tuttt tutt tutttt

28.5K 164 31
                                    

Human is change. Thats the law in our world. Your behaviour from good and nice guy you can turning to be a very very really bad guy. Its depend on the situation and mood. Fuh berspeaking aku malam ini. Ya ketika ini aku berubah, nafsu menggila, apabila tubuh ku memberi reaksi di atas katil , aku menjadi beast. I am beast on the bed.

Aku menghisap puting Ina secara perlahan dan bermain main dengan hujung lidah ku. Puting Ina yang sedikit panjang seaakan bergetar bagaikan spiring apabila dibedil oleh lidah nakalku. Tangan Ina meramas rambutku yang panjang secara geram dan kadang agak menyakitkan. Ah aku tak kisah janji putingnya setia berada di dalam genggaman bibirku.

"Emphhh ahh sssssssssss..emmm"
Ina mendengus sambil cuba menahan suara agar tidak terlalu kuat. Aku tak tahu kenapa tapi aksi Ina tu betul betul menggeramkan aku. Padahal tal ada orang pon kat rumah. Jerit je la lepaskan kelegaan mu. Haha. Aku rasa macam dah dekat 25 minit kami beraksi di atas katil.

Aku berhenti beraksi dan turun dari badan Ina dan berbaring di sebelahnya. Ina memandang aku sayu seaakan mahu bertanya kenapa aku berhenti dan mengubah kedudukan. Mata Ina tepat memandang ke arah mataku. Kedudukan muka ku sama dengan muka Ina. Aku memandang muka Ina sambil tersenyum. Senyum yang penuh makna. Ada panahan menggila. Aku menarik turun baju kelawar Ina menutup kembali tubuh atasnya. Ina seakan hairan.

"Napa wan?" Tanya Ina sambil mengiring merapatkan badannya kepadaku. Tangan Ina dengan bersahaja memegang dan mengurut batang ku lembut. Emphh tersedap aku seketika.

"Wan nak tengok muka Ina" senyum aku kepada Ina. Tangan ku mula turun ke bawah pusat Ina. Ina masih lagi memakai pantiesnya. Aku menjeling sedikit ke arah pantiesnya. Aku memerhatikan Ina dari atas ke bawah.

"Haha" tergelak aku sedikit perlahan sebab baru aku perasan baju kelawar Ina berwarna oren pudar dan memakai panties berwarna putih. Haha dasar lelaki. Daripada tadi aku tak perasan baju dia. Dah lama kot dalam rumah ni. Haha. Ina nampak sangat seksi dalam posing sebegitu sambil mukanya yang seakan kehairanan.

Aku menekapkan tangan kananku dia atas pantiesnya, wah terasa gebu dan lembut di sekitar tundunnya,aku menekan nekan sedikit dan mengusap secara perlahan. Mengusap naik ke atas dan bawah. Cukup dan muat tekapan tangan aku di celah kedua dua paha Ina .Ya sudah kebasahan panties Ina ni. Mata aku memandang tepat ke muka Ina. Mata Ina terpejam dan tangan Ina semakin laju mengurut batangku.

"Sedap?" Tanyaku mengada.

"Ahh emmm" Ina mengangguk sambil membuka mata memandangku.

Aku terus menekan jari tengah ku di sekitar alur cipap Ina yang masih berlapikkan panties. Aku tekan dan terasa seakan lembik di situ. Terus aku menekan dan memusing musingkan telapak jari ku,aku menekan dengan agak kuat dan manja,jari tengah ku melakukan gerakan bulat seperti sebuah kereta yang berpusing di roundbout. Mata aku tepat merenung ke arah muka Ina.

"Ahhh wan emphh ahh situ" tersentak Ina menjerit sedikit dan gengaman tangannya terus dilepaskan dari batang keras ku. Kedua-dua tangan Ina turun memegang tangan ku dan seaakan mahu menolak tanganku dari terus bermain di kawasan lembik itu. Tolakan yang manja dan seakan tidak bersungguh memang seakan memberikan aku hint untuk terus bertindak. Aku mengeraskan tangan ku dan aku tahu, itu adalah satu kawasan yang memang khas untuk seksual wanita, iaitu biji kelentit Ina. Satu biji yang apabila digentel membuatkan perempuan boleh menjadi gila. Aku terus kuat menekan nekan jari aku memusing-musing di kawasan biji kelentitnya. Ina menundukkan mukanya dan merapatkan bibirnya ke dadaku. Ina terus mengigit gigit seakan geram di atas dada ku. Sedikit pedih tapi apalah sangat. Aku tengah bertukar jadi Mambang ni. Haha.

"Emphhh emphhh ahh Wann emm" desahan demi desahan dari Ina. Ia seakan berterusan seiring dengan kelajuan gerakan jari ku. Aku terus menolak masuk jari ku di celah panties Ina dan terus menyentuh biji kelentit Ina. Aku terus menggentel gentel dengan laju dan lembut. Biji ini perlu dimain berhati hati. Panties Ina masih belum ditanggalkan lagi tapi separuh tapak tangan ku sudah masuk membelai selesa biji kelentit Ina.

Paha Ina mengepit tanganku seolah tidak membenarkan aku untuk terus membelai biji kelentitnya. Tapi pantang lelaki melayu dicabar,dengan sekali tolakan dari tangan kiri ku,Ina terus terkangkang agak luas dan aku melajukan gerakan jari ku menggentel dan menggesel biji kelentit Ina. Kaki kiri Ina terangkat ke atas dan Ina seakaan menggelupur menahan nikmat.

"Ahhh wannn Ahhhhhhhhh emphhh" Ina meracau menjerit kesedapan. Aku terus menarik panties Ina turun laju hingga ke paha. Wah pemandangan indah cipap Ina di depan mata ku. Bentuk yang gebu dan seakaan bukit yang indah. Sekitar alurnya nampak berair. Tidak kelihatan langsung bulu ari arinya. Dicukur bersih sebab memang Ina telah merancang kejadian ini. Comel. Nampak comel. Aku rasa nak cium kat area tu.

"Wan, emphh Ina nak ni,nak ni,cepat takut housemate balik" tiba tiba Ina bersuara seaakan serious sambil tamgannya memegang batangku. Fikiranku kembali rasional semula. Bahaya ni kalau kantoi.

"Kalau macam tu,Ina naik atas wan" arah ku sambil aku terus berbaring. Batang aku terus terpacak naik megah menghadap Ina. Satu view indah untuk Ina. Ina mengangguk lemah dan terus bangun bergerak naik mencangkung ke atasku.

Ina memegang batang ku dan menggesel gesel kan batang ku di sekitar lubang kemaluannya. Kepala batang aku berdenyut dan terasa basah apabila terkena alur cipap Ina. Fuh sejuk je rasa di kepala batangku.

"Ina masukkan batang wan emphh, nak jolok Ina" pintaku manja kepada Ina. Ina memandangku sayu.

"Takut la wan emphh,besar ni" jawab Ina kembali . Ahh mengada je ni.

"Slow slow la..slow slow je,Ina duduk tekan masuk" jawab aku melayan karenah Ina.

"Emphh ahhh" Ina terus melakukan apa yang aku suruh. Dengan perlahan Ina memasukkan batang aku ke dalam lubang kemaluannya. Sampai kat kepala batang,Ina berhenti seketika membiarkan kepala batang aku selesa di situ dan memperbetulkan sedikit bukaan kangkangnya. Sedikit kemutan terasa di situ. Fuh terasa ketat di kepala batang ku dan sejuk. Terasa ketat lagi cipap Ina ni ya.

"Ahhh lagi Ina,turun lagi emphh" giliran aku pula mendengus sambil memerhatikan reaksi wajah Ina. Wajah Ina sedikit berkerut mengawal dan menahan batang ku. Ina nampak penuh berhati hati untuk memasukkan batang ku. Batang aku semakin keras seaakan akan boleh meletup. Yela Kepala batang dah kena kemut, macammana aku tak menggila. Haha.

"Ahh lagi Ina" aku terus mendesah memberikan dorongan kepada Ina. Ina perlahan lahan menurunkan lagi punggungnya dan batang aku masuk sedikit dalam.

"Arghhrgghhh wannn emphhh " Ina tersentak menjerit sambil membuka matanya luas. Aku dengan sengaja terus menujah laju batang ku menjolok masuk hingga ke hujung lubang kemaluan Ina. Yela Sebab aku terasa sangat lambat Ina nak masukkan batang aku. Ina terlalu berhati hati.

Kemudian Ina menundukkan mukanya dan menggigit bibir. Tapak tangannya ditekapkan di dadaku untuk menahan tubuhnya.

"Ahh wan ni,senak emphh" Ina tercungap membuka mata memandangku. Pandangan yang penuh nikmat.

Aku terus menggerakkan punggungku menghenjut laju batang ku ke dalam lubang kemaluan Ina. Mata Ina terus terbuka luas dan terhenjut henjut Ina di atas badanku. Tangan Ina meramas ramas di atas dadaku.

"Ahh a......,.......a....aa" seaakan tiada suara yang keluar dari mulut Ina. Hanya ternganga luas . Ina seaakan terkejut dengan henjutan laju ku. Pergerakan batangku sangat lancar dan lincin dengan air Ina yang banyak mengalir keluar. Ia membantu aku melajukan hentakan batang aku. Batang kerasku mula menggganas.

Aku menolak kedua kaki Ina untuk meluaskan lagi kangkangannya. Dengan satu pemandangan yang ghairah, terus aku menghenjut selaju yang boleh melepaskan geram. Aku melakukan tujahan turun naik hingga ke kepala batang dan memasukkan kembali hingga ke dalam.

"Ahhhh ahhh ahhhhh wan sedap ahhhhh emphhh Ina kencing ahh ahh. kali hhhhh" suara Ina mula keluar seaakan menangis. Mata Ina terpejam rapat. Aku memperlahankan sedikit gerakan batangku.

Tuttt utttt tuttt tuttttt

Tiba tiba telefon Ina berbunyi kuat tanda call masuk. Aku berhenti henjut seketika. Bunyi fon Ina ni serious kuat. Fon Ina pulak ada di atas meja kecilnya. Vibrate dari telefon ina membuatkan meja Ina turut menghasilkan bunyi getaran. Aku berhenti menghenjut seketika dan memandang ina. Ahh sapa pulak call kacau mood ni. Gumam aku di dalam hati.

#kitajagakita






siapa sangka Where stories live. Discover now