Menyesal

111 5 1
                                    

Bab 17(sambung Terkejut)

     Semua orang pelajar lelaki dan pelajar perempuan "Wow siapa orang naik kereta mewah tu,mesti orang tu anak orang kaya"terkejut dan melihat wani naik kereta lalu di depan semua orang.

    Zikri dengan bersama lilis"siapa pulak orang naik kereta mewah datang mari tempat belajar ni"zikri dengan lilis terkejut dan melihat wani naik kereta mewah.

    Bella dan julia"siapa orang naik kereta mewah mari tempat belajar ni "bella dan julia terkejut dan tak tahu kereta punya kawannya nama wani.

    Wani"hi julia dan bella"wani buka pintu keluar keretanya dengan kipas rambutnya sungguh goda sekali,wani panggil kawan wani nama julia dan bella.

     Bella"awak wani pakai cermin mata tu ke"bella bertanya pada wani senyum.Julia"ni kereta punya wani ke"julia bertanya pada wani.

    Wani"kau orang dengar sini,aku cakap ni,aku wani pakai cermin mata kau orang hina tu aku gadis kampung pakai cermin mata,ni kereta punya aku,kau orang faham tak"wani berkenalan dirinya dan berani cakap di depan semua orang dengar cakap wani.

"Betul ke,wani pakai cermin mata ni,tak percaya wani cantik dan kulit putih dengan rambut panjang seperti princess,wani ada kereta mewah sendiri"semua orang mulai gossip pasal wani,tiba-tiba wani ada kereta sendiri.

    Lilis"aku tak cemburu dan dengki kau ada kereta sendiri,aku boleh beli kereta sendiri"lilis terasa cabar wani ada kereta sendiri.

     Momo dan hana"boss lilis betul ,kita dua yakin orang tua lilis boleh beli kereta untuk lilis"momo dan hana sokong lilis.

Di luar kelas wani

     Zikri"hi sayang,sayang ingat abang zikri tak"zikri tak tahu malu cakap dan berani mengaku wani kekasih zikri.
 
     Wani"oh,rupanya playboy cakap aku,kata-katamu sungguh racun,kau pergi kekasih baru kau tu,aku tak nak melihat muka kau faham tak"wani marah zikri bekas kekasih wani dulu.

     Lilis"kau tak habis ambil kekasih aku nama zikri milik aku seorang"lilis marah wani berani cakap zikri,lilis bagi amarah pada wani.

     Wani"siapa ambil zikri,kau ambil zikri di tangan aku,bukan aku ambil tangan kau,jangan kau koya boleh tak"wani bergaduh dengan lilis kerana zikri.

     Momo dan hana"boss lilis...boss lilis tampar muka gadis kampung ni,gadis kampung kenal siapa boss lilis sebenarnya"momo dan hana sokong benda buruk kata lain(batu api)pada lilis naik angin.

    Julia dan Bella"kau berdua dah gila,bukan berdua halang bergaduh wani dan lilis,tetapi kau berdua bagi sokong pada dua orang bergaduh ni"julia dan bella marah kawan lilis nama momo dan hana sokong benda salah bukan kawan lilis halang bergaduh.

    Dua berdua bergaduh nama wani dan lilis kerana zikri di depan semua orang berkata apa-apa dan melihat ada pelajar lelaki koya tampan ialah zikri koya tampan ,zikri seperti biasa zikri seorang lelaki tampan di dunia.

"Jangan awak berdua nama wani dan lilis risau,saya layan awak berdua wani dan lilis dengan sayang saya punya"

"Kau dah gila ke,dua orang bergaduh kerana kau playboy"julia marah zikri.
"Memang betul zikri dah tekan jiwa dan koya seorang dirinya tampan di dunia ni"bella geram zikri.

    Zikri"kau berdua bella dan julia cemburu ke,aku tak layan kau berdua julia dan bella,jangan kau berdua risau aku bagi sayang kau empat orang"zikri kuat koya dan playboy.

     Bella"Mari wani dan julia masuk kelas,jangan kita layan ada lelaki koya tampan ni,siapa wanita suka zikri otak tak betul,tak ada gunanya kita layan lelaki koya seperti zikri ni"bella nasihat dan beritahu kawannya wani dan julia.

     Wani"aku bagi amarah pada kau zikri,zikri jangan ganggu hidup aku untuk selama-lamanya,aku bagi idea kau lilis,kalau kau sayang kekasih kau tu,kau ikat zikri pokok supaya zikri tak lari mana,faham tak lilis"wani bagi amarah dan idea pada zikri dan lilis.

    Wani dan kawan wani nama julia dan bella masuk dalam kelas wani dengan muka tak bersalah dan hati tenang,semua orang kelas tak berkata apa-apa dan melihat.Lilis pergi bersama kekasih lilis nama zikri dan kawan lilis nama momo dan hana di jalan lalu arah kelas lilis.

😬😬😬😬

-----------------------------------------------------------

        




        

      

        
     

         

Lelaki Tak Suka Gadis Cermin MataWhere stories live. Discover now