-𝙴𝙿 𝟷𝟿-

2.5K 209 78
                                    

תודה על 8k ועל 900 הצבעות❤️
נ.מ כללית
שלושת הבנים התעוררו מחובקים ומכורבלים אחד בשני על הספה הרחבה "בוקר טוב" גימין לחש "בוקר טוב" השניים ענו "אתם מחממים אותי" גימין שהיה באמצע אמר "זה טוב?" גין שאל "ברור קר לי" גימין אמר מתכרבל בהם יותר אבל נזהר על היד.
הם שמעו צעדים ועצמו את עיניהם בעייפות ״הנה הם, כבר חשבתי קרה משהו.." שמעו את באקהיון ממלמל "איזה חמודים!!" נאמגון אמר מנשק את הלחי של גין.
"ממ" גימין פתח את העיניים מביט ביונגי "התעוררת בייבי?" גימין הנהן קובר את הראש בצווארו של ג'ין מחבק אותם יותר, גורם ליונגי לקנא.
"לא היה כיף לישון בלעדייך.." יונגי אמר גורם לגימין לחייך "דאדי?" גימין שאל, יונגי המהם בתגובה "אפשר לעשות היום משהו כולם?" גימין שאל ״ברור" יונגי אמר "אבל עם גאנגקוק..התגעגענו אליו מאוד.."גימין אמר "אני יבדוק..אני לא מבטיח כלום" יונגי אמר וגימין הנהן.

נ.מ גאנגקוק
פתחתי את עיניי מרגיש את השמש מסנוורת אותי ומיהרתי לסגור את עיניי מתהפך על בטני מחבק כרית אקראית ״גאנגקוק מתוק שלי״ אמי נכנסה לחדר ״קום לבית הספר, אתה תאחר.״ היא הוסיפה גורמת לי להיאנח ולפתוח את עיניי ״אני קם.״ אמרתי והיא יצאה מהחדר סוגרת את הדלת אחרייה.
קמתי מתיישב על המיטה לוקח כמה שניות לעצמי משפשף את עיניי מפהק מעט וקם מתהלך אל חדר המקלחת.
ציחצחתי את השיניים, שוטף את הפנים, מייבש אותם וחוזר חזרה אל חדרי ניגש אל הארון מוציא ג׳ינס שחור עם קרעים וחולצת טריקו שחורה מתחיל להתלבש ושם את נעליי.
אחריי שסיימתי להתארגן לקחתי את תיקי ויצאתי מהחדר אל המטבח.
התיישבתי מתחיל לאכול מהחביתה והסלט שהיו בצלחת.
אחרי כמה דקות סיימתי לאכול ״תודה אמא היה ממש טעים״ אמרתי מנשק את הלחי שלה ״ביי״ אמרתי מתקדם אל עבר הדלת ״ביי מתוק שלי״ היא אמרה ואני יצאתי לבית ספר מתחיל ללכת בדרך המוכרת אל כיוון בית הספר.
אחרי כמה דקות הגעתי לבית ספר נכנסתי בלי זמן מיותר הולך לכיוון הכיתה.
נכנסתי לכיתה וישבתי במקום שלי שנמצא הכי מאחורה ליד החלון.
לא היה לי חשק לדבר עם אף אחד, הוצאתי את מחברת וקלמר מהתיק, מתחיל לצייר סתם דברים שעולים לי בראש.
אחרי עשרים דקות נשמע הצלצול המזעזע ששמו במערכת.
הורדתי את האוזניות והכנסתי אותן ואת הטלפון לתיק.
המשכתי לצייר עד סוף השיעור.
השיעור היה כל כך משעמם שעוד שנייה עשיתי סלטות באוויר, כל כך רציתי לצאת מהשיעור אבל אם זאת לא רציתי לקבל שיחת משמעת מהמחנכת שלי.
עברה עוד שעה והגיעה ההפסקה הגדולה.
הלכתי לקפיטריה וקניתי לעצמי טוסט זיתים ובקבוק מים וחוזר לכיתה המופרעת שלי.
התיישבתי במקום והמשכתי לצייר בזמן שאכלתי.
אפשר להגיד שככה אני מעביר את השעות שלי בבית הספר שהוסוק לא היה מגיע או בדרך כלל.

"גאנגקוק?" שמעתי קול קורא לי, מרים את עיניי ופוגש בילד מהכיתה שלי "מה?" שאלתי בחוסר סבלנות "יש מישהו במזכירות שמחפש אותך, אמרו לי לקרוא לך לגשת למזכירות" הוא אמר והלך.

𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗲  • 𝘁𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸•Where stories live. Discover now