31&30

33.2K 161 25
                                    

"Emph Wan jangan la, Ina penat la" Ina berbisik perlahan tatkala aku mula mencium-cium perlahan sekitar batang lehernya. Rambutnya yang panjang diselak mudah oleh hidungku dan mulutku terus menggomol lehernya. "Muahhh slurp cuppp" aku mencium dengan manja semanja kucing. Kali ini deria bau dan rasaku memainkan peranan yang penting. Hidungku dengan cepat terus menangkap bau leher Ina yang cukup tertarik,menarik,kau memang debommm. Serious im not lying.

"Nak Ina,wan tak pancut lagi ni" pujukan syaitanku mula keluar dari mulutku. Aku terus mencium cium lagi di sekitar lehernya sambil Ina mendongak ke atas. Mungkin mendongak melihat syaitan yang sedang memujukku. Aha.

"Emphh Wan emm" Ina mendesah sambil melangut. Tangannya mula  memagut leherku dari belakang tubuhnya. Batangku yang super maksima keras mula bergesel gesel di sekitar punggung montoknya. Terasa satu geselan yang mempunyai aroma.

"Tapi tolong cepat sikit Wan,Zati nak balik satgi emph" Ina bersetuju tetapi bersyarat. Dalam masa yang sama punggung Ina seaakan semakin menonggek dan menggelek menekan- nekan batangku. Batangku memang sangat enjoy di situ.

"Emph okayh Ina," aku terus bersetuju laju. Aku faham Ina ada maruah dan perasaan,begitu juga aku. Aku pun tak mahu Zati nampak aku dalam rumah sewa mereka. Tak manis orang kata. Nanti panjang ceritanya. Kalau ada barang hilang dalam rumah nanti Ina pulak yang akan dipandang serong. Mana nak tahu kan. Ina kena tuduh bawak balik pelbagai jenis laki ke. Macam macam benda boleh jadi. Yang faham mulut perempuan kilang, faham la. Haha.Its better you keep it secret. Zati tak apa lah nak check in dengan Jai, sebab Jai tu semua orang tahu itu tunangnya.

Kedua dua tangan aku mula naik meramas dada kecil Ina dari belakang. Posisi aku di belakang tubuh Ina ni memang memberikan aku satu gerakan ramasan di dadanya dengan mudah dan puas. Serious posisi ni memang memudahkan aku meramas tanpa henti. Sangat selesa.

"Emphh ahhh wan ermmm" Ina mendesah dan seakan akan lemah apabila tangan kasarku bermain laju di sekitar putingnya. Cermin besar di meja solek Ina betul betul menarik perhatian aku. Aku mula menarik Ina berjalan mengikutku menuju ke arah meja soleknya. Tangan aku masih tak berhenti meramas. Ramas sambil berjalan. Ina hanya berjalan mengikut lemah. Kedua dua tangannya mula memegang kedua dua tangan aku seperti cuba menghalang ramasan aku di atas buah dadanya. Acah-acah ni Ina mengahalang.

Sampai depan cermin besar Ina,aku menolak rapat badan Ina sehingga perutnya menyentuh meja soleknya. Fuh serious. Nice view from here. Aku dapat melihat kedua dua tubuh kami dalam keadaan bogel di depan cermin. Ina seaakan tunduk malu untuk melihat wajahnya sendiri di depan cermin. Tangan aku yang masih meramas buah dada Ina dapat dilihat dengan jelas di dalam cermin. Reaksi muka Ina jugak dapat aku lihat dengan jelas. Posisi ni betul betul buat aku hendak bertukar menjadi harimau yang ganas. Tetapi masa yang disuntukkan semakin singkat.

"Ahhh emphhh emphhh" Ina hanya sekadar boleh mendengus apabila aku tidak berhenti henti menjilat di lehernya dan turun menggigit manja di bahunya. Jari ku menggentel gentel puting Ina dan aku dapat merasakan puting kecil Ina semakin tegang.

"Ina,emphh,nak jolok Ina" straight to the point aku meminta kepada Ina. Batang ku yang semakin keras terus ditekap ke alur punggung tonggek Ina. Alur yang mengancam,yang boleh buat batang rasa tak tenteram.

"Emphh ahh" Ina mengangguk sambil menonggekkan punggungnya lagi ke arah batang ku. Aku menolak Ina ke depan sedikit dan Ina menahan tanggannya di atas meja soleknya. Aku mengangkat dagu Ina supaya mukanya sentiasa menghadap ke cermin.

"Ina masukkan batang wan emphh" aku memberikan arahan kepada Ina. Aku lebih suka kalau Ina yang memasukkan batang aku sendiri dalam posisi doggy ini. Rasa macam kepuasan, seaakan Ina sangat rela aku meratah tubuhnya. Kerelaan itu adalah satu penyerahan.

siapa sangka Where stories live. Discover now