פרק 15

2.4K 116 3
                                    

סוף סוף הצלחתי להשלים את הדיוקן ״וואו!״ סער התלהב והסמקתי והוא הרים את סנטרי ונשק ללחיי ארוכות ומגע השפתיים החמות שלו גרמו לזרמים חמים ונעימים לעבר בלחיי ״את יכולה לעזור לי לארגן את הדברים לים?״ שאל והנהנתי ואני הלכתי למטבח לחתוך אבטיח ומלון והוא עלה להביא את הציידנית מלמעלה ואז בדיוק ההורים שלו חזרו ״היי!״ חיבקתי אותם וחזרתי למטבח וסער ירד וחיבק את הוריו

״שיר את יכולה לבוא רגע בבקשה?״ יונתן צעק מלמעלה ועליתי לחדרו.
״הכל בסדר יונתן?״ התיישבתי על המיטה לידו ״כן אני.. רציתי להביא לך את זה״ אמר והושיט לי דף מלבני קשיח וקראתי את הכתוב:

״מופע ריקוד לקראת האביב!
הנכם מוזמנים לצפות במופע אמצע שנה באולם ׳הבימה׳ בו ישתתפו תלמידים בסודיו ׳On The Floor׳ של המורה בנצי קמרון
המופע חל בתאריך ה-20.5.2019
פתיחת דלתות בשעה 20:30
תחילת מופע בשעה 21:00״

״וואו ברור שאני אבוא ג׳וני תודה על ההזמנה!״ חיבקתי אותו אבל הוא לא חייך מי יודע מה ״הם לא יודעים נכון..? לא סיפרת למשפחה שלך..״ אמרתי והוא הנהן עצוב ״אני יוד שהם במילא לא ממש אוהבים את הקטע של הריקוד.. את חושבת שאני צריך לספר להם?״ שאל והנהנתי ״תראה אתה יכול להסתיר את זה מהם אבל חבל, אני חושבת שאם תספר להם הם יתמכו בך ותאמין לי שה נותן יותר ביטחון על הבמה לראות אותם בקהל. סער ואני יוצאים עם החברים לקראת יום ההולדת שלי את רוצה שאביא לו ראשון את ההזמנה ואדווח לך איך הוא מגיב?״ שאלתי והוא הנהן ״בסדר, ביי תודה על ההזמנה נסיך״ נשקתי למצחו ולקחתי עוד הזמנה לתיק שלי ויצאתי עם סער לכיוון הים כי לי כבר היה תיק מוכן..

רוב הנסיעה שמענו שירים יפים בשקט ובהיתי בסער דרך המראה עד שנרדמתי ואני חושבת שממש לפני שעיניי נעצמו ראיתי אותו מסתכל עליי.. יש מצב?
״שיר.. הגענו נסיכה״ שמעתי את קולו של סער והרגשתי ליטופים על הלחי ״הא..? אה כן אני יורדת..״ מלמלתי וירדתי כשסער לוקח את הצידנית ואני את התיקים של שנינו.

האחים כשלי כבר בנו את האוהל של הזולה וגם נוגה וליה כבר היו שם ולמזלי הייתה שם חנות גלשנים להשכרה וציוד. ״היי בייבייייי״ ליה חיבקה אותי וצחקתי ״היי, מוכנה להמם את שון?״ לחשתי והיא הנהנה. אין לי בעיה עם זה שליה מאוהבת בשון כבר מעל לשנה ואני מעדיפה אותהי מיליון על הזולות שהוא מביא הביתה. גם עומר צריך להפסיק להיות סטוציונר יאללה שילכו לגמילה מסקס ביחד. כן, אני אמרתי סקס מותר לי!😂

Two of UsWhere stories live. Discover now