Part 3

39.4K 1.2K 78
                                    

Najwa membuka kelopak matanya. Adam di sebelahnya sudah tiada. Mungkin dia sudah berangkat ke tempat kerja apabila dia sedang tidur tadi.

Tiba-tiba pintu biliknya dibuka. Dipandang Adam yang mengenakan baju putih berlengan pendek serta berseluar pendek berwarna hitam. Adam menapak ke arahnya lalu tubuhnya ditindih manakala kedua tangannya ditahan.

Adam menjunamkan wajahnya pada leher gadis itu tanpa berkata apa-apa. Najwa mengerutkan wajahnya kerana tidak selesa dengan perbuatan lelaki itu.

"Awak.."

"Hm.." jawab Adam perlahan.

"Najwa, kau nak cakap apa?" Tangan Adam naik membuka butang baju tidur milik Najwa perlahan-lahan. Tali di dalam laci sebelah katil itu diambil lalu tangan kiri Najwa diikat kemas.

"Awak nak buat apa? Tolong, jangan.." rayunya sambil melihat Adam yang sudah mencampak bajunya ke lantai.

"Kau hamba aku, Najwa. Apa saja aku boleh buat dekat kau." Adam smirk. Terus dia mencium lama bibir milik gadis itu sambil tangannya merayap pada tubuhnya.

"Look at you, Najwa. Anak yang hampir kena rogol dengan ayah sendiri. Shit." Adam mengusap lembut pipi Najwa sambil mengelap air matanya yang gugur.

"Lepaskan saya.." tangannya yang diikat digerakkan manakala tangan kanannya cuba menahan tubuh Adam daripada mendekatinya namun tidak berhasil kerana Adam terus menerus menolaknya.

"Aku nak main sikit je dengan kau." Bibir gadis itu dicium sekilas. Kancing baju dalam Najwa dibuka. Adam tersenyum sinis.


SKIP



Adam menarik tubuh itu rapat dengannya. Wajah sembab Najwa dipandang lama. Dari permulaan tadi sehingga lah sekarang, gadis itu masih menangis bersedih.

"Lap air mata kau." Adam mula bersuara. Dilihat Najwa yang terus menerus mengelak daripada memandang anak matanya.

"Pandang aku Najwa. Kau malu ke? Bukan ke kau ni anak ayam bapak kau?" Soal Adam selamba. Najwa menggeleng dengan air matanya yang laju mengalir. Hinanya dia.

"Sebab masa mula-mula kau nampak fresh. Mungkin aku orang pertama yang tengok badan kau." Sambungnya. Adam mengusap lembut pipi Najwa lalu dagunya mengangkat wajah yang menunduk itu.

"Dah dua kali aku kerjakan kau, tak perlu kau nak malu." Bidasnya. Adam mula bangun dari pembaringannya lalu masuk ke bilik air. Sempat dia melempar botol ubat pil ke arah Najwa.

"Makan."

Najwa mengambil bajunya lalu dipakai. Dia keluar ke balkoni luar sambil mengenggam botol yang sama diberikan oleh Adam sewaktu dia mula-mula dikerjakan oleh Adam.

Najwa mengelap air matanya. Terus dia membaling botol itu jauh ke bawah. Dia benci akan dirinya, dia benci Adam. Dia benci kerana dia begitu lemah dalam banyak benda.

Dia bertekad untuk melarikan diri memandangkan mereka berada di rumah keluarga Adam. Najwa pantas membuka pintu bilik itu kemudian laju menapak ke luar. Pengawal yang berjaga di pintu tidak kelihatan.

Inilah peluangnya untuk lari daripada manusia bernama Adam itu. Najwa terus berlari tanpa hala tuju. Biarlah kemana saja dia lari, asalkan dia hilang daripada lelaki bernama Adam itu.

Bunyi tembakan yang kedengaran itu mula merisaukannya. Mungkin Adam sudah sedar dia tiada di situ. Najwa mula panik.

"Encik, tolong saya.. saya kena kejar dengan orang jahat.. tolong.." rayunya kepada lelaki yang kebetulan keluar daripada rumahnya itu.

Mafia in LoveΌπου ζουν οι ιστορίες. Ανακάλυψε τώρα