פרק 32

3.4K 105 104
                                    

זזתי לפי הקצב של המוסיקה הלטינית במטבח מכינה פאיאה לאנדרו שלי עד שלפתע קפצתי כשידיים גדולות נכרכו סביבי ״אוה! הבהלת אותי!״ צחקתי כשהניח את ראשו על כתפי מחליש את המוסיקה ״מה מכינה היפה שלי?״ ״פאיאה כמו שאתה אוהב״ אמרתי והוא נשק לצווארי ״זהו סיימת עכשיו בואי אליי קצת״ אמר ונשכבנו יחד על הספה מתכרבלים ״איך היה היום שלך?״ שאלתי כששיחקתי באצבעות היד שלו ״סביר למדי, הישראלים והאיטלקים עשו קצת בעיות, הם משלבים כוחות להמציא משהו חדש ומתקדם יותר מאיתנו״ נאנח אבל משהו בעיניים שלו-״מתיי תתני לי להרגיש אותך...״ שאל מלטף את מותניי מתחיל להכניס את ידו לכיוון-״אמרתי לך כבר שאני עוד לא מוכנה״ אמרתי והוא נאנח ״רוצה ללכת לים?״ שאלתי מנסה להרים לו את המצב רוח וגם כי מאז שהתעוררתי לא ראיתי ים ״כן בטח למה לא״ אמר ורצתי למעלה לחפש בגד-ים.

״את יכולה לרדת אני מביא את הציידנית״ אמר כשכיבה את המנוע ויצאתי אל החול הרך מתקדמת אל עבר החוף. הגלים היו גבוהים והיה שם מישהו שגלש ממש טו-״הבטחת שתלמד אותי לגלוש!!״ קפצתי על גבו והוא צחקק את הצחוק המדבק שלו...

״תחכי, נסי לשמור רגע על שיווי משקל, אל תעמדי ישר כשאת עולה״ אמר ועשיתי כדבריו ״יופי עכשיו תקומי לאט״ ״לא לא לא אלכס אני אפול!״ ״היי תרגעי אני פה, אנחנו גם ברדודים אז אין לך מה לדאוג״ צחקק ונתתי לו אחת בכתף ״היי״ רטן ״מה לעשות כשזה מגיע זה מגיע״ הרמתי את ידיי בתמונה של ׳אין מה לעשות׳ והוא הניד בראשי דוחף אותי למים ו-״ ״לונה!״ אנדרו העיר אותי מהסוג של חלום בהקיץ שלי ״אני קורא לך כבר שעה בואי״ אמר ורצתי אליו מהר כי הספיק להתרחק.

היום עבר בכיף עם אנדרו וכשחזרנו הביתה הלכנו לישון שפוכים מעייפות אבל יש מחשבה שלא עוזבת לי את הראש.. הקטע הזה היה מוזר.. יותר מציאותי מאשר חלום בהקיץ.. לא הייתי בחוף ההוא מעולם, אולי זו סצנה מסרט שראיתי שפשוט קפצה לי לראש..?

היי לכולן,
אני ממש מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן להעלות פרק פשוט היו בעיות במשפחה קצת, מקווה שיהייה יותר טוב..🙏❤

ראיתי שהרבה עושים עמודי שאלות תשובות וחשבתי לעצמי, למה לא?
אתן יותר ממוזמנות לשאול שאלות בתגובות ואענה עליהן באהבה😍❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 07, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Two of UsWhere stories live. Discover now