Wanita koya hot

174 10 0
                                    

Bab 6
   
     Ada orang kata dan ramai lelaki kejar dan pakat hati gadis koya cantik dan badan sexy  berjalan bangga dirinya seperti gaya artis nama lilis bagi dirinya dia sexy di dunia tak ada wanita lain boleh lawan dengan lilis cantik,badan sexy.
 
     Lilis"aduh kaki aku,kasut tinggi punya aku rosak,kau di sana mari sini,hi kawan pergi panggil dan tangkap tino miskin tu..."lilis suka buli wani tak cantik dan pakaian corak pelik.

    Kawan lilis nama momo dan hana suka buli wani di tempat belajar ni setiap hari.

    Wani"apa ni,sakitlah...awak berdua kenapa tangkap saya,ada salah apa pada awak berdua ni,lepas tangan saya ni"wani terkejut momo dan hana pegang tangan wani kemas.

    Momo dan hana"tino miskin jangan banyak tanya,ada orang jumpa kau tino miskin"momo dan hana ikut arahan lilis,momo dan hana pegang tangan wani kemas dalam hati wani ikut hati ada lama momo dan hana masuk dalam penjara.

    Lilis"Aku panggil kau tino miskin ni,kau tak nampak,kau jalan tak pakai mata sampai aku jatuh di depan semua orang ketawa dan melihat aku jatuh"Lilis beritahu dan marah pada wani cuba lepaskan pegang tangan wani pada momo dan hana di depan semua orang di tempat belajar.

    Wani"saya minta maaf lilis,saya tak sengaja langgar awak lilis sampai terjatuh ke lantai,awak tu pakai kasut tinggi kenapa,lilis dah gila pakai kasut tinggi pergi tempat belajar ke"wani nasihat pada lilis sangat marah ada orang berani nasihat lilis terutama wani.

    Momo"tino susah berani sungguh nasihat ketua kami,siapa lelaki suka kau tino miskin...."momo marah dan hina wani.

     Hana"kami tak nak maaf kau tino miskin,kau bayar ganti rugi kasut tinggi ketua kami mahal harga kasut tinggi patah ni"hana beritahu pada wani.

     Tiba-tiba cikgu lelaki datang dan halang bergaduh di luar tempat belajar ni,semua pelajar perempuan terkejut dan selalu nama cikgu lelaki popular dan tampan nama faris di tempat belajar ni.

    Cikgu faris"apa berlaku ni awak semua berkumpul,lilis,momo dan hana tak habis buat cari masalah pagi berkini,momo dan hana lepas tangan wani,awak bertiga dengan wani pergi bilik saya sekarang,awak semua pergi masuk kelas masing-masing"cikgu faris beritahu dan cakap tegas pada semua pelajar tempat belajar universiti di sini.

      Lilis,momo dan hana tak puas hati dengan wani,cikgu faris halang pelajar perempuan bergaduh masalah kecil sama pelajar perempuan ni di luar tempat belajar.

    Cikgu faris suruh semua pelajar lain pergi masuk kelas,cikgu faris suruh lilis,momo dan hana muka tak puas hati dan jalan keadaan marah,wani jalan senyum pergi arah bilik cikgu faris.

😤😤😤😤

-----------------------------------------------------------

   

     

       

Lelaki Tak Suka Gadis Cermin MataWhere stories live. Discover now