28 : 𝕊𝕦𝕤𝕡𝕚𝕔𝕚𝕠𝕦𝕤

51 6 0
                                    

..
╔════ ≪ ❈ ≫ ════╗
Voodoo ℒℴνℯ
╚════ ≪ ❈ ≫ ════╝
..

___________________________________________
Before;
.
"We've find the hitman and the driver as you want. The price is 3.5 million USD dollar for both. Proceed sir?"
.
"Jangan ada cela walau sedikit"
.
"Terjun dari tingkat 3 tak akan buat kita mati Love"

"Feels like the old day huh mate" 
.
"Yes it's beautiful but don't forget it's dangerous. Jangan pernah kau lupa di dalam ini mempunyai jiwa Damballa"
___________________________________________

.

.

Note : Jalan cerita murni dari imaginasi pelangi Nz yang Nz cuba untuk kaitkan dengan peristiwa sebenar. And abaikan segala typo. Hahahahaha
.

.

Di sela kesibukan member lain untuk jadual solo mereka. Chanyeol lebih memilih untuk tetap di apartment miliknya. Matanya terus menatap ke arah 2 bekas kaca di hadapannya dengan isi yang berbeza.

Aura sihir hitam yang dikeluarkan oleh gelang jade dan juga pendant itu membuatnya tenang. Memilih untuk bersandar pada kerusinya dia tetap merenung ke arah barang berharga itu. Hanya satu lagi jiwa Damballa yang perlu dia cari dan kesemuanya akan selesai.

Syaitan hodoh itu tak akan berani untuk memerintahnya lagi. Dia adalah Raja dan tidak seharusnya seorang Raja tunduk dengan ucapan yang tidak bermakna dari syaitan itu. Tidak sama sekali.

Dia menyeringai keji, mengambil jaket miliknya dan kunci kereta tidak lupa dengan dompet dan telefon miliknya. Sedikit bersenang hari ini tidak mengapa bukan?

"Tunggu aku datang"

...

...

...

SM Ent.
Practice Room.

Kai bersandar pada sofa yang ada di dalam ruang latihan itu, leka meng-scroll Instagram miliknya. Melihat komen dari para EXO-L. Sesekali tertawa dan juga tersenyum.

Semua itu tidak lepas dari mata Taeyoung yang terus memerhatikan setiap gerak geri Kai. Dia sakit. Dia cemburu. Andai di lihat dari bahagian mana sekalipun, seorang Kim JongIn lebih layak untuk berdampingan dengan Park Chanyeol, bekas kekasihnya. Mungkin benar, dia tidak layak untuk bergandengan dengan lelaki itu. Jauh dari erti kata layak lebih tepatnya.

Dan kini dia sesak dalam mengutip semula setiap kenangan yang di tinggalkan oleh Chanyeol. Dia penat, dia lelah. Ada yang boleh katakan kepadanya? Bagaimana carany untuk dia melupakan kisah cintanya yang berakhir dengan sangat buruk?

"Taeyoung-ahh" dia melihat ke arah sumber suara, di sana Baekhyun berdiri di hadapannya, menghulur botol air kepadanya.

"Baekhyun hyeong" dia mengambil botol yabg disuakan oleh Baekhyun.

"Apa aku boleh duduk?" Soalan Baekhyun hanya di balas dengan anggukan lemah darinya. Membiarkan lelaki itu duduk di sampingnya, dia kembali melihat ke arah Kai yang sedang berbual dengan entah siapa, dia tidak ambil kisah. Lucas? Mungkin juga Taemin. Entahlah.

𝑽𝒐𝒐𝒅𝒐𝒐 ℒℴνℯ [COMPLETE] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora