serious tergantung

27.4K 162 45
                                    

Dalam suasana cahaya biru yang samar-samar kegelapan, iaitu cahaya lampu kecil yang datang dari atas meja Ina, ia satu suasana yang seakan romantik dan sangat erotik. Dengan wangian bilik yang segar dan bau lotion di tubuh Ina memang betul- betul menaikkan amarah ku. Ina memandang aku dengan satu pandangan mata yang kuyu, sangat kuyu. Wajah Ina memang nampak comel sangat dalam situasi ni, dengan rambut diikat, dan suara sedikit mendesah, ini kalau Ina menyanyi lagu dalam tiktok iaitu "you,you memang sangat cute,stop being so cute" memang sangat sesuai dengan mukanya. Mujur ketika itu tiktok masih belum muncul.

Sambil aku bersandar di tebing katil singlenya, Ina membetulkan kedudukannya di atas pahaku. Batang aku mencucuk-cucuk di sekitar bawah pahanya. Ina masih lagi memakai panties dan baru aku perasan yang aku sudah berbogel. Full naked. Wow so sexy haha.

Aku memandang tepat ke arah mata kuyu Ina. Tapi bukan mata Ina je kuyu, mata aku juga turut kuyu memandang Ina dengan penuh kehormatan.

"Emphh ahh" Ina mendesah menggigit sedikit bibir sambil menggerak-gerakkan punggungnya. Gerakan itu membuatkan batang kerasku bergesel gesel di sekitar bawah pahanya. Aku masih bersabar sambil memandang Ina dengan penuh ghairah. Urat-urat ghairah di sekitar dahi ku mula berdenyut laju.

"Kenapa Ina nak Wan ahh emphh" desah aku bertanya apabila Ina menggerak gerakkan punggungnya.

"Sebab ni emph ahhh" Ina menjawab sambil menggerak laju punggungnya. Kepala Ina mendongak ke atas menahan sedap. Satu jawapan dari Ina yang cukup tersirat. Batang aku semakin mencucuk-cucuk di sekitar pantiesnya. Terasa lembut dan tembam di situ ahhhh.

"Ina, emphh Abang Zam camna, kalau dia tahu " emphhhh ahh satu soalan dari aku untuk menaikkan semangat erotik. Mata aku memandang Ina yang masih mendongak. Kelihatan leher putihnya yang begitu mengashikkan. Nampak lincin macam sinki yang baru dicuci. Haha.

Ina tak menjawab pertanyaan aku tapi terus memegang bahuku dan melajukan pergerakan punggungnya. Aku dapat rasakan batang aku memang terletak tepat di sekitar cipap gebunya. Terseksa kepala batang aku di situ.

"Ahhh Emphh ahhh"
Desahan demi desahan dari mulut Ina sambil menutup matanya rapat. Sekejap Ina mendongak sekejap menunduk. Irama yang mengashikkan.

"Emphhhh ahhhh" Ina mendengus dan mula memperlahankan gerakan tubuhnya.

"Ina, wan tanya ni, Ina sayang abang zam tak?" Aku berbisik lembut dan penuh sopan di telinga Ina sambil memeluknya rapat. Tangan aku sudah mula beraksi dengan meramas ramas lembut belakang badannl Ina yang masih berlapikkan baju kelawarnya.

"Emphh,slurpp "
Ina tak menjawab, hanya mendesah dan mencium cium di sekitar cuping telinga ku. Masih berada di dunia nya.

"Ina, wan nak tanya ni, Ina sayang abang Zam tak? " Kali ini aku berbisik sedikit keras di telinga Ina. Ina masih diam dan mula menjilat jilat di sekitar telinga dan pipiku.

"Ina,wan tanya niiii.. Ina sayang Abang Zam tak?" Aku berbisik lagi dan sambil aku menggerakkan punggung aku menujah naik batang aku tepat ke cipap gebunya yang masih berlapikkan panties. Aku terus bergerak laju turun naik menujah naik batang aku dan Ina terus memeluk aku rapat dan menggigit manja di bahu ku.

" Emphh ahhh sayang,saa..ahh.Ina ahh sayang Abang Zam " Ina mendesah menjawab soalan ku seiiring dengan gerakan laju punggung ku. Sangat rapat Ina memelukku.

Aku menolak bahu Ina supaya ada sedikit jarak untuk melihat muka ghairahnya. Aku masih menggerakkan punggung ku laju sambil menahan bahu Ina. Raut wajah Ina mula tak keruan dan Ina mendongak naik mukanya menahan nafsunya yang tak tertahan.

"Kalau sayang kenapa panggil Wan datang sini emphh" aku cuba bermain pantun dengan Ina. Gerakan punggung ku sedikit perlahan. Lenguh tahu tak dah la baru lepas futsal kan. Haha.

siapa sangka Where stories live. Discover now