chapter 17~just say yes

704 135 65
                                    

Silaka betul si Mitch ni!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Silaka betul si Mitch ni!

Nda abis² lagi dia mau menapuk santut saya. Menyesal saya pigi guda² dia tadi tu. Berhati² saya jalan takut dress saya terselak. Suda la tadi saya baru ja habis shaving semua hutan belantara bawah sana. Sejuk ja rasa. Silaka betul!

Bagus² saya duduk sana dan nda mau bangun sebab takut kedapatan sama orang nda pakai santut. Bukan main susah saya make up tadi sekali kena rusak sama si gaman. Saya tingu muka Mitch yang masih tersenyum tingu saya.

Masa majlis bermula, tangan si Mitch pun mula juga nda pandai diam. Lampu di tutup untuk kasi grand entrance pada pengantin. Semua mata tertumpu pada pintu masuk. Tapi tangan Mitch pula mula merayap ke paha saya. Suda la gaun saya ne ada belah di tepi. Sah² senang ja tangan dia mencari jalan masuk. Saya pukul² tangan dia tapi dia nda peduli. Sampai juga tangan dia ke kawasan sulit saya dan dia belai² sana. Silaka!!!

"Mitchell!! U better stop it!!"saya berbisik ke telinga dia. Dia langsung nda mengendahkan saya dan hanya tersenyum nakal. Tangan dia masih membelai bahagian sulit saya membuatkan saya rasa mau tampar dia pakai pinggan di depan saya.

"Deathgod.. I swear to god if u don't stop right now, i'll slap your face right here right now!!"saya bilang dekat di telinga dia. Muka dia berubah terus dingar saya ugut dia begitu. Terhenti terus tangan dia sekejap tingu saya. Perlahan dia tarik tangan dia dari bawah dress saya dan dia kasi atur bagus duduk dia. Muka dia masam mencuka suda. Dia terus pandang ja si Lana dan Daryl yang sedang jalan menuju ke pentas.

ELFONSUS POV

Saya buka pintu jamban OKU tadi dengan perasaan yang berkecamuk. Saya suruh Meredith tunggu di dalam supaya nda ketara kami keluar dari sana bersama. Nasib juga Meredith mau juga dingar cakap saya. Masa saya baru buka tu pintu dan jenguk kepala saya, tiba² seorang remaja jenguk juga kepala tingu saya dan riak muka dia nampak terkejut tingu saya mau keluar dari sana. Saya keluar perlahan sambil tutup tu pintu supaya nda nampak si Meredith di dalam. Tu remaja tingu muka saya dan dia tingu saya dari atas sampai bawah. Then dia pandang tu lambang OKU di depan pintu jamban.

"Abang El kan?"dia tanya saya perlahan. Saya atur sikit baju saya dan angguk. Macam saya ingat² lupa ne muka dia. Sepa baini?

"Ohh.. Sejak bila abang jadi OKU?"Dia tanya lagi saya. Saya tergamam. Pukitai betul mulut ne anak. Sepa punya anak ne?

"Uii budak.. Sepa ko? Mana ko kenal saya?"saya tanya dia dengan muka serius.

"Ohh.. Sorry.. Maybe abang lupa.. Saya Cliff Skyes.. Anak Oliver Skyes.. Kami duduk di table 3 sana.."debilang sambil senyum manis.

Ohhhh.. Ne anak si Oliver pula.. Huh! Patut la mulut teda insurance! Sama ja bapa dengan anak..

"Ohh.. I see.. Ko mo pigi mana ne? Kenapa nda di dalam?"saya tanya sekadar berbasa basi.

FALLING TOO DEEP ( SPECIAL EDITION)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang