chapter 11~ the remains

727 125 32
                                    

"Enjoy the pleasure

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Enjoy the pleasure.."Saya bilang sambil senyum dan nda lama kemudian kedengana suara Fatima menjerit kesakitan dengan mulut dia penuh darah. Muka James pucat suda bila nampak saya buat begitu sama Fatima.

"U wanna give me the antidote now?"saya tanya Fatima selepas saya cabut gigi dia dua sekaligus. Dalam sakit dan penuh darah dalam mulut dia tingu saya dengan penuh kebencian. Saya pandang si Solona yang masih sedaya upaya selamatkan El.

"Fuck....... you...."Debilang lagi. She is one tough bitch!

"Very well.. Your turn Daryl.. Do whatever u want.."saya bilang dan lepaskan rambut Fatima. Daryl pandang saya dan pandang balik ke arah Solona yang berabis cuba selamatkan El. El masih bernafas tapi suara dia nda keluar. Berpeluh2 Solona sana cuba menyedut racun dari badan El.

Saya nampak Daryl pejamkan mata sekejap. Bila dia buka mata, dia terus tingu Fatima. Dan satu senyuman yang agak mengerikan terukir di bibir dia. Daryl mimang seorang yang sangat unpredictable. Mood dia sangat cepat berubah dan dia sangat sukakan senjata. Kadang2 dia suka kasi siksa mangsa dia tapi kalau diarah untuk bunuh terus dari jarak jauh, dia akan timbak dan akan pastikan mangsanya betul2 mati. Teda yang pernah terlepas dari sasaran Daryl kecuali Lily. Itu pun disebabkan Lex yang tulung.

"Now.. U're dealing with.. Me.."Daryl tarik rambut Fatima ke belakang dan dia hentak kepala Fatima ke lantai.

"U should have killed me when u had the chances.. I told u.. U will regret making me still breathing.."Daryl hentak lagi kepala Fatima ke lantai.

"Now tell me.. Where. Is. The. Fucking. ANTIDOTE?!!!"Daryl tarik lagi kuat rambut Fatima ke belakang sampai teriak si Fatima kesakitan.

"Just kill me!!"Fatima betul2 berdegil nda mau kasi tu antidote. Daryl lepaskan rambut Fatima dan dia jalan ke arah guard saya.

"Clippers!"dia minta pemotong besi sama guards saya. James hanya senyap memerhatikan Daryl mengambil pemotong besi dari guards saya. Saya nyalakan rokok dibibir. Terasa bosan dengan keadaan Fatima yang melengahkan keadaan. El suda terlentang sana dan terbatuk dan Solona pun suda berhenti menyedut belakang dia.

"Okay.. Let see if this will get u to talk.."Daryl bilang sambil bawa tu clippers ke arah Fatima. Baru ja Daryl tunduk dan pigang tangan Fatima, tiba2 ada suara kedengaran dari luar. Pamela dan saya saling berpandangan. Seperti suara perempuan.

"Mom.. Uncle James.. Are u down there?"tu perempuan panggil lagi dari atas.

"Meredith!!! Don't come here!! Run!!"muka James semakin panik. Saya tingu Fatima suda beliak mata seperti terkejut dingar tu suara.

"Pam.. Go.."saya bilang sama Pam. Dia angguk dan letakkan bakul tempat Kenadee tidur di atas katil.

"No..no..no...no.. Please!! Don't catch her!! She's innocent!!"James bilang pigang kaki Pamela. Pamela tingu muka James dan dia tendang dengan kuat satu kali.

FALLING TOO DEEP ( SPECIAL EDITION)Where stories live. Discover now