Chapter 4~ secrets

768 132 24
                                    

SOLONA POV

Damn!!

She is so tricky!

Acting all innocent! I hate it when i can't influences her to go againts Mitchell. Saya campakkan semua barang shopping saya ke lantai. Luckily Frank is not home. Saya nda pernah plan untuki buat big turn macam ni. I was aiming for that Hyginia throne sebab semua clan asyik bercakap tentang kehebatan Hyginia Throne. And i thought Frank was the one people call deathgod. Nampaknya sumber informasi saya nda bulih pakai sebab teda langsung yang menyatakan si deathgod ialah anak kepada Frank dan sekarang dia yang merajui Hyginia.

I needed that throne to prove to Torone's family that i am capable to rule too. That i am capable to guide the strongest clan. But Mitchell rejections... urghhhh.. I never met someone so arogant as Mitchell.. From his gaze, i knew that he was dangerous. But i am not willingly to give up.

Not yet!

I still can use his weakness.

And i believe his weakness is his pregnant girlfriend.

How pathetic is that?

Pregnant to tie a knot with the strongers leader of clans. She sure is a smart girl for thinking that kind of strategies. She looks innocent but i know deep inside she is just a greedy as she can.

Urgghhhh... She didn't even bite the bait when i ask her about her bodyguard. Tapi saya pasti ba mimang mereka ada something going on sebab cara tu bodyguard tingu dia macam menaruh perasaan seja. I need to think a better plan.

I need to make Mitch Lucker hate that pregnant bitch!

And i'll make sure he will hate everything about that unborn child too!

Saya cool down diri sendiri dan saya atur rambut saya. Chill Solona.. Saya belai bunga ungu saya yang saya simpan di dalam bilik. This flower never leave my side. Ini la racun yang sangat jarang dijumpai dan hanya ada halaman Torone's estate. The last of its kind and i've been taking care of it since i was a teenagers. Racun yang sangat kuat tapi akan membunuh perlahan2 bila diminum sedikit demi sedikit. Racun jenis ini nda akan dijumpai kalau buat rawatan. Ia akan menyebabkan pandangan kabur, sakit jantung dan sakit kepala yang kerap. This is what i've been feeding all my former husband. Husband saya yang ke 5 agak degil jadi saya kena upah assasin untuk bunuh dia. Yang lain semua mati kerana minum air rebusan bunga ini setiap hari. And thats what i'm planning to do to Frank.

Bila dapat tau yang Frank bukan peneraju Hyginia, plan saya hancur. Buat apa saya mau racun si Frank kalau teda untungnya untuk saya?

Or should i poison him to get Mitchell's attention?

Lama saya nda rasa sangat attracted sama lelaki. But Mitch, he has that aura.. And i think i like thay aura. I have to make him mine!!

LILY POV

Seminggu lepas keluar sama Solona, saya keluar lagi. Kali ni saya keluar sama El. Itu pun sebab saya masih nda puas hati sama barang2 baby. Macam belum cukup ba. Si Mitch sibuk kunun jadi si El yang kasi teman saya.

"Lily...Lily Collins.. Ko kaitu?"saya dingar suara seseorang panggil saya masa saya sedang pilih barang baby di depan kedai. Saya terus pandang dan El suda standby mau protect saya.

"Kau nda kenal saya? I'm James Ashton.. Kita sama sekula ba dulu.. Jangan bilang kau suda lupa saya?"Tu lelaki bilang. Saya perhati betul2 muka dia. Ada lain sikit ba berbandiung James yang disekula saya dulu. Tu James dulu ada gumuk2 sikit. Ni lelaki macam tegap2 pula. Tapi bila dia senyum terus saya dapat cam muka dia.

FALLING TOO DEEP ( SPECIAL EDITION)Where stories live. Discover now