24 : Impossible??

50 7 0
                                    

______________________________________

Before...

"Hun dah balik tadi... Chan tak nak terangkan semuanya dekat dia ke??" Soal Lay.

"Mollayo... Aku rasa malu nak jumpa dia sekarang..." Keluh ChanYeol dan membiarkan ChenLe bermain, menepuk perut berabs-nya.

"Jumpalah dia... Saya dah cakap sedikit dengan dia tadi... What you need just explain everything to him... He need your explanation"

"Arrasoe... Tengoklah nanti"
______________________________________

.

.

.

3 pasang kaki jenjang itu berjalan laju di koridor pejabat milik ChanYeol. Bahkan muka mereka sahaja sudah jelas tercetak raut risau, marah dan tegas.

BLAMM!!

Pintu pejabat dibuka paksa. Kai, Chen dan Baekhyun masuk bersama dengan wajah serius mereka. Namun, ChanYeol lebih memilih untuk berdiri membelakangi mereka. Melihat ke arah pemandangan Kota Seoul dihadapanya.

Baekhyun mara dan menarik tubuh ChanYeol, melihat ke arah mereka. Sekali lagi mereka tergamam saat melihat wajah ChanYeol kini.


"C-chan..." Kai terduduk sementara Chen dan Baekhyun sendiri kaku melihat wajah ChanYeol.

"Siapa yang?? Oh tuhan..."

.

.

.

.

.

Sehun melepaskan stress-nya dengan keluar membeli belah. Walaupun jam sudah menunjukan jam 11 pagi. Tiada lagi tanda untuk dia berhenti. Walaupun sekadar duduk untuk berehat. Walhal, tanganya sendiri sudah mempunyai 5 beg kertas pelbagai brand.

Nz : typical uke and woman *flip hair*

Sehun : *karate Nz*

Lagi, dia berhenti dihadapan kedai pakaian. Memorinya bersama ChanYeol sewaktu di Osaka lagi menyapa mindanya.

"Hahhh..." Entah sudah berapa kali dia menghembuskan nafasnya berat. Melihat ke arah kedai itu sekali sebelum dia benar-benar pergi jauh dari situ.

Tiba-tiba mulutnya ditutup, dan badannya ditarik ke arah salah satu tempat yang agak terpencil di dalam pusat membeli belah itu.

"Humphh!!"

"Sshhh.... It's me"

Matanya membulat sempurna saat mendengar suara lelaki itu. Tanganya menepis kasar tangan itu dan ingin pergi sebelum sekali lagi tanganya digengam kuat.

"Hun... Jebal..."

"Appeun Chan Hyeong..."

Ya, lelaki itu ChanYeol. Kekasihnya, oops, bekas kekasih. Pantas Chanyeol melepaskan gengaman tanganya.

That eYes [COMPLETE] Where stories live. Discover now