chapter 20~ drunk

771 134 50
                                    

"Its a BDSM CLUB.. Owned by Leonardo Perez.."Daryl bilang perlahan. Muka dia nampak agak bersalah pula bila nampak Kellin kena papah keluar dari sana. Di sana pelbagai jenis lelaki dan perempuan diikat dan telanjang dijadikan sebagai submasive. Di dalam bilik transparent, mereka dilakukan sesukahati oleh dominant mereka.

(BDSM- BDSM ni kiranya manusia2 yang suka buat sex ala2 ganas la.. Yang kena ikat la..kena sebat la..kena rantai la.. kena gari la.. Ala.. yang macam serita fiffty shades of grey tu. Kalau ikutkan kajian BDSM ni adalah sejenis penyakit mental juga la. Orang yang jenis nafsu BDSM ni mimang sentiasa mau benda2 yang ganas semasa melakukan hubungan sex. Minta kana cekik la.. Minta kana sebat la.. Minta macam2.. Mau cerita satu persatu pun kembang tekak la weh.. So bagi yang nda tau apa tu BDSM, sini ba saya kasi maklumat sikit. B- Bondage D-Dominant S-Sadism M-Masochism)

Di depan mata saya ada seorang lelaki diikat dengan tali pengikat anjing dan dititiskan dengan lilin merah. Seorang perempuan berpakaian kulit separuh usia sedang memegang whip dan pukul dia dari belakang.

Di bilik sebelah lagi ada seorang perempuan diikat tangan dan tergantung. Mulut dia disumbat dengan sejenis bola dan nipples dia kena clip dengan sejenis rantai besi. Lelaki yang bersama dia dalam sana sedang meramas kuat badan dia. Tu perempuan macam mau menangis tapi nda terkeluar suara sebab mulut dia disumbat tu bola.

Dibilik lain pula seorang perempuan sedang dikerjakan oleh beberapa orang lelaki dengan ganas. Semua lubang kena jolok sampai merah tu muka perempuan sana. Its not as horible as i've killed someone tapi saya nda biasa dengan benda begini. Saya nda pasti kalau tu perempuan atau lelaki rela atau nda bikin ne kerja tapi dari apa yang saya nampak , mereka mimang sedang enjoy. 

"This is stupid Daryl.. Let's get out of here!"Saya bilang dan EL ikut kaki saya melangkah ke arah kami masuk tadi. Seumpama lorong yang panjang ba menuju ke tempat ni. Tadi saya nda nampak sebab mata saya bertutup. Kami keluar dari sana dan terus keluar dari X-PLODE club. Teda mood suda saya mau teruskan bachelor night ni.

Saya nampak Andy , Oliver dan Hayden berada di kereta sana. Saya jalan ke arah mereka. Kellin berada di dalam kereta. Muka dia masih pucat.

"Hey... are u feeling better?"Hayden pigang bahu Kellin tapi tindakan dia membuatkan Kellin terkejut dan teriak.

"Don't touch me!!"Kellin teriak sana. Semua kami terkejut. 

"We need to get home.."Saya bilang perlahan.

"Are u crazy?! Macam mana mau balik kalau Kellin begini? Olivia's gonna kill us when she see Kellin's like this.. Kita kena tenangkan Kellin dan cari tempat yang lebih sesuai.."Oliver bilang dengan serius. Jarang saya nampak dia begitu serius. 

"El.. Ada tempat lain ka yang lebih bagus? Maksud saya yang lebih tenang dan kita bulih rilex kan Kellin?"Andy pula bersuara.

"Yea.. Kita bulih pigi ke Hyginia's club.. Its just two block around the corner.."El bilang dan kami semua masuk ke dalam kereta menuju ke Club milik saya. Sepanjang perjalanan ke sana , Daryl hanya diam seja. Mungkin juga dia rasa bersalah bila idea dia untuk bachelor party saya nda menjadi. Otak saya pula balik² berfikir kenapa Kellin jadi begitu? He's an adult right? Anak pun suda dua. Kenapa dia pandai jadi teramat takut bila tingu BDSM sex tadi.

Sampai di Hyginia Club, kami semua chill minum di ruangan Vvip yang di khaskan untuk saya. Kellin nampak suda semakin okay bila ditenangkan oleh Andy dan Hayden.

"kenapa sama Kellin? Nda patut dia nda biasa tingu benda sebegini?"Saya bilang sama Oliver dan Hayden. Mereka berdua saling berpandangan sekejap dan akhirnya mengeluh. 

"Kellin ada sejarah hitam tentang benda begini.. Ini semua terjadi pun sebelum kami semua kenal dan kami pun suda selesaikan semua ni.. Its not my secret to tell.. Dan saya rasa Kellin pun nda mau ingat lagi tu benda.. Bila kau bawa kami semua ke sana tadi terutama Kellin, mimang sangat disturbing bagi kami.. dan Daryl.. Sepatutnya kau warn kami awal.. Please don't take it personal but that place is the worse place to celebrate a bachelor party.. Lagipun kebanyakkan kita suda berkahwin.. We can have fun and wild night without girls and sex.."Hayden bilang panjang lebar. Semua mata memandang Daryl.

FALLING TOO DEEP ( SPECIAL EDITION)Where stories live. Discover now