26 : Rudeness

59 7 6
                                    

.

.

.

.

.

ChanYeol duduk angkuh di hadapan TV di pejabatnya. Bibirnya tidak sudah mengukir senyuman yang sukar ditafsirkan. Televisyen di hadapannya terus menyiarkan rancangannya hinggalah...

BREAKING NEWS!!

That's what I'm waiting for... Let's see it"

"Terkini, sebuah apartment mewah di daerah HongDae meletup, pihak polis menyatakan bahawa bahan letupan ini adalah buatan tangan menggunakan bahan letupan pihak tentera.

Seramai 50 orang cedera parah, 10 hanya mengalami cedera ringan dan 15 kematian dilaporkan... Siasatan masih lagi dijalankan, bersama kita ialah pemilik unit apartment ini yang dikatakan tempat permulaan letupan ini berlaku..."

Bayangan Hyung Sik muncul di televisyen. Seringai di bibir Chanyeol makin lebar.

"Loey... 2 rounds more... Meet at the final"

"Oh yeah... We will"

Oh tuhan, adakah mereka sedang bermain permainan video sekarang?!

Seketika, seluruh ruangan Chanyeol gelap dan meja di hadapannya menyala. Seakan akan komputer dihadapanya, hanya sahaja itu meja!

 Seakan akan komputer dihadapanya, hanya sahaja itu meja!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Design meja seperti di atas)

Satu ikon misteri ditekan dan paparan CCTV di setiap pelosok di Seoul terpampang di hadapannya. Lagi bibirnya mengukir senyuman sinis. Video kekecohan di apartment HongDae ditekan dan dibesarkan.

Sebaik sahaja imej Hyung Sik dirakam, dia tersenyum puas. Impian dia untuk membunuh lelaki itu akan tercapai!

ChanYeol beralih kepada situasi di hospital. Kekecohan melanda di pusat kecemasan, dan semua itu kerana dirinya. Oh lihat, Baekhyun hanya diam dan tersandar pada dinding, melihat ke arahnya, maksudku, CCTV! Lelaki itu menunjuk ke arah telefon bimbitnya.

That eYes [COMPLETE] Where stories live. Discover now