פרק 18

1.5K 145 90
                                    


--

אני לא יודע כמה זמן הייתי פה, אבל מה שכן השמש כבר שקעה והכוכבים מנצנצים בשמיים.

נעמדתי על רגליי ושפשפתי את עיניי לאחר כל הדמעות. בחיים שלי לא בכיתי כמו שבכיתי עכשיו.

התחלתי להרגיש כמו איזה בחורה שנשבר לה על הלב, או סתם בוכה, כי, טוב.. בנות בוכות מכל דבר.

אבל, לא יכולתי להתעלם מהעובדה שאולי אני לא אראה את אלה יותר בחיים. ואני אומר את זה, כי עד שלא תהיה לי הוכחה שהיא מתה, אני לא מאמין לזה שהיא מתה. אני רוצה לראות את זה במו עיניי כדי להאמין לזה.
אני חייב את זה לפחות.

התחלתי ללכת לכיוון הבית של אלון ועידן, וכעבור הליכה לא קצרה הגעתי.

נכנסתי וכל מה שרציתי זה להתקלח ולישון. פח, איזה לישון. כאילו אני ארדם עכשיו.

הלכתי לעבר המדרגות אבל קולו של אלון עצר אותי. "לירן.." מלמל ואני הסתובבתי לראות אותו והתגלה בפניי אותו יושב עם ידיו על ראשו והיה נראה.. איך אני אגיד את זה במילים עדינות.. מזעזע.

"אני לא יודע מה נשאר לי לומר.." אמר בשקט ואני נשבע שאני חושב שעיניו היו רטובות והדמעות רק חיכו לאפשרות לצאת.

"אלון אני.." באתי לומר והוא קטע אותי, "תקשיב. אני באמת מודה לך על הכל, על זה שבאת וניסית, ואפילו הייתי קצת מופתע מהאומץ שלך לעמוד ככה מול אביך, אבל.. אין לנו מה לעשות. אני מצטער, באמת." אמר ולא יכולתי לשמוע את זה בכלל.

"הגיע לאבא שלי.." מלמלתי והוא הרים את פניו אליי. "מה?" שאל ואני הנהנתי והתיישבתי לידו. "מה ששמעת, הוא חתיכת בן זונה מסריח ואני שונא אותך. אתה אוכל מיליון כמוהו לארוחת בוקר," אמרתי ואלון חייך.

"עדיין.." בא לומר וקטעתי אותו "לא אלון, תבין. הוא כלום לידך, הוא מקנא בך בסדר? אמא שלי עזבה אותנו ממזמן, מאז שנולדתי והשאירה אותי ואותו לבד. הוא הפך להיות מאפיונר שמתפרנס מלרצוח אנשים, לא נמצא בבית, חסר משפחה, וגם הבן היחיד שיש לו, לא כל כך מדבר איתו, חסר השכלה, בור ודפוק. הוא מקנא בך, באהבה שהייתה לך, בילדים המדהימים שאוהבים אותך ולמרות הכל הם לידך ותומכים בך וזה שאתה בבית, נמצא איתם. הכל, תבין כבר. הוא כלום, והלוואי שהיית אבא שלי." אמרתי ואני נשבע שאני חושב שזאת הפעם הראשונה שראיתי אותו מחייך חיוך כזה.

"תודה לירן, אני שמח לשמוע את זה. ותדע ש.. שאתה כמו בן שני שלי." אמר וחייכתי אליו חזרה.

"עבר עלינו יום לא קל, וחדשות רעות נשמעו.. אבל, מעכשיו נתגבר על זה." אמר ואני פשוט הסתכלתי עליו מופתע.

Surviver - שורדתWhere stories live. Discover now