27 : 𝕄𝕚𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟

80 5 11
                                    

..
╔════ ≪ ❈ ≫ ════╗
Voodoo ℒℴνℯ
╚════ ≪ ❈ ≫ ════╝
..

___________________________________________
Before;
.
"Kau tahu hukuman untuk pengkhianat? Hmm?"
.
"If I need to break you. I'll do it. In fact I think I'd quite enjoy that. Just try to against me and you will die at the end as the results"
.
"Everything will be alright. Trust me hyeong"
.
"Shit... Suddenly I felt excited doing this crime. Hahahaha"

"Kita pertaruhkan kerjaya kita dalam ni. Semua berhati-hatilah. Sphinx tak tinggalkan jejak. Dan aku tak nak kau tinggalkan jejak walau sedikit pun dalam hal ini. Faham?"
___________________________________________

.

.

Note : Jalan cerita murni dari imaginasi pelangi Nz yang Nz cuba untuk kaitkan dengan peristiwa sebenar. And abaikan segala typo. Hahahahaha
.

Typo is art. Abaikan segala typo dan fahamilah Nz yang sangat malas untuk membetulkan typo. Hahahahaha

.

Taipei Roumei Boutique Hotel
190928
2145 pm

Habis sahaja konsert mereka pada hari pertama di Taipei, Taiwan. Chanyeol terlebih dahulu masuk ke dalam biliknya dan di susuli oleh ahli EXO yang lain. Mereka memerhatikan pergerakan Chanyeol yang boleh dikatakan gelisah itu.

"Chanyeol... Hei kenapa?" Soal Chen.

"Nothing" balasnya singkat. Dia mengambil telefonya dan lagi nama Henry di dail lalu dibiarkan dalam mood pembesar suara.

"Yes Chan?" Suara Henry bergema. Saat ini Chanyeol sedang berdiri di hadapan cermin besar itu bersamaan dengan di hadapannya terbentang pelbagai jenis pisau.

"Position GPS tu mana?" Soal Chanyeol dan mengambil satu pisau kecil dan di genggam perlahan.

"Chan. Kau serius?" Jelas suara Henry terdengar khuatir.

"I've to... Aku buat dengan mereka dan bukannya dengan kau dalam hal ini, kesalahan mungkin akan berlaku" terang Chanyeol.

"Baiklah, dada kiri atas tattoo bintang" Chanyeol mengangguk dan menamatkan panggilan mereka setelah mengucapkan ucapan terima kasih kepada Henry.

Pisau kecil tadi mula di ambil dan mula di arahkan pada dada kirinya. Matanya melirik sekilas ke arah EXO yang sedang menahan nafas mereka melihat tindakan Chanyeol. Perlahan pisau itu membelah dagingnya menghasilkan darah yang keluar dengan deras membasahi tubuhnya. Satu besi kecil dikeluarkan dari dalam tubuhnya, penutupnya diputar dan dia berpusing melihat ke arah EXO yang jujur hampir pingsan saat ini.

"This is what I've to do" ujarnya dan memasukkan kembali GPS itu ke dalam bahagian badannya yang baru sahaja di toreh itu. Mengeluarkan satu kotak alat bantuan kecemasan dan mula menjahit bekas torehan itu.

Perlahah dia melirik ke arah Kai yang menangis di dalam pelukan Suho. Dia menghela nafasnya berat dan duduk di birai katil berhadapan dengan Kai.

"Untuk apa itu?" Soal Chen yang masih lagi menatap ngeri ke arah bekas jahitan itu. Namun soalan Chen hanya di abaikan.

Kembali telefonya di ambil, setiap pasang mata di dalam bilik itu direnung. "Aku buat ini bukan kerana terpaksa, hanya aku mahukan kepastian dalam keselamatan kau semua. Aku harap yang kalian akan faham" mereka hanya diam, memerhatikan tindakan Chanyeol seterusnya.

𝑽𝒐𝒐𝒅𝒐𝒐 ℒℴνℯ [COMPLETE] Where stories live. Discover now