30

2K 119 60
                                    

11.07.2023

Dostlar, oyları ve satır arası yorumları unutmayalım. Biraz motivasyona ihtiyacım var gibi.
______

Arya Arıkan'dan

"O kadar gerginim ki gülemiyorun." Diyen Serhan ile hafifçe sırıtmıştım.

"O yüzden dün gece eve gelmedin." Dediğimde o kafasını kaldırıp yüzüme kitlenmişti.

"Sen uyumuyor muydun?" Dedi.

Bir süre gülüp "Uyumam ki ben." Dedim. "Sallama lan ayı gibi uyuyorsun." Demişti Serhan.

"Uyuyorum tamam da aralıklı uyuyorum, kesintisiz çok az uyumuşluğum var." Diyerek açıkladım. "Gerçi ne zaman bir şey olsa uyanıksın, harbi uyumuyor musun lan? Benim şu halime bak dün gece uyumadım, gözlerimin kırmızılığına bak." Demişti.

Gözlerinin kızarıklığı uykusuzlukla bağdaştırılacak gibi değildi.

Ummakla yetindim, olmamasını.

"Neredeydiniz siz dün?" Diye bir soru yönelttiğimde o önemsiz bir detay olarak "Lauro." Demişti.

Ummak yeterli gelmiyordu artık.

Yüzünü ona kitlenerek incelediğimde başını iki yana "Ne oldu?" Der gibi salladı.

"İnceledim öyle." Dediğimde kucağımda duran telefonuma art arda gelen bildirimler ile mesaj uygulamasını açtım.

052**: *fotoğraf*

052**: *fotoğraf*

052**: *fotoğraf*

Görüldü.

Kayıtlı olmayan numaradan gelen fotoğraflar ekrana bir bir düştüğünde soluklarım hızlanmıştı.

Karanlık renkli ledlerin olduğu bir mekanda, yani Lauro'nun localarından birinde oturan abilerim ve bir kaç kız. Olay burada değildi Serhan'ın önünde küçük beyaz kare bir kağıt ve elinde rulo haline gelmiş ufak bir kağıt vardı. İkinci fotoğrafta burun deliklerinden birini parmağı ile kapatıyor rulo kağıt ise diğer burun deliğindeydi.

Üçüncü fotoğrafta rulo kağıt Serhan'ın yanındaki kızdaydı.

Hissettiğimin tarifi yoktu, şuan bağırıp çağırmam gerekirdi Serhan'a ama her şeyden öte hayal kırıklığı vardı içimde.

"Serhan." Demiş onun bana dönmesini sağlamıştım, bir süre ona odaklanıp baktığımda o telaşlanıp "Ne oldu?... Bir şey mi var magazinde? Bir şey mi gördün? Ne oldu?" Diyerek soruları sıralamıştı.

Doğruydu demek ki, endişelenmişti.

Mesajı gönderen numaranın sohbetine tekrar girdim.

Siz: Boran

Siz: dört buçukta

Siz: beni evden al

Siz: konuşmamız gerek

052**: Arya

052**: geleceğim

052**: eskiden yaptığımız gibi sahile çekeriz arabayı

052**: konuşuruz

Siz: fark etmiyor

052**: görüşürüz

Görüldü.

Telefonumun ekranını kapattığım da hala yüzüme bakan Serhan'ı önemsemeden oturduğum koltuktan kalkıp oturma odasından çıktım.

LuziaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin