פרק 18

2.3K 114 7
                                    

ראינו את כריס. מה הוא עושה כאן לאזעזל?! ״מזל טוב שירשור״ אמר ״שום שירשור מה אתה עושה פה״ שאלתי בטון קר ״הזמנתם אותי אז באתי״ אמר וגלגלתי עיניים באנחה ״בוא נעלה נועם״ אמרתי ומשכתי את נועם למעלה לחדר שלי ״מי זה היה?״ שאל ״זה, האקס שלי שקם לתחייה״ אמרתי והוא הרצין ופתחתי את המנעול ונכנסנו לחדר שלי שלמזלי, אטום רעש.

״אתה רוצה להחליף בגדים? להביא לך? או- כי אני פשוט רוצה להחליף את השמלה לא נוח על המיטה איתה״ שאלתי והוא הניד בראשו ״לא זה בסדר, תחליפי לפיג׳מה״ ״תבחר סרט בינתיים״ אמרתי והוא נשכב על המיטה שלי ואני לבשתי שורט וגופיה רופפת (כמובן שעם חזייה כי אני עוד לא הולכת לישון) והורדתי את איפור מהפנים ״אני הולכת להביא לנו פיצה ושתייה מה אתה רוצה?״ שאלתי ״אממ תביאי רק מים, איזה ז׳אנר את רוצה לראות? שאל ״לא משנה לי תבחר משהו שאתה אוהב״ אמרתי וירדתי למטה למטבח לוקחת קנקן מים עם קרח ומגש פיצה לחדר אך ליה עוצרת אותי לפני שאני עולה לחדר

״מזל טוב בייביייי! רגע לאן? מה מי מו זה היה נועם שעלה לחדר שלך כרגע?״ שאלה ״תודה, וכן הוא לקח אותי לאכול ועכשיו אנחנו נראה סרט״ אמרתי והיא הנהנה, חיבקתי אותה ועליתי למעלה. ״׳וושינגטון על הכוונת׳ מתאים?״ שאל כשנכנסתי ועזר לי להניח את הדברים על השידה בצד ״סרט טובב!!״ התלהבתי ונכנסתי איתי מתחת לשמיכה ״איכפת לך אם אני אוריד חולצה? היא פשוט קצת חונקת״ אמר ובאמת תהיתי איך הוא מצליח לנשום בה ״לא, תוריד אין בעיה אני אשים אותה על הכיסא תביא״ הוא העביר לי את החולצה שלו והגוף שלו בנוי טוב, ראיתי את זה עוד בחוף הים. באמצע הסרט שמתי לב שהנשימות שלו רגועות וסדרות, הוא נרדם והרגשתי את עיניי נעצמות..

בבוקר התעוררתי לפני נועם כי הוא ישן כמו מת אפילו יותר ממני והטלפון שלו צלצל ועמית התקשר

-"הלו?"

-"מי זה? שיר?"

-"כן נועם ישן אצלי נרדמנו, אתה צריך שאמסור לו משהו?"

-"לא זה בסדר זה יכול לחכות, ביי ומזל טוב!"

-"תודה ביי"

ניתקתי והלכתי לצחצח ולהתלבש ואז נועם התעורר "בוקר טוב, מה נרדמנו?" שאל בקול צרוד מהשינה והגשתי לו מברשת שינה חדשה ולקחתי חולצה ומכנסיים של רפאל שלקחתי לעצמי לפני שבועיים שיהיו לי בארון כי אני אוהבת את הבגדים הגדולים שלו אז נועם יוכל ללבוש אותם. ירדנו יחד למטה לאכול וכעסתי לגלות שאחים שלי לא ניקו אחריהם את כל הזבל מהמסיבה והם טועים לגמרי אם הם חושבים שאני אנקה את זה במקומם "בוקר שיר" נוגה באה עם איתי שאליהם אני פחות כועסת כי הם לא קראו לי זונה "אתם יודעים שאתם צריכים להבריק את הבית נכון?." "כן אנחנו נטפל בזה" איתי נאנח ויצאתי עם נועם החוצה.

נועם חזר הביתה ואני הלכתי לעשות בייביסיטר על יונתן וליאורי. "אני הולך לאימון ביי" אמר ונשארתי עם ליאורי ושיחקתי איתה עד שהיא נרדמה בידיים שלי אז הנחתי אותה במיטה שלה וירדתי למטבח להכין לזניה לארוחת ערב. בעיתוי מושלם, בדיוק כשהלזינה הייתה מוכנה ליאורי התחילה לבכות ועליתי אליה "ליאורי מה קרה בובי?" ליטפתי את ראשה "רוסה לביכה!" אמרה עם מוצץ בפה אז הלבשתי לה בגד ים וכשיצאנו החוצה נשכבתי על הבטן כך שרק הידיים שלי במים ואני מחזיקה אל ליאור כי אין לי בגד ים שאוכל להיכנס איתה ואז קולות נשמעו מהבית וראיתי שסער ואחים שלי הגיעו והתעלמתי מהם והמשכתי לשחק עם ליאורי "תשחקי איתי בכדורייי" ליאורי אמרה ושיחקתי איתה מסירות והיא לא הפסיקה לצחוק כל פעם שהכדור נגע בה, הילדה הזאת היא פשוט מותק! נכנסנו הביתה וכשעליתי לקלח אותה הבנים צפו בנו אבל התעלמתי מהנוכחות שלהם ולאחר המקלחת הקראתי לליאורי סיפור והשכבתי אותה לישון. יונתן הגיע ועשה שיעורים בשקט ובגלל ש..סער פה, אני יכולה ללכת הביתה. "שיר בואי רגע בבקשה" רפאל אמר ולא התייחסתי אליו ויצאתי מהבית ואז יד חזקה עצרה אותי "שיר חכי רגע אני רוצה לדבר" "תעזוב אותי סער" סיננתי והיא לא נתן לי ללכת "אני רוצה לדבר איתך שנייה" "אתה יכול לרצות! ממתי מקבלים כל מה שרוצים?!" צעקתי והוא נאנח "הנשיקה.." מלמל "כן סער אני מדברת על הנשיקה! אוליי לך בתור זיין זה לא משנה אבל לי זה כואב! כואב לי שהבחור שאני אוהבת משחק לי בלב! כואב לי כשאחים שלי קוראים לי זונה! יודע מה?! הם כבר לא אחים שלי יותר!! תתרחקו ממני. כולכם." סיננתי בשיניים חשוקות ואני בטוחה שאני אדומה מרוב כעס ועיניי נוצצות והלכתי משם.

Two of UsWhere stories live. Discover now