30 : 𝕃𝕠𝕤𝕥

74 7 10
                                    

..
╔════ ≪ ❈ ≫ ════╗
Voodoo ℒℴνℯ
╚════ ≪ ❈ ≫ ════╝
..

___________________________________________
Before;
.
"Kau tidak seharusnya sekejam itu Park Chanyeol!"

"Setidaknya parut itu akan berada di atas nama aku dalam hatinya, mengingatkan betapa kejamnya diri aku hingga ia simpan jauh di sudut hatinya"
.
"Jangan ingat aku akan lepaskan kau berdua semudah itu"

"Give me your blood or 1 of your finger?"
.
"Apa kau tahu kau pregnant Kai? Maksudku, apa kau tahu kau boleh pregnant?"
___________________________________________

.

.

Note : Jalan cerita murni dari imaginasi pelangi Nz yang Nz cuba untuk kaitkan dengan peristiwa sebenar. And abaikan segala typo. Hahahahaha
.

.

Kimpton Everly Hotel
Los Angeles
Room 0704

Entah sudah berapa banyak kata makian yang di berikan kepada lelaki tua di hadapannya saat ini. Baekhyun hanya mampu bersandar pada sofanya dan lagi menghela nafasnya berat. Pandangan sayu dari mereka di endahkan olehnya. Demi tuhan esok adalah hari mereka debut lagi dan sungguh dia tidak meminta semua ini terjadi.

"Aku tak mahu ada kesalahan lagi! Kau faham Baekhyun?" Soal SooMan dan hanya di balas dengan anggukan dari Baekhyun. Membiarkan lelaki tua itu berlalu keluar.

"Baek hyeong" panggil Mark, dia yang sedari tadi mengurut perlahan dahinya hanya mengangguk perlahan.

"Jadi esok akan di teruskan? How about Kai sunbae?" Soal Mark.

"Mahu atau tidak ini harus diteruskan Mark-ahh... Percayalah. Kai kuat, dia boleh melalui semua ini" ujar Baekhyun lemah, menuju ke katilnya dan melemparkan tubuhnya yang kelelahan di katil empuk itu.

Apa akan ada yang lebih buruk akan berlaku setelah ini? Demi tuhan dia kelelahan.

..

..

Incheon Airport
191009

Chanyeol kembali ke Korea lebih awal dari Kai dan Baekhyun. Mempunyai beberapa hal yang perlu di uruskan memaksa dia pulang terlebih dahulu, meninggalkan Kai yang masih lagi kesedihan di sana.

Dengan kelajuan pantas, kakinya melangkah ke arah kereta milik Suho yang sudah menunggu dirinya. Menyandarkan tubuhnya yang kelelahan setelah penerbangan selama 13 jam. Dia hanya melirik sekilas ke arah Suho dan mula memejamkan matanya.

"Bagaimana dengan Kai?"

"Tidak sepenuhnya baik... Tapi tidak sekurangnya tidak seteruk saat aku tiba" balas Chanyeol dan mula mengurut kepalanya perlahan. Sayu tangis kekasihnya masih lagi terngiang di kepalanya.

"How in the earth he can pregnant?" Soal Suho akhirnya.

Soalan yang sama masih lagi menjadi tanda soal di dalam fikirannya. Bagaimana? "Aku tak tahu... Henry dan Kris masih lagi mencari jawapan dia" balasnya perlahan.

[Flashback]

Kimpton Everly Hotel
Los Angeles

𝑽𝒐𝒐𝒅𝒐𝒐 ℒℴνℯ [COMPLETE] Where stories live. Discover now