𝓣𝓮𝓷 | 10

536 31 2
                                    

"OMGGGGG,Shuaa!" Jeonghan teruja dapat mendengar suara Joshua. Mana tidaknya,dah agak lama mereka tidak berhubung disebabkan oleh kesibukkan Joshua belajar.

"The hell with your screaming,hannie?" kedengaran tawa kecil Joshua di hujung talian.

"I miss youuuuu~" Ucap Jeonghan dengan suara acah gediknya.

"Aww ,Hannie. I miss you more. Don't worry. I'll be back soon."

"Soon tu bila? Tahun depan? Hujung bulan ni? Esok ? Lusa ?"

Joshua ketawa mendengarnya.

"Calm down dear. Hujung minggu ni saya akan balik korea."

Kedengaran lagi jeritan Jeonghan yang penuh keterujaan sehingga Joshua terpaksa menjarakkan telefon dari gegendang telinganya. Apabila jeritan Jeonghan itu mula reda dia merapatkan semula telefon ke telinganya dan tersenyum.

"Saya tak sabar nak jumpa awak,Shua. I have so many things to tell you."

"Something serious or not?"

Jeonghan diam dua saat.

"Both." Jeonghan kemudian melepaskan keluhan.

"Hey. Awak okay,Hannie?"

"hm. I don't know,Shua. I really need you now. Jadi awak baliklah sini cepat,okay?" kata Jeonghan. Dia betul-betulkan rindukan kawan baiknya itu. Tambah bila ada masalah macamni dia selalunya akan meluahkannya kepada Joshua.

"Awak buat saya nak balik ke korea sekarang juga. Hm." Joshua mula risaukan Jeonghan. Dia tahu Jeonghan sedang dilanda masalah.

"Takpelah Shua nanti awak balik sini kita jumpa."

"Eh,Hannie.. Nanti bila-bila saya call awak balik. Saya nak kena pergi ambil adik saya ni. Karang budak tu saya lambat ambil mulalah dia nak buat perangai."

"okay,Shua. Bye."

"Talk to you later. Bye,Hannie."

Seusai tamat perbualannya dengan Joshua di telefon Jeonghan terus bersiap-siap untuk keluar.

...

Jeonghan meneliti lama baju kemeja dan tali leher di dalam kedai pakaian lelaki itu. Dia tidak tahu mahu membeli yang mana satu,sama ada baju ataupun tali leher untuk Seungcheol sebagai hadiah anniversary mereka tidak lama lagi.

'Mungkin aku patut beli kedua-duanya.'fikirnya dengan senyuman. Lagipun dia rasa bersalah sangat sebab sudah bersikap kejam terhadap Seungcheol sejak beberapa hari ni.

...

"Appa appa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Appa appa. Hyuk nak eskrem yogurt tuuu." Jaehyuk menarik-narik hujung lengan baju Wonwoo untuk mendapatkan perhatiannya.

✅ 𝐌𝐘 𝐃𝐄𝐕𝐈𝐋, 𝐌𝐘 𝐖𝐈𝐅𝐄! S2 +JeongcheolWhere stories live. Discover now