פרק 12

430 49 35
                                    

אין כזה דבר גרועה. המשפט חוזר ונשנה במוחי כמו מנטרה כשעוד חץ מחטיא את המטרה, אבל אני לא מתייאשת, לא הפעם. יש כזה דבר לא מנוסה. ידי רועדות מתשישות אבל אני מזדקפת ומותחת חץ נוסף על מיתר הקשת. אסור לי להירדם. לא כשהחיים של אית'ן ושלי תלויים במצב העירנות שלי. החץ מזנק מהקשת ומפספס את המטרה בפעם המי-יודע-כמה. דומה שאני נעשית גרועה יותר ויותר ככל שאני מתאמנת, אם זה אפשרי.

אין כזה דבר גרועה. בטח.

"לא רע," מישהו מגחך מאחורי.

הראש שלי מסתחרר מהמהירות בה הסתובבתי לעברו. "אית'ן, התעוררת?" חיוך קטן מסתמן על פניו. עיני מתחילות להיעצם. "מעולה, כי אני חייבת לישון."

"לא עכשיו." הוא קובע. "אנחנו חייבים להוציא אל הפועל את המלכודת. אחר כך, מצדי, את יכולה לישון אפילו שלושים שעות אם צריך." הוא מושך את הקשת ואשפת החיצים מאחיזתי ואני כורעת על הארץ בראש מסתחרר.

"אני לא חושבת שאתה מבין..." אני ממלמלת. "ישנת בערך עשרים שעות. בזמן שאני שמרתי. אני לא אשרוד עוד דקה."

"בשביל זה יש לך אותי," אית'ן עונה בחיוך מרוצה, ואני מגלגלת עיניים בתגובה. ההתנשאות שלו לא תגרום לי להישאר ערה. "סטפני לימדה אותי מתכון מיוחד." הוא ממשיך, "מעין משקה אנרגיה." אית'ן נעלם משדה הראייה שלי למשך כמה רגעים וחוזר עם בקבוק מלא נוזל חום-צמיגי ומושיט לי אותו בפקק פתוח. "קחי. תשתי."

אני נרתעת לאחור בהלם כשהריח הנורא מכה באפי. "מה הדבר המסריח הזה? עכשיו אני מבינה למה זה אמור להעיר אותי. יש לציין שהמשקה עבר את המבחן בהצלחה יתרה. הרגת אותי."

הוא פולט צחקוק. "אני לא טוב כמו סטפני, אבל זה עושה את העבודה. הריח הוא כלום לעומת הטעם."

אני מעווה את פני בגועל. "אם אתה מנסה לנסות לשכנע אותי לשתות את החרא הנוזלי הזה, תחסוך ממני. אתה גרוע בזה." אני צובטת את גשר אפי ומקרבת את פי הבקבוק אל שפתיי, אוזרת אומץ ו... זה הרבה יותר גרוע ממה שדמיינתי. אבל אחרי שהטעם המריר עושה את דרכו אל הקיבה שלי אני מרגישה את המשקה עושה את פעולתו ומפיח בי אנרגיות מחודשות.

"נו, עובד?"

"ממש לא," אני מכחישה, אבל שפת הגוף שלי לא משקרת. "מה התוכנית?"

"או, מישהי פה התעוררה."

***

בום!

שקיק הניילון הראשון מתפוצץ ומושך את תשומת ליבם של כל המיועדים בזירה.

בום! בום!

שניים נוספים. יריעת הניילון שהייתה בתיק העור שמצאתי בקרן השפע לא הייתה חסרת תועלת לגמרי בסופו של דבר. החלק הקשה היה להכניס טיפת נוזל כחול אל תוך כל אחד משקיקי הניילון לאחר שסגרתי אותם, אבל גם את זה הצלחתי לעשות.

משחקי הרעב 4 - נקמהWhere stories live. Discover now