אני אוהב אותך." טאהיונג אמר "גם אני אותך." גאנגקוק לחש, מניח נשיקה מהירה על שפתיו של טאהיונג, שחזר לנהוג שהרמזור השתנה לירוק.
"ד-דאדי...?" גאנגקוק מילמל שטאהיונג חנה את הרכב "כן בייבי?" טאהיונג שאל מסתכל על הקטן ומלטף את ראשו "רציתי לבקש אותך משהו." גאנגקוק אמר בלחש "תבקש." גאנגקוק נשך את שפתו התחתונה "אוקיי.. אני רוצה שאתה.. וההורים שלי תפתרו את העניין ביניכם, אתה חשוב לי כל כך אבל גם ההורים שלי.. אחרי הכל הם תמכו בי בכל מצב, הם דאגו לי והכל, הם ההורים שלי." גאנגקוק אמר וצבט את ידיו, הוא לא ידע איך טאהיונג יגיב ומה הוא יגיד.
טאהיונג רצה לבכות, כן מפתיע, הגבר הקשוח רוצה לבכות, ששמע את גאנגקוק מדבר ככה על ההורים שלו, הוא לגמרי הבין, ההורים של טאהיונג היו הכל בשבילו לפני שהלכו לעולמם, לפני שנרצחו מול עיניו שהיה רק בן 18, משאירים אותו עם כל העסק הכבד ובלי הורים.
"אוקיי" התשובה של טאהיונג לגמרי הפתיעה את גאנגקוק "א-אוקיי? באמת?" גאנגקוק שאל בחיוך "כן." טאהיונג אמר מסתכל על חיוכו שמח של הקטן, הוא לא רצה שגאנגקוק יאבד את הורים שלו כמו שהוא איבד, אומנם לא במוות אבל עדיין.
"אוקיי אז אני אדבר גם איתם בקשר לזה" גאנגקוק אמר בהתלהבות "תודה" הוא אמר מנשק את שפתיו של הבוגר נשיקה קצרה, יוצאים ומתקדמים לכיוון הבית.

"טאהיונג!!״ צעקה נשמעה ברחבי הבית, צעקה של בחורה. "אני שומע נכון?" טאהיונג אמר, חיוך מתפרס על פניו "כן דביל!" אותו הקול נשמע שוב, קופצת על טאהיונג במהירות ומשלבת את רגלייה סביב מותניו, מחבקת אותו. "מה את עושה פה?" טאהיונג שאל, מחבק אותה בחזרה, גורם לגאנגקוק לקנא. "בייבי תכיר זאת ליאן, הבת דודה הקטנה שלי." טאהיונג אמר מוריד ממנו את ליאן, ליאן הייתה עם שיער אפור ארוך שנזרק על כתפייה בטבעיות, כן היא אהבה לצבוע את השיער ולהשתגע, כזאת היא. עינייה היו בצבע חום דבש ועל לחיה וגשר אפה עיטרו נמשים עדינים, היא הייתה רזה אבל מלאה במקומות הנכונים.
העיניים של השתיים המופתעים נפערו,
״גאנגקוק??"
״ליאן??"
שניהם צעקו בהפתעה, גורמים לכולם בלבול, במיוחד לטאהיונג. "אתם מכירים??" טאהיונג שאל בהפתעה "זוכר שמקודם אמרתי לך ששכבתי עם בחורה? אז זאת היא..." גאנגקוק אמר, סומק עולה על פניו, זה היה כל כך מביך בשבילו. "מה?? מתי לעזאזל?" טאהיונג שאל בזעזוע והפתעה "לפני חצי שנה או שנה, יצאתי למסיבה וזה קרה, היינו שיכורים.. אז לא ידענו מה אנחנו עושים.." גאנגקוק ענה, שומע את חבריו מצחקקים מעט ברקע, הוא הסתכל על טאהיונג "אין לי מה להגיד." טאהיונג היה מופתע מאוד. "נו באמת זה היה ממזמן זהו עבר, חוץ מזה גאנגקוקי אתה טוב במיטה, טאה אולי תתן לו להיות טופ עלייך, אה?" ליאן אמרה אמרה בהתגרות, גורמת לגאנגקוק להסמיק ולטאהיונג לפעור את עיניו בהלם "יאא! תהיי בשקט.״ טאהיונג אמר "שש אתה! אוקיי תכירו זאת החברה הכי טובה שלי, אלין." ליאן אמרה מציגה נערה שהייתה יותר נמוכה מליאן, היה לה שיער שחור קצר ועיניים חום כהה, שהסמיקה מעט במבוכה "היא בת 16 וחצי, קטינה." ליאן עצרה את עצמה כשצחקוק קטן נפלט מפיה "ואת בת 17 וחצי יא זקנה" אלין אמרה "לפחות אני-" ליאן עצרה את עצמה שוב כשקלטה שאין לה מה להגיד "ניצחתי" אלין אמרה מוציאה לשון לליאן
״מה שתגידי קטינה"
"זקנה".
(זה מה שקורה איתי ועם חברות שלי)

--

"אז מה איפה את גרה?" גאנגקוק שאל את אלין "אממ.. לא מזמן חזרתי הביתה, הייתי בסוג של בבית אומנה, ההורים הביולוגים שלי החליטו שהם רוצים אותי בחזרה אחרי שאחי הגדול נעלם, הם הסבירו לי למה הם מסרו אותי לאימוץ, הם סיפרו לי הרבה על אחי הגדול, אני ממש רוצה לפגוש אותו, הוא נשמע כמו האח שתמיד רציתי שיהיה לי.." אלין סיפרה, לא שמה לב לדמעות שירדו מעינייה החומות, גאנגקוק חייך מעט בעצב, מוחה את דמעותיה של אלין "אני בטוח שגם הוא רוצה לפגוש אותך" גאנגקוק אמר " אני לא חושבת שהוא בכלל מודע לקיום שלי." אלין אמרה בעצב "אולי הוא עוד יחזור.." גאנגקוק אמר מנסה לעודד אותה "אולי" היא אמרה מחייכת חיוך קטן. "טוב דיי בואו נצא מהדיכי" ליאן אמרה "את מדמיינת אנחנו לא בדיכי" גאנגקוק ואלין אמרו ביחד, מה שגרם לאלין להסמיק מעט.
"בואו נעשה משהו!! משעמם לי" ליאן צעקה בתסכול "לא זכור לי שפתחתי פינת שעשוע גברת!" טאהיונג אמר
"אז תפתח בשבילי"
"חצופה"
"נכון"
צחקוקים נשמעו מהצד "אין לתאר" טאהיונג אמר באנחת ייאוש "תתמודד! אתה אוהב אותנו." ליאן אמרה בגאווה "אותך פחות" טאהיונג אמר "פף אתה אוהב אותי יותר מכולם!" ליאן אמרה מוציאה לשון לגאנגקוק בכוונה "לא נכון, אותי הוא אוהב יותר. נכון?" גאנגקוק אמר ואת הסוף הפנה לטאהיונג "אותך אני הכי אוהב מכולם בעולם." טאהיונג אמר מנשק את הלחי של גאנגקוק "רואה רואה אמרתי לך" גאנגקוק אמר, מנשק את טאהיונג על השפתיים "טוב דיי חפרתם, עשיתם אותי עייף אני עף לישון" גימין אמר בייאוש הולך לחדר יחד עם בן זוגו ״מ-מה אבל זה לא פייר בואו נעשה משהו!!!״ ליאן אמרה קופצת על גימין ומושכת אותו מהאוזן ״איי טוב טוב רק תשחררי״ גימין אמר בכאב וליאן שחררה ״מה נעשה?״ גימין שאל ״לא יודעת בגלל זה אני שואלת אותכם.״ ליאן אמרה, דופקת את ידה במצח.
"בואו נלך לבריכה"
"אוקיי"
כולם החליפו לבגדי ים, חוץ מטאהיונג וגאנגקוק שכבר היה עליהם בגד ים.
"תכלס אנחנו יכולות לקפוץ בהלבשה תחתונה, אפילו בעירום, כולכם פה גייז עם בני זוג." ליאן אמרה, צוחקת שטאהיונג שלח לה מבט.
"כדור תותח!" גימין וליאן צעקו וקפצו למים, אחריהם השאר "הזמנתי את היונג'ין ופליקס להיות איתנו." יונגי אמר (מstray kids) ובדיוק נשמע קולם שני בחורים, "שלום!!!!" הם צעקו "וואו" ליאן ואלין לחשו אחת לשנייה "מה, מי היפות?" הם שאלו נכנסים למים, גורמים לשתי הבנות לענות בביישנות;
"ליאן"
"אלין"

--

9.8.2020

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now