Chapter twenty one: Боож ална

2.9K 450 99
                                    

Сэүн: Та хоёр юу хийж яваа юм?

Сохён: Та муу хоёр их үйлээ ичгүүр сонжуургүйгээр ээж, аавынхаа гэрт хийжээ. Муу ёсоо алдсан хогнууд.

Бэкхён: Тун тоогүй хэрэг.

Би: Хоёр гахай минь, та хоёрт ямар хамаатай юм?

Сохён: Хэдхэн хоногийн өмнө, би Тэюунтай сууна. Тэюун л намайг жаргаана. Сэүн бол хог но-

Би гялс гүйж очоод Сохёны амыг дарав.
Муу тэнэг чинь, бурхан минь гэж!

Бэкхён: Би та хоёрыг учраа олно гэж мэдээд байсан юм. Хайрын хүчээ гэж.
Бид хоёр өнөөдөр Жүхёнд хань болох санаатай ирсэн юмсан. Цагаа олов уу даа харин.

Сохён: Ээж аав чинь хэзээ ирэх юм Жүхён аа? Болоогүй бол хоол хийж идэцгээе.

Би: Оройхон ирнэ гэсэн. Би ядраад байна аа. Бас хөл өвдөөд...

Бэкхён: Сэүн ч ажлаа сайн хийжээ.

Би: БЁН БЭКХЁН! ҮХМЭЭР БАЙНА УУ?

Бэкхён: Эгчээ, миний буруу...

Бид хэд хоол хийж идчихээд хамт кино үзэн удалгүй Бэкхён Сэүн хоёр урлагийн наадамдаа бэлдэхээр явна гэсэн юм.
Гэтэл Сохён надад байж боломгүй муухай мэдээг хэлснээр тэр хоёртой цуг явах шийдвэрт хүргэв.

Сохён: Жүхён минь, хар хүнээ л сайн гууж яваарай даа. Сэүний ангийн ихэнх охид ганц бие гэсэн. Тэгээд ялангуяа цэнгээнт бүжиг хамт бүжиглэж байгаа охин нь бараг өөрийнх нь найз охин аятай л аашилж байгаа гэж танай хүн миний хайртад хэлсэн байна лээ. Жүхён аа, найз залуугийнхаа дархан байдлыг хамгаалаарай. Тэр Жисү бол юу ч биш шүү. Бас нөгөө цуг бүжиглэж байгаа охин нь тоглоом биш гэж байсан.

Би: Тэгэхээр ойлгомжтой. Одоо ахиад хэнд ч Сэүнийгээ алдахгүй. Ойртсоныг нь боож ална.

Сохён: Ингэхэд манай хүн шиг наддаа таарсан залуу ховор шүү. Намхан тэгээд бүжгийн эвсэлгүй болохоор ангийнхан нь мөрөөрөө дуугаа дуул гэсэн гэж байна лээ. Миний муу хайртыг намхан гээд байх даа яах вэ дээ. Муу луувангууд.

Би: Бахархалтайгаар гологдсон байна ш дээ.

Сэүн, Бэкхён: Хоцорлоо, явлаа шүү.

Би: Би хамт явна.

Бэкхён: Юу?

Сохён: Би ч гэсэн хамт явмаар байна.

Сэүн: Юу?

Би: У Сэүн, намайг хүн амины хэрэг хийлгүүлэхгээгүй л бол дагуулж яваарай. Бас үсийг чинь хусуулаад, шүдийг чинь цөм цохидог юм уу гэж бодож байна.

Banana Boy 2 [completed]Where stories live. Discover now