פרק 9

2.9K 114 6
                                    

קמתי בבוקר כשירדתי למטה לאכול רפאל חיבק אותי ארוכות ״כל מה שאת צריכה תגידי טוב יפה שלי?״ אמר והנהנתי ונסענו לבית הספר.

ליה ואני דיברנו מלא והתיישבנו לאכול בקפיטריה אחת מול השנייה. ״לא משנה מה, אל תסתכלי אחורה.״ אמרה והסתכלתי אחורה וקפאתי. ״אמרתי לך לא להסתובב אחורה!״ נזפה בי אבל נשארתי קפואה. כריס נכנס לקפיטריה וניגש אלינו ״היי אפשר לשבת?״ שאל והתאפסתי על עצמי ״כן אני בדיוק הולכת. ליה אני אצל י״ב״ אמרתי והיא הנהנה ועזבתי את הקפיטריה והלכתי לכיתה של רפאל.

כמובן שהיה מלא רעש בכיתה וזוגות התנשקו על השולחנות ואז ראיתי את אביב ידיד של רפאל ״אביב?״ שאלתי והוא הסתובב ״שיר מה קורה?״ חייך וחייכתי חזרה ״אתה יודע איפה רפאל?״ שאלתי והוא הצביע לי על המחששה. ממתי רפאל מעשן?

הלכתי למחששה וראיתי חבורת בנים וביניהם רפאל ורוני חברה שלו ״שירשור הייי״ רוני קמה וחיבקה אותי ואז רפאל ראה את מבטי המודאג ״ראף ממתי אתה מעשן?״ שאלתי בחשד ובפחד, לא סובלת את החומרים האלה! ״אני לא מעשן תרגעי אני פה רק כדי לדבר עם חברים שלי״ אמר ברוגע והנהנתי ״מה יש יפה שלי?״ שאל וחיבקתי אותו חזק ״כריס הצטרף אליי לשכבה״ אמרתי וגופו התקשח למשמע המשפט ״הוא מתקרב אלייך..?״ סינן בין שיניו ״לא אני לא מסוגלת להסתכל לי בעיניים.. גם אחרי החיבוק..״ אמרתי והוא חיבק אותי חזק ״הכל יהייה בסדר יפה שלי את תראי״ אמר והנהנתי לחיבוקו ואז רוני ליטפה את כתפי ״שירשור יש לך כבר רעיון למתנת יום הולדת בסוף השבוע??״ שאלה והחיוך שלי נפל ״לא אני לא רוצה כלום..״ מלמלתי והיא נשקה לראשי ״הכל בסדר?״ שאלה והנהנתי והשפלתי את מבטי כדי שלא יראו את הדמעות ״כן. כן הכל בסדר.. ביי״ אמרתי מהר והלכתי משם..

רפאל
ישבתי במחששה עם חברים ולפתע רוני חייכה ״שירשור הייי״ רוני קמה וחיבקה אותה ואז ראיתי את המבט המודאג של שיר ״ראף ממתי אתה מעשן?״ שיר שאלה ונאנחתי ״אני לא מעשן תרגעי אני פה רק כדי לדבר עם חברים שלי״ אמרתי והיא הנהנה ״מה יש יפה שלי?״ שאלתי והיא חיבקה אותי חזק ״כריס הצטרף אליי לשכבה״ אמרה וקפאתי. בנזונה. ״הוא מתקרב אלייך..?״ סיננתי בין שיניי ״לא אני לא מסוגלת להסתכל לי בעיניים.. גם אחרי החיבוק..״ אמרה והידקתי את החיבוק ״הכל יהייה בסדר יפה שלי את תראי״ אמרתי והיא הנהנה בחיוך ״שירשור יש לך כבר רעיון למתנת יום הולדת בסוף השבוע??״ רוני שאלה והחיוך של שירשור שלי נפל ״לא אני לא רוצה כלום..״ מלמלה ורוני נשק לראשה ״הכל בסדר?״ שאלה והיא הנהנה והשפילה מבט אבל עליי אי אפשר לעבוד וראיתי שיא נלחמת בדמעות ״כן. כן הכל בסדר.. ביי״ אמרה מהר והלכה מכאן.. רוני התיישבה על ירכי ונשקה לשפתיי ברוך ״מה קרה לה שיא ככה בדאון אני לא אוהבת לראות אותה ככה״ אמרה. כפרה עליה אהבה של החיים שלי! שמחתי נורא שרוני ושיר התחברו כי שיר לא אהבה את החברה הקודמת שלי ועם רוני זה מרגיש.. שזה זה, הדבר האמיתי.
״סתם עזבי שיר לא אוהבת את ימי ההולדת שלה.. אבל אם את רוצה לשמח אותה אנחנו עושים לה הפתעה״ אמרתי ואת ההסבר לחשתי לאוזן שלה..

שיר
אחרי שיעור המתמטיקה המייגע ליה ואני התיישבנו לצהריים בקפיטריה ולא יכולתי שלא לשים לב שהיא ושון שותקים, מה שלא ממש מתאים להם.. התיישבתי חצי טוסיק עם עם עומר ורפאל לא הפסיק לצפות בי אוכלת ״אז חשבתי על-״ עומר התחיל להגיד אבל קטעתי אותו ״התכוונת, ׳חשבתי על כמות המוזמנים הקטנה שאזמין למסיבה׳ שגם ככה אחותי לא תהייה בה״ כולם צחקקו וכך גם אני ״אוף בסדר.. רגע רגע רגע. אך לא תיהי במסיבה??.״ שאל וליה הסתכלה עליי במבט מזהיר ומאיים ״אני.. לא יודעת עדיין״ אמרתי והוא נאנח ונשקתי ללחיו. כריס נכנס לקפיטריה וכולם חוץ מראף וליה היו מופתעים לראות אותו פה אבל סימנתי להם במבט שלא יתקרבו אליו כי אם הם יגעו בו יתחילו מכות, אז הם נאנחו והקשיבו לי..

ממש כמה דקות אחרי זה, סער נכנס עם איזה מישהי מנותחת מהתחת שנמרחה עליו כמו איזו זולה והוא חייך אליה והרגשתי כאב קטן כזה בלב.. למה זה בכלל מפריע לי שיהייה עם מי שהוא רוצה. למה זה כואב אם זה רק קראש? למה אני לא מרגישה מוכנה להסתכל לכריס בעיניים? אני הרי אהייה חייבת לדבר איתו מתישהו...

נכנסנו לשעתיים ספרות וצפינו בסרט ׳רומאו ויוליה׳. ״תצרכו לפרש סצנה אחת מהסרט בזוגות שאני אחלק ותציגו בפני הכיתה.״ אמורה אמרה וליה ואני הסתכלנו אחת על שנייה והחזקנו אצבעות כשהמורה התחילה להקריא את הזוגות..
״ליה ועומר״
״כריס ושיר.״

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
פרק הבא נגלה מה קורה בין שון לליאה? מה אתן אומרות?🤔🤔🤔💋❤️

Two of UsWhere stories live. Discover now