12: 𝕍𝕠𝕠𝕕𝕠𝕠'𝕤 𝕂𝕚𝕟𝕘

60 7 3
                                    

..
╔════ ≪ ❈ ≫ ════╗
Voodoo ℒℴνℯ
╚════ ≪ ❈ ≫ ════╝
..

___________________________________________
"Johnny hyeong. Chanyeol sunbae hanya gunakan Taeyoung! Taeyoung hyeong hanya tempat pelempiasan nafsu serakah dia sahaja!"
..
"Aku mahukannya esok. Bayaran pada dia harus aku berikan untuk apa yang aku akan dapatkan. Esok pagi! Kau faham?!"
..

"Eyes never lies. Mungkin bibir dia mengucapkan kata cinta, tapi tidak dari matanya. His heart not belong to me hyeong."

"Chanyeol hyeong just love my body. Apa sahaja yang dia mahukan hanya tubuh Tae hyeong. Mungkin apa yang Jaehyun cakap tu betul. Tae hanya pelempias nafsu dia sahaja"
..
"Kau mentah lagi Johnny-ssi. Salah kau kerana berpaling dari aku, cuba untuk menjatuhkan aku? Silap besar. Sedar posisi kau sebagai bawahan aku yang berkhianat"
..

___________________________________________

Exo Dorm
4th May 2018

Chanyeol masih lagi tekun dengan mengemas bagasinya. Bahkan kini 1 bagasi besar dan juga 1 beg sandang belakang sudah tersedia untuknya.

Lelah kerana asyik berjalan, akhirnya dia memilih untuk duduk di katilnya. Memerhati sekeliling. Hanya dia, berseorangan dalam bilik besar ini.

Lagi dia menghembuskan nafasnya kesal. Tubuhnya dibaringkan dan perlahan matanya tertutup. Suara riuh ahli Exo yang lain hanya diabaikan. Dia ingin sendiri saat ini.

Hinggalah telinganya menangkap bunyi pintu biliknya dibuka. Dan itu, haruman seorang Kim JongIn.

Dan dia dapat merasakan katil di sebelahnya termendap. Lelaki itu duduk bersebelahan dengannya.

Perlahan tangan lembut itu bermain pada rambut chanyeol dan jujur dia dapat merasakan nafas hangat itu menerpa wajahnya.

"Aku hampir putus asa menantimu Hyeong... please tell me it's not a waste" ujarnya perlahan tanpa sedar yang kini lelaki itu mendengar semuanya.

"Hyeong gunakan tubuh Kai, memiliki hati ini. Kenapa sukar untuk Kai jadikan Hyeong milik mutlak Kai?" gumamnya perlahan.

"Saranghae, Park Chanyeol" gumamnya perlahan dan menelusuri wajah tampan lelaki itu dengan penuh rasa kagum.

Perlahan mata Chanyeol terbuka, dan jujur tubuh Kai terkaku melihat mata bundar itu menatap tajam ke anak matanya.

"C-chanyeol Hyeong?"

Srakk

Brukk

Posisi mereka kini, Chanyeol sedang menindih tubuh itu bersamaan dengan menahan kedua tangannya di atas. Lelaki itu menyeringai sebelum tangannya sensual menelusup masuk ke dalam baju Kai. Mengusap perlahan perut itu.

𝑽𝒐𝒐𝒅𝒐𝒐 ℒℴνℯ [COMPLETE] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang