28 : Until When?

54 5 0
                                    

.

.

.

Tali leher dilongarkan, sementara 3 butang baju paling atas dibuka. Tidak lupa butang pada bahagian lengan lalu disingsingkan hingga ke paras siku.

Yes! Tenaganya telah terbuang dengan begitu banyak kerana hasil dari manipulasi data dan kewangan syarikat yang berlaku tadi. Pastinya, terima kasih pada otak cerdasnya, dia dapat membawa kembali perkara itu kepada asal.

Pelakunya? Semestinya Park Hyung Sik. Lelaki itu memang suka mencari masalah dengannya. Kerusinya dipusing perlahan. Hinggalah ketukan di pintu mengalihkan perhatian ChanYeol.

"Come in..."

Seora, pembantu peribadinya masuk.

"Mr. Park, isteri-isteri Tuan ingin berjumpa..."

ChanYeol hanya mengangguk, tanda membenarkan mereka masuk untuk berjumpa dengannya. ChenLe sudah berjalan masuk terlebih dahulu dan berlari perlahan ke arah Chanyeol. Ingatan di sini, bayi mungil ini baru berumur 1 tahun 5 bulan ye... Kecil lagi.

"Aigoo... Hero daddy, waegulae?? Miss me?"

ChenLe yang berada di dalam gendongan Chanyeol hanya mengangguk dan memeluk leher tegas Chanyeol. Sehun dan Lay sudah berdiri bersebelahan dengan ChanYeol.

"You may go now, Seora-ssi"

"What's bringing my baby and Princess here??" Soal Chanyeol melihat ke arah isteri-isterinya yang duduk berhadapan denganya. Hei, lihatlah, mereka saling tunjuk menujuk antara satu sama lain.

"Hei... Kenapa Ni?" Soal Chanyeol lagi. Pelik dengan kelakuan 2 kesayangannya ini.

"Yeollie Hyeong..." Panggil Sehun malu-malu. Andai ini anime, pastinya keluar beribu tanda tanya di sekitar kepala ChanYeol sekarang.

Sehun menghulur sekeping sampul ke arah Chanyeol. Walau ragu, namun sampul itu tetap diambil. Isinya dikeluarkan, dan...

"Jeongmalyo??" Lelaki jangkung itu menyoal teruja. Ini bukan boleh dibuat main.

"Yess! I'm pregnant!!"

"Oh tuhan!" Pantas Chanyeol bangun dan memeluk tubuh ramping Sehun erat. Tidak dikecualikan Lay. Bahkan, ChenLe yang tidak tahu apa-apa turut memeluk kaki mommy dan daddynya​.

"Bila pergi check? Why don't you tell me??"

"Mianhei... Tadi Hun pergi dengan Lay Hyeong..."

"It's okay babe... Now, kita pergi lunch dulu... Let's go"

Tubuh ChenLe digendong dan mereka jalan bersama menuju ke kereta ChanYeol di tempat parkir.

.

.

.

.

.

.

Chen berjalan perlahan menuju ke ruang rehat para doktor. Di mana kekasihnya berada sekarang ini. Untung sahaja syif lelaki berkulit tan itu sudah tamat tengahari tadi. Pasti kekasih beruangnya itu sudah tertidur pulas di atas katil.

Bingo! Kai sedang tertidur, masih lagi dengan uniform doktornya. Hei, dia tahu beruangnya itu sudah melakukan 3 pembedahan sepanjang malam.

"Eo, Chen Hyeong??" Itu suara Jihoon dibelakangnya.

"Hyeong-nim, masuklah... Sekejap, saya kejutkan si raja tidur itu..."

Pantas tangan GuanLin digengam, kemudian dia mengeleng bersama senyuman manis yang terukir di bibir kucingnya.

That eYes [COMPLETE] Where stories live. Discover now