פרק 19

1.4K 135 78
                                    


--

"זה שקר!" מיהרתי לצעוק ולהתעצבן אבל היה נראה שעידן ואלון לא באותו ראש איתי בכלל.

"לירן.." אלון בא לומר וקטעתי אותו, "תקשיב לי אלון! זה שקר! אם היא לא באמת מתה, למה שהוא ייתן לנו לראות רק את הקבר מבלי הגופה שלה? הא???" צעקתי לנסות לשכנע אותם אבל אלון פשוט השפיל את מבטו והיה נראה מיואש.

"מה???" צעקתי והרגשתי שאין לי כוח יותר לכלום, רק בא לי שאלה תחזור אליי. "לירן.." בא לומר אך המשכתי לדבר ולדבר רק כדי לגרום להם להבין שאין מצב שזה אמיתי, שהוא עובד עלינו, שהיא באמת חיה, הרגשתי שוב פעם דמעות שעולות וחונקות את גרוני, לא ידעתי מה לעשות, הרגשתי חסר אונים וכל מה שרציתי באמת שאלה תהייה בידיים שלי.

"לירן!" אלון צעק, היה נראה שלא הקשיב לי בכלל, או.. נו טוב, לא רוצה בכלל להקשיב לי. "אלה מתה!" אמר ובשנייה שהוא אמר את זה.. נאבדו לי כל התקוות.

נפלתי על הרצפה, שמתי ידיים על ראשי וכל מה שרציתי באותה השנייה, להיעלם מהעולם ולא לחזור. זה לא יכול להיות.. בבקשה שיקשיבו לי, אני בטוח שהיא עוד חיה והכל שקר, בבקשה.

"לירן.. אלה מתה, גם לי זה קשה. אבל עלינו להתגבר על זה יחד, אתם עכשיו תלכו יחד איתי לבית ספר ותביאו אתכם את החברים שלך שיבואו גם להלוויה, אני מצטער. אבל אין מה לעשות, בבקשה ממך לירן שתבין את זה. ואני מבטיח לך, שדוד לא יצא מזה בשלום, אני מבטיח." אמר ובאותה שנייה הסתובב עם עידן והלך משם, מחכים לי בכניסה של הבית שאני אבוא. לא היה לי סיכוי יותר, ופשוט נעמדתי על הרגליים שלי והלכתי אחריהם.

הגענו לפנימייה, אלון הלך למנהל הפנימייה והסביר לו מה קרה, הוא כמובן לא הסביר לו את האמת אלא שקרים.

אני ועידן קבענו בינינו שלא נספר להם את האמת, אלא רק נגיד להם שאלה מתה. אבל כמובן שאני לא יכולתי להוציא את המילים הללו מהפה בכלל. זה נשמע קל ככה לומר את זה, אבל זה לא. בכלל לא.

וככה הגענו, אני, אביגיל, אלון, עידן, מיכאל ושקד, לקבר שעליו כתוב 'אלה', אבי כבר לא היה שם, הוא הלך משום שהוא פחדן. אין לי עוד סיבה חוץ מזה להסביר למה הוא לא פה.

"התכנסנו כולנו פה, לטקס ההלוויה של אלה.." הרב התחיל לומר ואני, אני כבר ממזמן הפסקתי להקשיב, וכל מה שרציתי זה למות.

הרב הפסיק את דבריו, וכעת זה רק סבב הפרידה של כל אחד והמילות פרידה שלו.

תחילה החל אלון לדבר. "מי היה מאמין שאני אגלה שאת בחיים, מי היה מאמין שתחזרי לחיים שלי, מי היה מאמין שאת תלכי ממני כל כך מהר.." המשיך לדבר והדמעות לא הפסיקו לצאת לו מהעיניים.

Surviver - שורדתWhere stories live. Discover now