𝓣𝔀𝓮𝓷𝓽𝔂-𝓼𝓲𝔁 | 26

509 31 13
                                    

Hari sudah malam masa Wonwoo sampai di rumahnya. Gara-gara jalan jem, habis seluruh badannya kelenguhan kerana berada dalam kereta terlalu lama tadi. 

Pap ! Suis lampu rumah dibuka. Ruangan rumah yang tadinya gelap kini sudah diterangi dengan cahaya lampu. Kunci kereta dicampakkan di atas meja makan lalu dia mengatur langkah mencari telefonnya di dalam bilik.

Telefonnya yang dijumpai berada di atas katil diambil. Dia memeriksa telefonnya yang mungkin ada missed call atau message daripada Mingyu.

Message tiada. Tapi 62 missed call daripada Mingyu. Mingyu mesti risaukannya sangat. Namun,  dia tidak sempat hendak membuat panggilan semula kepada Mingyu, bila tiba-tiba dia terdengar bunyi sesuatu. Pandangannya lantas dihalakan ke arah pintu biliknya yang tadinya terbuka kini tertutup rapat dan kelihatan jugalah seseorang sedang berdiri di situ.

" J-junn.." telefon yang dipegang terus terlepas daripada pegangannya kerana terkejut melihat kelibat lelaki itu di dalam biliknya.

...

" Nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi..." berkali- kali dia mendail nombor wonwoo, berkali-kali juga suara operator yang sama menjawabnya. Dia terlalu risau memikirkan Wonwoo sehingga ada sekali dia hampir saja kemalangan sebab tidak begitu fokus kepada pemanduannya.

Nombor Seungcheol lantas didail. Sementara menunggu panggilan disambungkan, mingyu menyumbatkan earphone ke dalam kedua-dua belah telinganya.

" uii, Mingyu. Ada apa lagi ni?  " serba salah pula sebab banyak kali dia menghubungi kawan baiknya itu tapi dia terpaksa.

" yah cheol. Sorry lah aku asyik call kau .Aku just nak tahu sekarang ni kau ada kat mana ?"

" sokay. Emm..aku sekarang ni dah on the way nak ke rumah kau. Tapi rasanya lambat lagi ni nak sampai, Jalan jem."

Kedengaran keluhan suara mingyu.

Ni asal aku dengar suara kau macam gelisah semacam je ni?"

" maunya tak gelisah,cheol. Dah banyak kali kot aku cuba call wonwoo tapi tak dapat-dapat gak.  Aishhh!" dia serabut lalu sebelah tangan menyebak rambutnya ke belakang manakala sebelah lagi mengawal stereng keretanya.

" kan aku gitau kau yang fon dia tertinggal kat rumah. ."

" ya aku tahu dan masalahnya sekarang masa awal tadi aku call kau, kau kata dia dah gerak balik rumah kan ?"

" a'ah. Lama dah dia gerak balik. Kalau jalan jem pun tadi. Patutnya time ni dia dah sampai rumahlah."

" haa pasal tulah aku risau. Kalau dia dah sampai rumah, patutnya awal lagi dia dah call aku balik dan takpun kalau aku call dia mesti dia jawab. Tapi ni takk..."

" hmm tapi takpelah cheol . Ni aku on the way balik rumah dah ni."

" Eh ?  Bukan kau ada sehari lagi ke kat sana ?"

"  ye. Tapi tak boleh lah cheol. Aku kena balik juga sebab dari tadi hati aku ni rasa tak sedap sangat setiap kali teringatkan Wonwoo.  Okaylah. Aku tengah drive ni. Nanti kita jumpa kita sembang lain."

" aaaaa..okay okay, have a safe journey bro."

" thanks. Bye."

Dia menamatkan perbualannya di talian dengan Seungcheol .

"kalau apa-apa jadi dekat awak, saya memang takkan maafkan diri saya, wonwoo." dia takut dia gagal menjadi suami yang terbaik buat wonwoo.

...

Click ! Jun mengunci pintu biliknya. Seluruh tubuhnya kini terasa kaku dan peluh dingin mula merintik keluar membasahi dahinya. Dia ketakutan bila Jun semakin menghampirinya tapi dia tidak tahu apa yang harus dilakukannya sekarang .

Dia hanya berdiri keras saat jun berada rapat di belakangnya .

Dia kemudian mendekatkan mulutnya di belakang telinga Wonwoo. " Hey sweetie. You're mine now." Dari intonasi suaranya itu, sudah cukup membuat seluruh tubuh wonwoo rasa meremang.

Bertindak cepat wonwoo !

Lantas Wonwoo menyiku dada Jun dengan kuat dan segera dia melarikan dirinya ke arah pintu." AGHHH!" dia dengar suara Jun merintih tapi dia  langsung tidak menoleh ke belakang. Dalam fikirannya sekarang ni cuma ingin segera keluar daripada sini.

Baru selangkah kakinya dapat melangkah keluar daripada bilik, Jun lebih pantas bertindak menangkapnya. Jun menarik tubuhnya masuk ke dalam bilik itu semula dengan kasar. Dia bengang kerana Wonwoo cuba untuk melarikan dirinya daripadanya.

Bahagian leher baju Wonwoo dicengkam dan kemudian dia menolak tubuh Wonwoo sehingga belakang tubuh lelaki itu merapat ke dinding.

" kau jangan cuba nak larikan diri kau daripada aku lagi, Jeon Wonwoo !!! Kau tahu kan dah lama aku nantikan saat-saat yang macam ni untuk bersama dengan kau. " jerkahnya di hadapan muka Wonwoo. Wonwoo hampir menangis.

Tangannya naik mengelus wajah Wonwoo dengan senyuman sungging.

" salah satu sebab kenapa dari dulu aku nak sangat kat kau adalah sebab kau ni suka jual mahal dengan aku. Tak macam lelaki dan perempuan lain yang aku pernah bersama, begitu mudah aku dapatkan. Bosan . Tapi kau memang beri cabaran kepada aku, Wonwoo dan aku sukakan cabaran." dia mencium dan menggigit leher wonwoo dengan penuh bernafsu.Tangannya pula meraba-raba paha wonwoo.

Tidak selesa dengan perlakuan Jun itu,Wonwoo terus bertindak menolak tubuh Jun menjauhinya. Jun bengang lantas menarik lengan Wonwoo yang cuba untuk pergi dengan kasar dan menampar kuat wajahnya.

" walau apa pun malam ni kau tetap akan jadi milik aku Jeon Wonwoo!" lengan Wonwoo ditarik dan dia terdorong mengikuti langkah Jun. Tubuhnya ditolak jatuh ke atas katil.

" Jun...aku merayu.. Jangan buat aku macamni. Please let me go." air matanya mengalir jua. Dia mengundurkan badannya ke belakang.

" merayulah lagi aku suka dengar kau merayu dan kau buat aku turn on setiap kali kau sebut nama aku."  Rayuannya tadi tidak dipedulikan, Jun menarik kakinya. Wonwoo kemudian meronta-ronta apabila Jun berada di atas badannya dan mengunci tangannya.

Jun tidak pedulikan rontaan wonwoo itu kerana sasarannya sekarang adalah bibir merah wonwoo. Bibirnya seinci lagi ingin menyentuh bibir wonwoo, wonwoo tiba-tiba menepis wajahnya.

Jun  hilang sabar dan buku limanya laju saja menumbuk wajah wonwoo.

" Aku tak berniat nak berkasar dengan kau. Tapi nilah akibatnya kalau kau terus nak melawan aku, Jeon wonwoo." dia tersenyum sinis pada wonwoo yang sedang terbaring lemah sekaligus menahan pedih pada wajahnya.

Jun membuka baju wonwoo. Tiba-tiba dia ditarik oleh seseorang.

" Bangsat kau Jun!!!" wajah Jun ditumbuk sehingga dia terjatuh. Jun kembali bangun sambil memegang wajahnya yang sakit. Dia memandang dengan pandangan tidak puas hati pada orang itu.

"Mingyu?!"

🌸🌸🌸

Tbc;

Part ni agak akan penuh dengan meanie. Takpe sekejap je, nanti jeongcheol akan kembali. Jangan lupa vomment tau korang. Thanks.❤🌈✨

✅ 𝐌𝐘 𝐃𝐄𝐕𝐈𝐋, 𝐌𝐘 𝐖𝐈𝐅𝐄! S2 +JeongcheolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu