פרק 17

2.4K 111 7
                                    

״מה את עושה כאן בשלוש לפנות בוקר?!״ קולם של כל החבורה נשמע והם נראו עייפים וכועסים ״מה כבר עשיתי הפעם?״ שאלתי ״חיפשנו אותך בכל מקום! למה את הולכת לגלוש בחושך אנחנו חשבנו שקרה לך משהו! ואז את הולכת לשבת עם בחורים שאת לא מכירה?!״ רפאל הרים את קולו והתקרבתי אליו ״אני בטוחה שחלק מכם היו מעדיפים שאני אטבע בים, וסליחה מי שואל אותך עם מי אני אסתובב?! זה לא שאני מזדיינת איתם אנחנו כולה מדברים!״ אמרתי והם הביטו בי בפה פעור. כאילו מה, לכולם מותר ולי אסור להגיד מזדיינת?!

העפתי אותם משם וחזרתי לנועם יואב ועמית ״אלו האחים שלך?״ שאלו ״כן חוץ מהבחור שעמד בצד הכי שמאלי״ סער. ״והבנות חברות שלהם?״ עמית שאל והנהנתי ״אז את עצבנית. רוצים לשחק צ׳יט?״ נועם שאל וחילק לנו קלפים..

המשחק הסתיים בזה שעמית ניצח ויואב הפסיד ראשון ואז אני ואז היה דו קרב בין נועם לעמית ואז פיהקתי עם יד על הפה פיהוק לא רצוני ״עייפה?״ שאל נועם ״לא לא מה פתאום..״ אמרתי אבל תכלס הרגשתי שפוכה כמו סמרטוט ״חייבים לישון גלישה זה סוחט, את מוזמנת לישון איתנו אם את לא רוצה לכנס לעצבים של החבר׳ה שלך״ נועם אמר ״וזה בטוח בסדר מבחינתכם?״ יואב ועמית הנהנו ונועם קם להביא לי שמיכה ״אין לנו מזרונים חברים שלנו יביאו אותם רק מחר אבל את מוזמנת לישון על הירך שלי״ אמר וגיחכתי והשענתי את ראשי על ירכו של נועם שליטף את ראשי כמו ילדה קטנה והם דיברו בשקט כדי לא להפריע לי... נועם באמת ממש חמוד..

התעוררתי בבוקר והבנים ישנו ונועם היה מכווץ לכדור בלי שמיכה. הוא הביא לי את השמיכה שלו מה הוא נורמאלי? קפוא עכשיו!
באתי ונשכבתי לידו מכסה גם אותו בשמיכה וראיתי שהוא נרגע ושנעים לו יותר ותוך כדי שינה הוא כרך את ידיו סביבי וראשי מכורבל לחזהו. ואת האמת? זה מרגיש חם ו.. נעים..

התעוררנו ארבעתנו באנחות מהשירים הגרועים שהחברה שלי שמו ברמקולים ״פוצצו לי את האונה השמאלית אלה..״ מלמלתי ונועם צחקק ואחרי שהתארגנו הלכתי אליהם ״וואי תחלישו זה עוקץ את המדוזות הדבר הזה שקט״ נכנסתי לזולה ועזרתי להם לחסל את הכל והתקדמנו למכוניות.

״פשששש אחותי מי היו החתיכים האלה??״ ליה לחשה לי ״יואב עמית ונועם. נועם זה הבחור עם התלתלים הבלונדיניים ממנו השאלתי את הגלשן״ אמרתי והיא עשתה לי מבט מתחכם ״בסדר הוא חתיך אוקיי?״ נשברתי והיא צחקקה ועמדנו להיכנס לאוטו ״שיר חכי רגע!״ נועם? ירדתי מהרכב ונועם רץ אלינו והביא לי דף עם המספרים של שלו של יואב ושל עמית ועט לרשום על היד שלו את המספר שלי ורשמתי. ״תודה, רק אל תגלוש לפני שתכניס את המספר שלא יימחק״ צחקקתי וחיבקתי אותו ״תודה על הלילה היה לי ממש כיף תמסור גם לבנים״ נשקתי ללחיו והוא רץ חזרה.

נכנסתי לג׳יפ והמבטים של האחים שלי לא היו נעימים במיוחד ״תודה על הלילה? היה לי כיף עם הבנים?!״ שון ורפאל אמרו והתעצבנתי ״יופי עכשיו אני גם זונה?! מעולה אחות שרמוטה יש לכם. זה מה שאתם חושבים?.״ הם באו לענות וקמתי לשבת במושב הכי אחורי ״אל תענו לי אפילו..״ מלמלתי פגועה וחיברתי את האוזניות לטלפון הפעלתי מוסיקה והתכתבתי עם נועם

Two of UsWhere stories live. Discover now