Kisah Wani

1K 17 0
                                    

Bab 1

    Kisah seorang gadis tak suka tunjuk muka cantik dan kaya orang tua wani nama wani kurang kasih sayang orang tua wani dan tak ada masa luah bersama anaknya nama wani.

   Orang tua wani sibuk kerja luar negara di londan dan jarang pulang rumahnya,wani tinggal sendiri dan bersama orang gaji dengan pemandu di rumah ni.

   Wani pandai dan beraksiah pelajar universiti(USTM) di tempat belajar wani,orang tua wani suruh pemandu hantar anaknya nama wani tempat belajar wani.

    Wani ingat kembali kenangan pahit dalam hidup wani,sambut harijadi wani 5 tahun lalu,orang tua wani kirim hadiah pada wani tetapi orang tua wani tak pernah pulang bersama anaknya nama wani sambut harijadi wani di rumah ni.

    Hati wani sepi dan tak ada teman bual-bual dengan wani tetapi wani gembira ada orang teman bual-bual dengan wani utama orang gaji dan pemandu di rumah.

    Hati wani gembira ada orang gaji dan pemandu sambut harijadi wani gembira sekali sambut harijadi wani dan orang gaji siap masak banyak jenis makanan dan minuman atas meja hidang di ruang tamu.

    Wani minta apa-apa sahaja pada orang tua wani pasti belikan anak patung bear untuk anaknya nama wani.Wani umur 19 tahun orang tua wani belikan hadiah istimewa untuk anaknya nama wani.

    Orang tua wani sayang sangat pada wani,orang tua wani kena kerja dan cari duit,orang tua wani tak nak melihat wani hidup susah dan tak ada duit.

   Orang tua wani belikan hadiah selamat harijadi wani kereta mahal dan mewah untuk anaknya nama wani.Kalau ada kereta senang pergi mana-mana tempat belajar wani dan tak menyusah pemandu sakit tiba dan tak boleh hantar pergi tempat belajar wani.

😃😃😃😃

-----------------------------------------------------------

      

     

      

Lelaki Tak Suka Gadis Cermin MataWhere stories live. Discover now