23 : 𝕋𝕣𝕒𝕡𝕡𝕖𝕕

88 6 4
                                    

..

╔════ ≪ ❈ ≫ ════╗
Voodoo ℒℴνℯ
╚════ ≪ ❈ ≫ ════╝

..

___________________________________________

Before;
.
"Dia penguasa di mata mereka. Di mata para penjilatnya. And all of that poor thing rela untuk harga diri, maruah mereka di injak. As long as they got what they want"
.
"Aku lakukan segala hal terkutuk untuk bawa milikku jauh dari sang Raja. Hanya Queen yang tercipta untuk King. Dan Lee Taeyoung tercipta untuk Jung Jaehyun"
.
"Langit biru tidak akan selamanya begitu bukan? Ia akan bertukar gelap seiring waktu. Mungkin ia membawa keindahan mungkin juga membawa bencana. Itu yang kau nak maksudkan?"
.
"- setiap sesuatu yang diinginkan perlu pengorbanan dan harga yang perlu dibayar. Dan kau tahu ini bukanlah sesuatu yang boleh di anggap enteng bukan?"
.
"Aku pertaruhkan semuanya termasuk nyawa aku dalam hal ini Kris ge. Kau tahu itu"
.
"Aku tak mahu kehilangan keluarga aku lagi Park Chanyeol. Cukuplah sekali aku terperuk kerana kesalahan laluku. Tidak untuk kali ini"
___________________________________________

.

.

Note : Jalan cerita murni dari imaginasi pelangi Nz yang Nz cuba untuk kaitkan dengan peristiwa sebenar. And abaikan segala typo. Hahahahaha
.

.
Seoul, Korea.
190916

Chanyeol bersandar pada kerusi, membiarkan Kai yang terus berbaring pada pehanya. Fikirannya masih melayang.

Melihat wajah damai Kai. Mengabaikan tatapan aneh para member, dia terus memikirkan pelbagai macam cara untuk dirinya mempersembahkan 3 nyawa suci itu kepada Damballa. Hanya satu masih menjadi persoalan dalam fikirannya. Kenapa harus 3? Sedangkan yang melakukan kesalahan ini hanya dia dan Kai.

Apa mungkin?

Matanya melirik ke arah perut rata Kai yang meringkuk di sebelahnya. Tangan Chanyeol perlahan terarah kepada perut rata itu. Menyentuhnya perlahan. Dia terlekeh perlahan. Itu tidak mungkin. Chanyeol menggeleng dan kembali melempar pandangannya keluar. Membiarkan tatapan para EXO yang penuh persoalan berada di kepala mereka.

"Kai okay?" Soal Suho dan dibalas dengan anggukan dari Chanyeol.

"Dia lelah. Itu sahaja" Chanyeol mengusap perlahan kepala kekasihnya.

Van berhenti di hadapan dorm mereka. Dengan berhati-hati Chanyeol mengangkat tubuh Kai ke dalam gendongannya dan membawa permaisurinya ke dalam. Pintu biliknya di buka dan dengan perlahan dia membaringkan tubuh ramping itu. Membuka sweater yang dipakai lelaki itu dan hanya meninggalkan T-shirt putihnya tersarung di tubuhnya. Begitu jua dengan kasut lalu di letakkan di sudut bilik. Kembali dia menuju ke arah Kai, menarik selimutnya hingga ke dada kekasihnya dan perlahan mengucup dahinya.

Tanpa menunggu lebih lama, Chanyeol menukar pakaiannya dan lebih memilih pakaian kasualnya. Mengambil dompet dan telefonnya dan di letakkan ke poket belakang seluar. Tangannya menggapai kunci keretanya dan menuju keluar.

"Kau nak ke mana Chan?" Soal Baekhyun. Dia berpusing dan benar di sana ada Baekhyun, Chen dan Suho.

"Keluar"

𝑽𝒐𝒐𝒅𝒐𝒐 ℒℴνℯ [COMPLETE] Where stories live. Discover now