BAB 14

806 76 1
                                    



BAB 14

APARTMENT Sylish

Bunyi telefon bergetar di atas meja mengejutkan Bjorn. Dia terjaga dan terus menoleh ke arah kirinya. Dia mencekup wajah dan memgusap kepalanya beberapa kali.

       "Fuck." Dia lupa apa yang telah berlaku malam tadi. Tapi saat itu dia berada di atas katil tanpa pakaian bersama Sylish. Malah dia sedang memeluknya erat. Bjorn cuba mengingati apa yang mereka berdua lakukan malam tadi. Selepas bersarapan lewat, mereka berborak di ruang tamu. Sylish menghidangkan makanan tambahan selain salad buatannya dan dia terus...

        "Arghhh." Bjorn lansung tidak boleh mengingatinya.

Sylish membuka mata dan dia terus menarik selimut menutupi dirinya. Bjorn nampak bingung dengan reaksi Sylish. Dia nampak tidak suka melihat keadaan mereka berdua. Tapi dia sepatutnya lebih tahu apa yang telah berlaku.

        "Sylish?" Bjorn cuba menarik Tangan Sylish mendekat dengannya. Bantal di tepi katil Sylish buang ke arah Bjorn.

         "Get out from my House!" Jerit Sylish. Bjorn tersentak.

         "Sylish, what happened..."

         "Get out! Kau berani tanya apa yang sudah berlaku?! Kau memang lelaki tak berguna! Kau keluar sekarang sebelum saya call polis dan buat report kau masuk rumah saya dan rogol saya malam tadi!" Jerit Sylish.

Bjorn terus turun daripada katil. Dia cari pakaiannya dan memakainya secepat yang mungkin. Sylish berpaling dan masuk ke bilik mandi. Bjorn dapat mendengari tangisan Sylish dari bilik mandi. Dia menarik jaketnya yang ada di atas katil. Selimut tebal terjatuh di bawah katil. Kesan darah merah di cadar putih membuat Bjorn terundur beberapa langkah.

       "The hell? What is this!" Dia semakin bingung. Dia mahu pergi dari situ tapi dia menoleh semula ke arah katil.

Tok. Tok. Tok

Dia ketuk pintu bilik mandi berkali- kali. Suara tangisan Sylish sudah hilang.

        "Sylish, we need to talk... last night.. what really happened?" Jerit Bjorn.

Tiada sahutan kedengaran.

        "Sylish... talk to me. Why there is a blood on the bed? What did i do to You? I'm So Sorry... i couldn't remember at all."Bjorn rasa bersalah.

Setengah jam menunggu di pintu bilik mandi, Sylish masih mendiam di bilik mandi. Bila dia merasa ada sesuatu yang tidak baik berlaku, Bjorn pecahkan saja pintu bilik mandi itu. Memang tepat dugaannya.

        "Sylish!" Bjorn berlari mendapatkan Sylish yang tenggelam di dalam tab mandi. Dia tidak bernafas dan nampak pucat. Bjorn mengangkatnya ke atas katil. Dia cuba untuk tidak panik dan melakukan apa - apa sahaja untuk membuat Sylish bernafas semula. Dia lakukan bantuan CPR. Beberapa kali dia mencuba, barulah Sylish terbatuk dan air mula keluar daripada mulutnya. Dia bernafas semula. Bjorn duduk di atas lantai. Dia hampir mati terkejut bila berada dalam keadaan genting seperti itu.

Dia dan Sylish saling berbalas pandangan . What really happened?

🥃🥃🥃🥃🥃

Kenny mengucup bahu Bullet yang masih lena tidur di sampingnya. Malam tadi seperti tidak cukup baginya memadu kasih dengan Bullet. Dia sudah cinta mati terhadapnya.

      "Good morning?" Bullet membuka mata dan memberikan ciuman di pipi Kenny. Mereka berdua berbalas senyuman.

     "Good morning too my beautiful Bullet. Saya ada surprise untuk awak. Bangun dan bersiaplah. Saya nak ajak kau sarapan di luar." Bisik Kenny di telinga Bullet.

THE GANGSTER WHO LIVED NEXT DOOR [ BOOK 4 ]Where stories live. Discover now