פרק 27

2K 94 11
                                    

״תנקו פה.״ יצאתי מהמחסן הולך לשטוף ידיים מהדם של הבן זונה שחייב לי חמישים אלף שקל. ״בוס יש לך אורחים״ ניב השומר נכנס למשרד שלי והנהנתי שיכניס אותם. אני יודע למה הם באו, ולא שכחתי מעולם. ״סער״ משפחת לוי בכבודה ובעצמה נכנסו למשרד.

עברו שמונה שנים מאז המוות של שיר, היא הייתה אמורה להיות בת עשרים וחמש לפני חודשיים.. אני כבר בן עשרים ושש וכבר הספקתי לקחת את מקומו של אבי כראש המאפיה.
רפאל התחתן עם רוני לפני שנתיים ונולד להם כפיר בן השנה, שון הוא ראש יחידה מסווגת של המודיעין בצבא ועומר.. עומר היה בדיכאון חמור יותר משל כולנו. יותר מאיתי. הוא לא היה יוצא מהבית, לא שמה ולא אכל עד שקרס והבטיח להשתקם כי זה מה ששיר הייתה רוצה ועכשיו הוא עושה קורס קצינים בגולני. איתי ונוגה מנהלים רשת מסעדות בשם ״שירשור״, וליה... ליה הסתובבה בעולם במשך כמעט שנתיים עד ששון טס להחזיר אותה והם התארסו התחתנו ומצפים לזוג תאומים, בנים. יונתן עשה שנת שירות בחו״ל ופתח סטודיו לכושר וסטודיו לריקוד, וליאורי חגגה בת מצווה לפני כמה חודשים.. ההורים של שיר נשארו בחו״ל שקועים בעבודה שלהם. נועם עמית ויואב קראו לחוף שהיינו בו אז ״חוף שיר״ וכמובן שעזרתי להם לסדר את זה וזה עכשיו קבוע חוקי. החברים של שיר מחו״ל הגיעו להלוויה ואלכס הפך מעצב אופנה שקרא לקולקציה החדשה שלו על שמה של שיר.

״אתה מגיע בסוף השבוע נכון?״ רפאל שאל והנהנתי. ״לא שוכחים דבר כזה רפאל ואני הבטחתי שאבוא.״ ״רק רצינו לוודא״ אמר שון והם יצאו. בסוף השבוע יהייה היום בו שיר איננה כבר שמונה שנים. בצבא הכרתי מישהי בשם סתיו אנחנו חברים טובים, היא לוקחת אותי למועדונים ואני לוקח אותה בתור בת הזוג שלי לאירועים כאלה ואחרים.

״אתה חתיך היום״ אמרה וגלגלתי עיניים כשירדנו מהמטוס באיטליה ״מה את ויעל עשיתן אתמול שרבתן כמו שני כלבים?״ שאלתי והיא נאנחה ״היא לא אוהבת את זה שאני הולכת איתך לכל האירועים האלה״ ״נו יאללה מתי תתחתנו אתן כבר כמעט שבע שנים יחד״ שאלתי והיא הסמיקה ״רגע.. את מתכננת להציע לה?״ שאלתי והיא חייכה וחיבקתי אותה ״יא בשעה טובה בהצלחה״ ״תודה, עכשיו בוא נלך״ אמרה ונכנסנו למכונית בדרך לאירוע מוכנים ולבושים כבר.

האולם היה מלא אנשים מסוכנים וחשובים אך אף אחד לא מתעלה מעליי. ״של מי האירוע הזה שוב שאני צריכה להתלבש בשבילו כל כך פאנסי?״ שאלה ״ראש המאפיה האיטלקית מעביר את התפקיד לבן שלו ואם אני רוצה יחסים טובים איתם, מה שיעזור מאוד אז אני צריך להיות שם. חוץ מזה הוא עזר לי פעם באיזה משהו אז אני מכבד״ אמרתי והיא הנהנה.

בסוף האירוע ניגשתי לקמיל הראש החדש ולחצתי את ידו ״סער טוב לראות אותך״ ״גם אותך קמיל בשעה טובה״ ראיתי שבחן את סתיו אבל בסוף הוא הלך לבת הזוג שלו. ״מתי תמצא מישהי סער? עבר הרבה זמן..״ אמרה וכעס ועצב מילאו אותי ״לא יקרה בקרוב.״ סיננתי מתאפק לא להתפרץ עליה כי היא יודעת שהנושא רגיש.

סתיו
סער נשאר להירגע בחוץ. אני יודעת שזה פגע בו אבל הוא לא יכול להמשיך ככה! כבר שמונה שנים שהוא לא נכנס עם מישהי למיטה! אני יודעת על שיר ועל כל מה שקרה, הוא סיפר לי שלוש שנים אחרי שהכרנו.. דיברתי קצת עם אחת הנשים הטחונות שהיו שם עד שקמיל לקח את המיקרופון ״אורחים יקרים אנא קבלו את הפסנתרנית המוכשרת שיותר שאני מכיר, אנסטסיה״ אמר ומחאנו כפיים כשבחורה יפה ששיערה על הצד הסתיר את פניה עלתה לבמה והתיישבה על יד פסנתר הכנף והזיזה את שיערה כל שיוכלו לראות את הפנים היפות שלה. לקח לי רגע להתאפס על עצמי, אני מכירה את הבחורה הזאת.
והשם שלה זה לא אנסטסיה.

Two of UsWhere stories live. Discover now