Selamat tinggal Kiko✈

103 8 0
                                    

Bab 11

     Fatin"cik wani bersiaplah hari ni,kiko pergi naik fly hari ni,saya salah sebut pulak,sorry kiko"orang gaji tersalah cakap dan cerita pada wani.

    Kiko"kau ke,nak kena juga,aku cakap pada kau,jangan beritahu cik wani,aku pergi naik fly hari ni...geram aku"pemandu marah orang gaji cakap betul pada wani.

     Wani"mak cik cakap tadi,mak cik kata"pak cik pergi naik fly kenapa? dan pak cik pergi mana pulak"wani bertanya pada orang gaji terlepas cakap pada wani.

    Kiko"kau ni lepaskan cakap pada cik wani,orang tua wani call saya kena pergi tempat kerja orang tua wani,saya ada tugas mandu arahan orang tua wani"pemandu cerita satu bersatu pada wani supaya faham.

    Wani"oh,saya faham,tak apalah begitu,saya risau juga ibu dan ayah kerja luar sana,pak cik jaga diri dan jaga kesihatan,pak cik jaga ibu dan ayah,saya doakan pak cik selamat naik fly dan berjalanan sampai di tempat kerja ibu dan ayah"wani nasihat pemandu.

       Fatin"awak berdua cik wani dan kiko ni seperti kekasih,pak cik tak lari mana,cik wani rindu call kiko"orang gaji bagi idea pada wani.

Di tempat naik fly

    Wani"saya sayang pak cik,saya doakan pak cik selamat berjalanan sampai tempat kerja orang tua wani,pak cik sampai di sana cakap pada orang tua wani,saya kirim salam"i love family"saya rindu ibu dan ayah call saya"wani pakaian gaun dengan rambut panjang seperti princess  beritahu pada pemandu pakaian shirt dan seluar dengan bawa beg pakaian.

    Semua orang lalu tak berkata apa-apa dan pandang dua orang peluk nama wani dan pemandu,orang gaji pakaian biasa tak berkata apa-apa dan melihat wani peluk pemandu dengan romantis kali terakhir dan tak tahu bila pemandu akan balik di sini.

"Bye,bye Pak cik"Wani
"Cik wani jaga diri dan banyak sabar"kiko(pemandu)

     Wani bersalam tangan dengan peluk pemandu,orang gaji bersalam tangan sahaja pemandu,orang gaji tak boleh peluk pemandu sebabnya orang gaji dah kahwin dah.

👋👋👋👋👋
✈✈✈✈✈✈✈✈✈
😭😭😭😭😭😭😭

-----------------------------------------------------------

     

Lelaki Tak Suka Gadis Cermin MataTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon