11 : Future Family In Law?

70 13 0
                                    

...

...

...

8 pagi...

Pili air dibuka, air jatuh ke atas tubuhnya deras, bersama kepulan wap yang terapung ke udara. Membiarkan air itu terus jatuh, jika boleh, dia ingin masalah yang dihadapinya jatuh, sama seperti air yang terus mengalir deras.

Terasa sudah selesai, pantas Chanyeol mengambil tuala lalu menutup bahagian privasi miliknya. Meninggalkan bahagian atasnya terdedah. Pintu bilik air dibuka.

"Eo, cha_ huarghh!!! Hyeong! Pakai baju"


ChanYeol lihat Sehun yang sudah menutup matanya dengan tangan. Dia menyeringai. Sedikit bermain dengan namja ini tidak mengapa bukan? ChanYeol berjalan ke arah Sehun dan menolak tubuh namja manis itu baring di atas katilnya.

"Yak hyeong..."

Sehun lihat ChanYeol sudah berada di atasnya, menahan tangannya di atas kepalanya, membataskan pergerakannya. Wajah Sehun terus bersemu merah saat dia melihat rambut hitam ChanYeol Yang basah, tubuh yang berotot. Senang kata, mengoda imanya.

"Princess... Look at me"

Panggil Chanyeol, sehun melihat ke anak mata ungu Chanyeol dalam. Jelas pantulan wajahnya pada retina lelaki itu.

"I love you princess"

Suara berat Chanyeol bergema bersebelahan dengan telinganya. Dia mengigit bibir bawahnya perlahan saat Chanyeol mula mengucup lehernya sensual. And bingo! Tercipta lah kissmark di situ. ChanYeol kembali bangun dan melihat ke arah Sehun lembut, mengucup dahi, mata, pipi dan bibir merah Sehun sebelum bangun, menuju ke almari bajunya.

Sehun duduk di birai katil sambil cuba meneutralkan denyutan Jantung Dan pernafasannya.

"Hun buatkan Breakfast untuk hyeong dekat bawah"

Dan sehun terus menghilang. ChanYeol sedikit mengukir senyuman saat dia telah berjaya mengoda kekasihnya.

.

.

.

"Hyeong, apa mereka buat dekat sini" soal sehun sewaktu mereka menikmati makanan mereka.

"Sebab semalam" balas ChanYeol. Sehun mengangguk perlahan dan kembali makan.

"3 orang dari mereka akan ikut hyeong ke Jepun nanti" sambung ChanYeol lagi. Sehun hanya membalas dengan senyuman manisnya.

...

...

...

🌹🌹S*K*I*P🌹🌹

...

...

...

Japan...

Mereka sampai di Jepun menggunakan Jet peribadi ChanYeol. Berjalan di dalam kumpulan, tidak lupa dengan 3 orang bodyguard yang setia bersama mereka. Bahkan ChanYeol mengarahkan mereka membawa kesemua bagasi mereka. Well, we can't take the blame on him. He is the Boss right?

That eYes [COMPLETE] Where stories live. Discover now