פרק 5

522 58 22
                                    

הימים בקפיטול חולפים, ואני מופתעת מתחושת ההקלה שמציפה אותי.
ברגע שגיליתי שתומס בגד בי, שהוא כבר לא מי שהוא היה חשתי בעיקר פגועה. אבל הימים עברו והיה לי זמן להתאושש ולהירגע. אני מרגישה כאילו משא כבד הוסר מעל כתפי, דבר שלא קרה מאז האסיף. אני מרגישה... חופשיה.

אז כן, נפגעתי - פיזית ונפשית - אבל פתאום כשכבר אין אדם שאני צריכה לדאוג לו, הכל נעשה יותר קל. אני אגיע לזירה, אמות, וכאן זה יגמר. אני לא צריכה להציל אף אחד. אין יותר אף אדם שחשוב לי שעומד למות או להירצח.
קרטר ברח, תומס התגלה כבוגד גועלי, הכל בסדר.

במרכז האימונים אני מתבררת כבינונית בהסוואה, אלופה בצמחים אכילים והדלקת אש, סבירה בהתאבקות ונוראית בקליעה למטרה.
זאת הבעיה העיקרית. אני רואה סביבי את המיועדים משליכים חניתות, מיידים סכינים ופיגיונות, יורים חצים וקולעים במרכזי המטרות, ונשארת היחידה שלא מסוגלת להשתמש בכלי נשק כראוי.

זה מגביר את החרדה מפני הבאות. חשבתי שאני מוכנה לגמרי לקראת המוות שלי, אבל מעולם לא חשבתי שלא אצליח להשיב מלחמה. אני לא רוצה למות ללא מאבק.

אני יורדת לארוחת הבוקר, וכרגיל יושבים מסביב לשולחן היימיטץ', קטניס וצ'אק, אבל הפעם יושבת איתם גם אישה זרה עם פאה ירוקה.

קטניס ממהרת להסביר. "תכירו, זאת אפי. במשחקים שלי היא עזרה לי להתארגן לראיונות ולעמוד בלוחות הזמנים, הזמנתי אותה היום כדי שתעזור לשניכם להתכונן לראיונות מבחינת לבוש ודיבור מול קהל. אני והיימיטץ' נעזור לכם לבנות את התדמית שתציגו בראיון."

"לוסי," מוסיף היימיטץ', "את תתרגלי ראשונה עם אפי בארבעת השעות הקרובות. צ'אק, עוד ארבעה שעות אפי תלמד אותך מה שצריך אחרי התרגול איתי."

"שמעתי ששניכם קיבלתם ציונים מעולים בהדגמות האישיות!" אפי מתחילה לקשקש בהתלהבות. "צ'ארלס, אתה בהחלט תמשוך את תשומת הלב של נותני החסות עם ציון ה10 שלך - "

"תקראי לי צ'אק," הוא נוהם.

" - ולוסי, 8 זה ציון פשוט מושלם! גבוה מספיק בשביל נותני חסות אבל לא מספיק כדי שהמיועדים האחרים יצודו אותך!"

ההדגמות האישיות היו אסון. פלא שהוצאתי ציון כזה גבוה. קברניטי המשחק בקושי התייחסו אלי, כנראה שהחזיר הצלוי שהגישו להם באמת יותר מעניין מאיזו נערה שמדקלמת שמות של צמחים, מדליקה מדורות, בועטת בבובות אימונים ומנקבת להן את העיניים עם קרסי דיג.

אני מקווה שלפחות הראיון יהיה מוצלח, אבל בעניין הזה אני יכולה לסמוך רק על קטניס ועל אפי.

***

"גו זקוף, סנטר למעלה - מהממת!"

החזרה עם אפי כל כך כיפית, אפי מתמוגגת מכל צעד שאני עושה על העקבים הגבוהים.
סוף סוף אני מרגישה אני - לוסי של פעם עם הסטייליסטים והמעצבים שהולכת למסיבות היוקרתיות של סבא.

משחקי הרעב 4 - נקמהWhere stories live. Discover now