PART 9

27K 1K 74
                                    

Genap sebulan sudah perkahwinan antara Ariyana Marshanda dan Rafael Marcus. Alhamdulilah, masih berjalan seperti biasa dan belum lagi menghadapi selok-belok rumah tangga.

"Bosan betul dah duduk rumah,"

Ujar Ariya Marshanda sambil meregangkan tubuh badan nya. Rumah sudah bersih, masak pun dah selesai. Nak buat apa lagi? Haah, I know.

"Haah aku tahu nak buat apa. Kpop time!,"

Ya, Ariya Marshanda merupakan peminat kpop. Teringin di hatinya untuk melihat konsert kpop tapi apa lah dia ada sampi nak tengok konsert. Harap tengok dalam phone je.

Tanpa dia leka lagi, Ariya Marshanda mencapai handsetnya dan memainkan lagu BTS boy with love. Bergemar sahaja ruang tamu rumah dua tingkat tersebut dengan suara lelaki 7 orang dan suara perempuan.

"Listen my my baby naneun jeo haneureul nopi nalgo isseo(geuttae niha naega jwossdeon du nalgaero) ije yeongin neomu nopa nan nae nune neol majchugo sipeo yeah! You makin' me a boy with luv, yeah yeah!,"

Nyaring sahja suara halus milik Ariya Marshanda. Badan kecil tapi? Haish.

Tanpa disedari nya dia telah diperhati lama oleh jejaka seram.

"Ehem!,"

"Eh, em bi--bila awak sam--sampai?,"

Tergetar sahaja suara nya melihat suaminya itu. Ingatkan nak balik malam. Selalu nya suaminya itu akan balik lewat malam.

"Tadi. Kau je yang tak perasa aku kat sini. Kau tu nyanyi sakit tau telingar aku dahlah bahasa apa kau pakai. Bunyi macam ayam je,"

Ujar Rafael Marcus sambil tangan nya melonggarkan tali leher. Auch! Sumpah cair.

"Sorry,"

Kata nya sambil menunduk kan kepalanya kebawah.

"Aku cakap pandang mata aku,"

Bentak nya apabila dia merasakan kepala Ariya Marshanda semakin memunduk ke bawah.

"Kenapa kau degil sangat ye. Aku benci perempuan degil. Buat aku sakit hati kau tahu tak!,"

Kata nya selepas Ariya Marshanda melihat mata helang milik Rafael Marcus. Sungguh menusuk apabila panahan mata nya menucuk ke matanya.

"Aaa sa--saya min--minta maaf,"

Ujar nya. Rafael Marcus masih lagi menatap mata bulut milik Ariya marshanda. Bersinar-sinar sahja mata bulat hitam milik gadis kecil yang separas dada nya itu .

"Memandangkan kau selalu buat aku sakit hati, aku nak denda kau boleh?,"

Terdapat senyuman sinis terpapar di bibir runcing milik Rafael Marcus.

"Em sa--saya minta maaf sangat-sangat!,"

Ujar nya dengan bersunguh-sungguh. Denda? Macam mana, kalau suaminya mendenda dia tidak boleh masuk rumah, tinggal diluar rumah sampai pagi. Argh! Tak nak.

"Aku nak kau malam nie,"

Tersentak Ariya marshanda mendengar Rafael Marcus berkata Begitu. Apa maksud suaminya itu?

"Em a--apa maksud a--awak?,"

Kata Ariya Marshanda lagi masih tertanya tanya. Dia nak apa? Makan ke?

"Your body. I want you body baby,"

Dup dup dup. Bergetar-getar tubuh Ariya Marshanda. Selama dia berkahwin dirinya belum pernah disentuh oleh sang lelaki yang bergelar suami.

"Ta--tapi,"

"No excause, dear. Berdosa tau kalau tak ikut kehendak suami,"

Ariya Marshanda sungguh takut untuk memandang mata helang suaminya itu. Ariya Marshanda hanya tertunduk-tunduk kan sahaja kepalanya. Suatu hari mestilah dia tinggalkan Ariya Marshanda. Tak kan lah Ariya Marshanda nak senang senang je suruh Rafael Marcus merampas takhta suci nya.

Tapi apa boleh dia buat?

"I will wait for you baby. Jangan pura-pura lupa ye, sayang. Abang tunggu tau," Ujar nys dengan gatal.

Ariya marshanda hanya memerhati sahaja pemergian Rafael Marcus di lif rumah milik Rafael Marcus. Otaknya ligat memikirkan benda yang tidak betul.

Menakutkan!

∅∅∅∅

Ariya Marshanda bangun dari katil. Ditatap nya baju-baju yang bertaburan diatas lantai. Sungguh dia malu untuk berhadapan dengan Rafael Marcus nanti. Apa boleh dia buat. Mahkota nya pun sudah diragut oleh suami halal nya.

Diperhati nya juga Rafael Marcus yang sedang nyenyak tidur yang hanya berselimutkan aras pinggang sampai ke kaki. Terpampang tattoo besar milik nya. Apabila teringat lan hal semalam, terus merah muka nya.

"Emm kau nak pergi mana,"

Terdengar suara serak basah Rafael Marcus memecah aura dingin pagi tersebut. Sungguh menggoda . Dengan mata yang masih tertutup , rambut yang messy. Memang jejaka yang dihingin oleh setiap kaum hawa.

"Emm saya nak pergi mandi, nak solat,"

Ujar Ariya marshanda lagi sambil mengangkatkan selimut hingga ke dadanya yang terdedah itu. Cukup lah hanya malam tadi tubuh nya ditatap oleh mata lelaki. Itu pun suami nya yang sah!

"Em, thank for last night baby. Such a nice body. I like it,"

Ujar nya lagi dengan bibir yang tidak lekang dari senyum gatal. Ariya marshanda sudah merah muka nya. sudah lah dia putih merah, makin laj merah muka nya. Terus sahaja Ariya Marshanda memasuki bilik air dengan keadaan yang tidak menggunakan apa apa untuk menutupkan tubuh badan nya.

Dalam bilik je kot! Lagipun dia tak takut sebab Rafeal Marcus lagi nyenyak tido dengan kedinginan pagi itu.

Setelah beberapa minit didalam tandas dia pun keluar untuk menunaikan tangungjawab wajib nya. Setelah solat, dia pun turun ke bawah untuk membuat breakfast untuk Rafael Marcus.

"Kau masak apa tu,"

Dah agak dah siap empunya suara. Terasa tangan besar seseorang melingkari pinggang kecil milil Ariya Marshanda. Dengan suara nya yang serak-serak itu.

"Emm awak. Awak nak makan ke? Saya buat mee goreng je,"

Ujar Ariya Marshanda lagi sambil tangan nya masih ligat menyiapkan hidang pagi mereka. Rafael Marcus pun masih belum lepas eratkan tangannya dari pinggang Ariya Marshanda sambil kepalanya di lentokkan ke bahu genit milik Ariya Marshanda.

"Emm awak jum makan,"

Bentak Ariya Marshanda yang mengejutakan Rafael marcus yang masih dibuai nafsu nya itu. Lebih baik dicegah daripada berlakunya benda yang tak sepatutnya.

"Kejap lah . Kau tahu tak aku addict dengan tubuh kau. Menarik! Tak sia-sia aku kahwin dengan kau,"

Dengan matanya yang terpejam sambil menghidu batang leher putih milik Ariya Marashanda. Sebelum apa apa terjadi baik Ariya Marshanda bertindak awal.

"Em. Tapi awak kena makan dulu nanti perut masuk angin,"

Ujar Ariya Marshanda lagi. Takut dia pandai buat perangai kat dapur nie pulak. Rafael Marcus pun menganggukan kepalnya selepas dia meninggalkan mukanya dari leher jinjang milik Ariya marshanda.

∅∅∅∅

"Woi bro!...Eh apa tu!,"

Tersentak Daniel apabila dia melihat kesan tompokan merah di leher milik Rafael Marcus. Membulat mata Rayyan apabila Daniel tiba-tiba menunjukkan leher Rafael Marcus.

"Ala kau den, macam tak tahu. Orang dah kahwin. Tu mesti buat benda yang tak elok lat bini dia tu,"

Ujar Rayyan lagi sambil mulut nya mengunyahkan chewgam.

"Romantik tak bini aku korang?,"

Dengar perasaan yang tidak malu dia mengatakan begitu . Kalau Ariya Marshanda memang dah bengkak muka dia bawa malu.

"Ala kau nie tak payah nak menunjuk lah. Aku jealous tau!,"

Ujar Daniel sambil menyebik bibir nya.

"Mestilah. Kau tu bila nak tersangkut lagi bidadari kau tu,"

Kata Rafael Marcus lagi dengan gelak tawa nya yang disambung oleh Rayyan. Daniel juga sudah tersenyum kelat. Bidadari dia nie susah sikit.

Rafael Marcus  Where stories live. Discover now