13 : The Truth

79 9 0
                                    

Sehun bangun dengan rasa sakit di segenap tubuhnya. Wajahnya terus memerah saat mengingati kembali aktiviti dia bersama Chanyeol semalam. Di lirik ke arah Chanyeol yang sedang tidur meniarap.

Perlahan dia bangun dari katilnya dan menuju ke arah bilik air.

"What?! Kenapa banyak sangat ni?" Sehun membelek leher dan dadanya yang penuh dengan kesan cap merah. Senang kata, lovebite .

Kan, Sehun sudah pout, kesal! Kesan ini, paling kurang pun ambil masa 1 minggu untuk hilang.

Cklek..

"Princess... Wae?" Soal Chanyeol yang masih lagi mamai. Sehun menjeling ke arah Chanyeol tajam, seakan ingin menerkam harimau di hadapannya kini.

"Hyeong! Macam mana Hun nak hilangkan kesan ni?! Tengok... Penuh tau" amuk Sehun sambil memukul dada Chanyeol, geram! Sementara ChanYeol hanya ketawa lepas. Tak bertanggungjawab langsung 😑.

"I will handle this, pergi Mandi, lepasni kita pergi breakfast" balas ChanYeol sambil mengusap sayang kepala Sehun sebelum dia melangkah keluar dari bilik air itu, meninggalkan Sehun untuk membersihkan diri.

.

.

.

ChanYeol menongkat dagunya sambil melihat sehun sedang menikmati hamburger sebagai sarapan mereka pada pagi itu.

Oh tuhan! Lelaki di hadapannya kini sangat manis, lihat sahaja dengan pipi kembungnya kerana dipenuhi dengan makanan. Bahkan Sehun bersenandung kecil sambil menikmati makanan mereka. Di tambah lagi dengan memakai baju berlengan panjang berwarna putih dengan potongan turtle neck, menutupi kesan lovebite di leher jenjang Sehun.

"Hey Princess... What your plan next??" Soal Chanyeol sambil mengesat kesan sos di sudut bibir Sehun.

"Osaka Aquarium kaiyukan" balas SeHun dan terus menarik tangan Chanyeol, keluar dari kedai itu dan pergi ke arah kereta yang Chanyeol sewa semalam.

...

...

Nz skip ye guys... Nz tak pandai buat bab dating ni, I'm still single huhuhu 😭, sorry kalau ada yang teringin nak bace bab sweet diaorg but trust me... Ia tak akan menjadi 😭

🌹🌹S*K*I*P🌹🌹

...

...

ChanHunLay Graduation Day...

ChanYeol tersenyum melihat ke arah Sehun yang sedang memakai jubah konvo. Tanganya yang sedari tadi menahan terus mencubit pipi Sehun geram.

"Akhhh... Hyeong, appeun" Sehun mengusap pipinya yang sakit dengan kesal.

"Mianhei Princess" Chanyeol mengucup pipi Sehun lama.

"Chan Hyeong"

Terasa dirinya dipanggil, Chanyeol melihat ke belakang, arah sumber suara itu.

"Eo, Kai... Waegulae?" Soal Chanyeol perlahan, tetap memeluk pinggang ramping Sehun posesive.

"Zhāng jiārén gěi nǐ dǎ diànhuà... (Zhang Family calling you)" balas Kai dalam bahasa Cina. Mengelak kekasih ChanYeol tahu.

"Tāmen xiǎng yào shénme? (What they want?)" Soal Chanyeol dingin. Kai mengangkat bahunya tanda tidak tahu.

That eYes [COMPLETE] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora