33

1.8K 105 41
                                    

17.07.2023

Yorum ve oyları unutmayalım dostlarımm.

__

Arya Arıkan'dan

Bakışlarım karşımda oturan Serhan'ın arkasında kalan tablonun etrafında dolaştığında aklıma gelmeyen cümleleri toparlamaya çalışıyordum.

Boran'ın her şeyi hallettik evlenmiyorum da, ölmüyorum da mesajına hayatımdan bir daha girmemek üzere çıkması için ne gibi bir cevap vereceğimi düşünüyordum.

Acımasızca mıydı? Belki ama kendimi bunu yapmaktan alıkoyamıyordum.

Doğruları anlatmış olsa bile, sevgisine inanıyor olsam bile onu affedemezdim. Affedersem bunca senedir bencillikle yaşadığım hayatıma ihanet ederdim.

Siz: sevindim

Siz: bundan sonra

Siz: ne ölüne ne ölüme

Boran Budak Görüldü.
Yazıyor.

Boran Budak: ne olursa olsun Allah canımı seninkinden önce almazsa cenazene geleceğim

Boran Budak: ne olursa olsun sol tarafımda olacaksın

Boran Budak: Allah'a emanetsin

Görüldü.

Artık bitmişti, ekranın altından yukarı doğru kaydırıp uygulamayı kapatıp ardından telefonumun ekranını kapattım.

İçimdeki boşluk bir süre daha kendisini hatırlatırdı ama yapacak bir şey yoktu.

Telefonu masanın üzerine bıraktığımda bakışlarımı masada dolaştırdım. Herkes mutluydu, yüzü gülüyordu herkesin.

Pazar kahvaltısına gelmiştik, amcamlarla birlikte.

Boğaz'da bir mekana gelmiştik.

Ağlamak istiyordum ama ailemi huzursuz etmemek için bunu burada yapmayacaktım.

Belki de hiç yapmazdım, her zamanki gibi boğazımdaki yumru uzun zaman beni terk etmezdi.

"Saçımı sıfıra vurduracağım." Diyen Serhan'ın sözleri ile dikkatimi çekmişlerdi.

"Ne?" Diye bir tepkide bulunduğumda Serhan'ın hepimizin yüzünde dolaşan bakışları bana dönmüştü.

"İçimden geldi." Dediğinde bakışlarım yüzünde oyalandı.

"Peki." Dediğimde benimde onunla kuaföre gelmemle ilgili bir şeyler söylemişti.

"Gelirim."

"İlk benim tırnaklarımı yaptırmaya gideriz, sonra senin kuaföre." Diyerek planı yaptığımızda ikimizde saatlerce yanımızda bekleyecek enayiler bulduğumuz için sevinçliydik.

"Tatile nereye gideceğiz?" Diye bir soru attığımda ortaya sessiz sakin yemek yiyen genç tayfanın bakışları bana dönmüştü.

"Bodrum." Demişlerdi hepsi.

"Yunanistan'ı bir düşünse miydik?" Dediğimde ortadaki patates kızartmasından üç tane alıp tabağıma koydum.

LuziaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin