Terkejut

118 5 0
                                    

Bab 12

    Fatin"sila makan cik..,cantik perempuan,ni cik wani ke"orang gaji terkejut dan melihat berubah wani hari ni dan tukar imej pakaian gaun cantik dengan rambut panjang seperti princess.

     Wani"kenapa mak cik terkejut dan melihat saya begitu,ada salah ke pakaian saya pakai ni,mak cik ok tak"wani bertanya orang gaji terkejut dan melihat wani sungguh cantik hari ni berbezaan wani dulu.

    Fatin"Tiba-tiba cik wani berubah sebab apa?,saya nak tahu juga bukan pasal putus cinta betul tak"orang gaji bertanya pada wani duduk meja makan.Wani"mak cik tahu mana saya putus cinta..."wani ingin tahu orang gaji bertanya pelik pada wani.

    Fatin"saya teka sahaja,cik wani marah saya,saya minta maaf cik wani,kata-kata saya buat cik wani sakit hati"orang gaji takut wani marah dan berhenti kerja orang gaji.

      Wani"oh,tak apa,saya tak marah pun,memang betul cakap mak cik,saya bukan kerana kekasih dan orang lain  suruh tetapi saya sendiri nak berubah"wani beritahu dan jawap bertanya orang gaji.

"Saya pergi kelas ni,dah lewat pergi di tempat belajar ni"wani

"Kejap cik wani,ni kunci kereta punya wani,cik wani guna kereta ni pergi kelas di tempat belajarnya"orang gaji.

    Wani bersalam tangan dan peluk orang gaji,wani pergi arah kereta sendiri,wani hidup kereta sendiri dan terus keretanya sampai di tempat belajarnya.

😨😨😨

-----------------------------------------------------------

      

      

Lelaki Tak Suka Gadis Cermin MataWhere stories live. Discover now