2: That Dinner..

152 18 6
                                    


"YAK!! PARK CHANYEOL!!"

Brukk...

ChanYeol mengusap punggungnya setelah berjaya mendarat di atas lantai marmar didalam biliknya. Melirik tajam ke arah Baekhyun yang bercekak pinggang di pintu biliknya. Bohong kalau Baekhyun tidak takut, lututnya sedikit terketar kerana pandangan ChanYeol, lebih tepat lagi tanpa cermin mata hitam menutup matanya.

"What?!"

"Kenapa kau tak siap lagi?! Dah pukul 5" omel Baekhyun dan menarik tangan Chanyeol untuk berdiri, namun sebaliknya yang berlaku. ChanYeol menolak tubuhnya ke atas katil dan mengunci Baekhyun di bawahnya.

"Yak! Idiot! Lepaskan" Baekhyun memberontak dan menolak tubuh Chanyeol dari atasnya. Tangan Baekhyun terus dipegang dengan satu tangan.

"How about, we play a little??" ChanYeol menjilat leher Baekhyun sensual menghasilkan desahan tertahan.

"Nghh... Idiot Yoda..."

"AKHH..."

Pegangan ChanYeol terlepas dan terbaring di sebelah Baekhyun sambil memegang area selatanya. Sementara Baekhyun masih lagi meneutralkan pernafasannya. Pantas dia duduk dan berdiri di hadapan Chanyeol.

"Bodoh! Itu baru sikit. Kau jangan ingat aku tak tahu niat kau? Sebelum kau mandul dalam tangan aku, baik pergi Mandi sekarang. Now!!"

ChanYeol bangun dan berdiri di hadapan Baekhyun yang mendongak melihat ke arahnya. Kepala Baekhyun diketuk kuat sebelum dia berlari ke arah bilik air.

"Aigoo, nasiblah aku kawan dia. Sudahlah kena jadi babysitter, pemuas nafsu dia pula... Aigoo, Aku ni Top tahu tak? TOP!!" Omel Baekhyun sambil terus mengemas bilik ChanYeol.

"Kau tetap bottom aku, even kau manly sekali pun" sahut Chanyeol dari dalam bilik air. Kerana kesal, Baekhyun membaling bantal yang berada di tanganya ke arah pintu bilik air. Bunyi dentuman yang kuat bergegar di dalam bilik itu.

...

...

...

Kediaman Wu...


"Yak! Wu Kevin ! Stop running naked!!"

Suho cuba sedaya upaya menghentikan anak lelakinya yang sedang berlari ke serata tempat.

"Hyeong... Help me please..." Rayu Suho kepada suaminya. Kris meletakkn telefonnya di atas meja dan dalam kurang satu minit, Kevin berjaya ditangkap oleh Kris. Oh tuhan, memerlukan tenaga lebih untuk menguruskan anak lelakinya yang tembam namun aktif ini.

Kris dan Suho terduduk kepenatan setelah berjaya menyarungkan baju pada tubuh Kevin Yang baru berusia 3 tahun ini.

"Sehun eodissoe?" Soal Kris. Suho hanya mengangkat bahunya sekali sebelum dia melangkah ke bilik Sehun di tingkat atas.

"Yak! Wu SeHun... Gosh... What the?" Suho terdiam saat lihat Sehun yang sedang berbaring di atas katil, mukanya ada masker berserta timun pada matanya. Sehun​ mengangkat satu timun pada matanya dan melihat ke arah pintu.

"Suho hyeong... Hehehe, masuklah" sehun duduk di atas katil sambil mematikan MP3 di sebelahnya Yang sedang memainkan lagu 'All I wanna do' dari Jay Park.

"What are you doing Wu SeHun? Gosh... Kenapalah abeoji suruh kau ikut kitaorg pindah sini?" Suho membebel sambil mengambil baju kotor Yang berterabur di atas lantai, lalu diletakkan ke dalam bakul Kotor.

That eYes [COMPLETE] Where stories live. Discover now