פרק 8

2K 171 52
                                    

הסתכלנו אחד לשני, היה רגע כזה ש.. אני אפילו לא יכולה להסביר אותו במילים. אבל מהר מאוד התעשתנו על עצמנו והמשכנו ללכת רגיל לשיעור כאילו כלום לא היה.

"טוב, אז לאחר שהחלטתי רבות ולאחר שלירן חפר לי מאוד החלטתי להזמין אתכם אליי בשישי שבת, יהיה לי בית ריק. מה אתם אומרים?" עידן שאל ואני ולירן החלפנו בינינו מבטים מרוצים. "נשמע מגניב", "למה לא" וכאלה נשמעו מפיהם של שאר החבורה והרגשתי שמחה בלב שזה הולך.

באמת אני מופתעת מאיך שלירן השיג לי את זה, ואיך הוא עושה את זה בשבילי. זה לא מובן מאליו בכלל.. באמת, וזה גם מה שגורם לי לתהות למה הוא בכלל עושה את זה בשבילי, כי אין לו מה להשיג מזה בכלל, והוא עדיין עושה את זה עבורי. שמעתי על כאלה אנשים אמרו לי שהם פשוט טובי לב, ולירן הוא אחד כזה.

"אני מאוד מקווה שיהיה אצלך אוכל טעים!" אביגיל אמרה וכולנו צחקנו. "אם תכיני, יהיה!" עידן אמר ואביגיל עשתה את עצמה בהלם וכולם המשיכו לצחוק. "חצוף! אני לא עובדת אצלך! ואני גם לא טובה בלהכין אוכל," אמרה. "אז איך באמת נאכל?" שקד שאלה והסתכלה על עידן. "יש לכם מזל שיש לכם חבר שיודע לבשל, אני אכין את האוכל," מיכאל אמר וכולם הסתכלו עליו מופתעים, ואני פשוט זרמתי איתם.

"סגרו את הפה שלא יכנס לכם זבוב! ואל תהיו כאלה בשוק, למדתי להכין אוכל כן כן," אמר וכולם ציחקקו. "מקווה שלא תרעיל אותנו," שקד אמרה בגלגול עיניים. "אוי תאמיני לי שהדבר האחרון שאני ארצה בחיים זה שאת תמותי לי." מיכאל אמר וחייך לשקד ושקד השפילה את מבטה, הבחנתי בסומק שעלה על הלחיים שלה, וכנראה רצתה להסתיר זאת. הסתכלתי בחזרה על מיכאל הוא הבריש את שיערו בידו ונראה מעט מבולבל ממה שאמר, יש מצב שיש להם רגשות אחד לשנייה?

״בקיצור.." לירן אמר מנסה לשנות את האווירה המאוד לא מובנית שנהייתה והתחיל לספר על סיפור שקרה לו מקודם עם אחת המורות, אני לא כל כך הקשבתי וחוץ ממני עוד שניים לא הקשיבו, שהם מיכאל ושקד, שלא הפסיקו להעביר מבטים חטופים אחד לשני ולפעמים שמבטיהם נלכד הם חייכו אחד לשני. כן, מתפתח ביניהם משהו.

"איך היה בסוף עם ההוא מאתמול?" שקד שאלה את אביגיל כשנכנסנו לחדר. "הוא היה מדהים!" אביגיל אמרה ונשכבה במיטתה באושר. "אתם יחד?" שאלה ואביגיל הנהנה. "הוא מושלם, קוראים לו לואיס, הוא עלה לארץ לפני שלוש שנים והוא מושלם." אביגיל אמרה באושר ולא יכולתי שלא להבחין במבטי השנאה של שקד, ואי אפשר שלא היה להבין שעוד רגע, העניינים הולכים להתחמם.

"את אוהבת אותו?" שקד מיהרה לומר והתיישבה ליד אביגיל. "כן, ברור," אמרה במהירות ויכולתי להרגיש שאביגיל מרגישה מעט מאוימת. "והוא אותך?" שאלה ואביגיל הנהנה ובלעה את רוקה.

"ואת חושבת שהוא איתך כדי להיות איתך ולא לנצל אותך?" שאלה ואביגיל כיווצה את גבותיה מסתכלת עליי במבט של 'מה היא רוצה ממני' ואז הסתכלה חזרה על שקד. "שקד, הוא אוהב אותי ואני אותו. אנחנו דיברנו במשך חודשיים שלמים עד שסוף סוף נהיינו יחד, מה יש לך?" שאלה והתרחקה ממנה קצת.

Surviver - שורדתWhere stories live. Discover now