פרק 10

2.8K 118 13
                                    

זה לא קורה לי.
בסוף השיעור ניגשתי למורה "המורה אני יכולה להחליף עם ליה בן זוג? או שהיא תהייה איתי?" התחננתי "מצטערת מתוקה, כל הקטע זה להיות עם אנשים שאתה לא מכיר ואת וליה כל הזמן ביחד" הו את לא יודעת כמה אני מכירה אותו..
יצאתי כועסת מהכיתה והלכתי הביתה, לא איכפת לי משאר היום. התקשרתי לאנני חברה שלי מאמריקה וסיפרתי לה הכל על כריס "אני לא מאמינה שאני תקועה איתו עכשיו!.. נראה לך? אני הולכת הביתה. מתי את באה לביקור??" שאלתי והיא ענתה שתבוא מתישהו "אה אוקיי,.. טוב.. בי" ניתקתי והלכתי למחששה שם שון וסער ישבו עם החבורת ערסים שלהם "שון קח לי את התיק הביתה." אמרתי בעצבים זרקתי את התיק לידו ורצתי משם, לא איכפת לי שהם קוראים לי לחזור.

חזרתי הביתה בריצה ולבשתי בגד ים, לקחתי את הגלשן שלי והלכתי לים לגלוש. כן כן, אני גולשת, מייקל אח של אנני לימד אותי.
כשהרגשתי שמיציתי ישבתי על הגלשן בחוף וציירתי עם הציפורן שלי בחול הלח.. לפתע הטלפון שלי צלצל ושמו של רפאל הופיע על הצג:
"הלו"
"תגידי לי את בסדר?! את יודעת בכלל מה השעה?! איפה את?!"
"אני בים תרגע אני חוזרת"
"יו-" ניתקתי לו בפרצוף והלכתי הביתה..

"למה את הולכת בלי להגיד כלום?!?!" רפאל הרים את קולו והכעס התפרץ ממני וצרחתי עליו "רפאל תעשה לי טובה וסתום ת'פה למה אין לי עצבים גם עלייך עכשיו!״ הוא היה בשוק ועליתי לחדר שלי וטרקתי את נכנסת למקלחת להוריד מעצמי את היום המגעיל הזה..

״שון אני הולכת לבייביסיטר אחזור בשתיים עשרה״ אמרתי לשון ויצאתי לביתו של סער לשמור על יונתן וליאור.
השומרים בכניסה לביתם עצרו אותי ואז רון השומר שהיה פעם קודמת זיהה אותי והכניס אותי. תודה באמת.
״סירררררר״ ליאורי צעקה ורצה אליי ״מה קורה יפה?? רק ל תרוצי שלא תיפלי״ נשקתי לראשה ואז יונתן הגיע ״שיר מה קורה?״ חיבקתי אותו והתיישבנו יחד בסלון ״יש חדש בבית הספר?״ שאלתי ״מעבירים אותי לבית הספר של סער ושלך״ אמר וחייכתי ״זה מעולה! רגע. זה מעולה?״ שאלתי אותו כי הוא נראה עצוב ״לא ממש.. יש אממ..״ התחיל לגמגם ״זו ילדה נכון??״ שאלתי בהתרגשות והוא הנהן והסמיק ״יאא איזה יופי יונתןןןן״ חיבקתי אותו ״אבל אני לא אראה אותה עכשיו..״ אמר וחייכתי אליו ״אתה תמשיך לדבר איתה ותישארו בקשר והכל יסתדר מתוק״ אמרתי ואז סער ירד מלמעלה רק עם מגבת על פלג גופו התחתון. אוי שמישהו יעזור ליייי מה זו יצירת האומנות הזאת?!?!?!?!?

״שיר את פה״ אמר סער בהפתעה והנהנתי ״אני רוסה עוגת שוקולד!!!״ ליאורי קפצה על סער ״אין עוגת שוקולד״ אמר והיא התחיל לצרוח ולבכות ״הי הי ליאורי תרגעי מאמי אני אכין לך עוגת שוקולד רוצה לעזור לי?״ שאלתי והיא הנהנה והכנו את העוגה והיא נראתה מאושרת..

Two of UsWhere stories live. Discover now