Bab 12 🖤

9.7K 142 13
                                    

" Hello princess "

Zayra tidak mengendahkan teguran lelaki yang berada di sebelahnya itu. Gelas yang berisi air cola ditangannya itu diteguk perlahan.

" Are you deaf? " lelaki itu menghampiri Zayra dengan lebih dekat.

Zayra masih tidak melayan lelaki itu malah dia menjarakkan dirinya jauh dari lelaki itu.

" Emm kau jangan berlakon sombong sangat " lelaki itu masih tidak berputus asa. Kali ini dia mencapai tangan Zayra lalu dicengkamnya kuat.

" What's wrong with you asshole ?! " Zayra mencerlung tajam ke arah lelaki itu. Giginya diketap geram.

" Ouhh I think you can't talk but you talk very well huhh " dia merapatkan jarak wajahnya dengan Zayra sehingga membuatkan Zayra merasa sangat tidak selesa.

" Get out of my way you trash! " Zayra tidak mahu mengalah apatah lagi kalah pada jantan seperti lelaki itu.

" How dare you?! " mata lelaki itu mencerlung tajam ke arah Zayra.

" No one ever call me that " mukanya sudah merah menahan marah. Mungkin itu adalah first time dia dipanggil begitu atau pun dia rasa dimalukan di hadapan ramai orang.

Beberapa orang yang sedang duduk di bar itu turut menyaksikan aksi mereka juga pertelingkahan yang keluar dari mulut mereka.

" Then I glad to be the one who call you that because you really a trash like a dog " Zayra mencerlung kembali ke arah lelaki itu. Kini mata mereka bertentangan di antara satu sama lain.

Cengkaman lelaki itu semakin kuat sehingga membuatkan wajah Zayra merah menahan rasa sakit dan juga marah.

" Let her go " tiba-tiba muncul seorang lelaki di belakang mereka. Putung rokok di tangannya dihisap lalu dihembuskan asap rokok pada wajah lelaki itu.

" None of your business " kini lelaki itu mengalihkan perhatiannya pada seorang lelaki yang sedang berdiri sambil memandang tepat ke arahnya.

Zayra memandang mereka silih berganti apabila kedua-dua lelaki itu saling berpandangan tanpa ada sepatah perkataan keluar dari mulut mereka.

" Fuhh penat " Kashah terus menghampiri Zayra dan lelaki itu. Dengan riak yang selamba dia menarik tangan Zayra kuat sehingga terlepas dari cengkaman lelaki itu.

" Penat apa? Bukannya buat apa pun " Zayra membisik perlahan. Matanya dijulingkan ke atas. Acah je lebih.

" Ingat tak penat ke main dengan mental " Kashah bersuara tanpa memandang wajah Zayra.

Zayra terdiam. Telinga apa ni? Serasanya dia cakap perlahan je. Tambahan pula dengan bunyi club yang berdentum kuat. Tapi dia masih boleh dengar apa yang Zayra cakap.

" Who say you can take her from me? " tiba-tiba lelaki itu kembali menarik tangan kiri Zayra. Namun tangan kanan Zayra masih kemas di dalam genggaman tangan Kashah.

" I'm said this " dilayangkan sebuah penumbuk pada wajah lelaki itu sehingga lelaki itu jatuh rebah di atas lantai.

" Huhh sucks " Kashah tersenyum sinis lalu ditarik Zayra keluar dari club itu.

Terbeliak mata Zayra melihat tumbukan yang diberikan oleh Kashah itu. Ganas juga lelaki ni.

" Hey " Kashah menampar dahi Zayra perlahan. Zayra yang masih terpinga-pinga itu terkejut dengan tamparan yang diberikan oleh Kashah.

" Sakit bodoh " Zayra menjerling tajam. Tangannya menggosok perlahan dahinya.

" Dont know and don't care " Kashah bersandar pada keretanya. Sebatang putung rokok diambil dari dalam kotak rokok lalu dihisapnya.

Fuck Love !!! [ OG ] Where stories live. Discover now